Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Hoe?] Een vrouw overhalen mij te pijpen?  (gelezen 4115 keer)

Offline jeffrey123Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 04-06-2006 15:11:23
Ik heb nog nooit geneukt en ben dus nog Maagd.
Maar ik zal wel een keer gepijpt willen worden.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat een leuke dame mij pijpt enzo?
En waar smaakt dat naar voor haar..... Ik hoop dat zij het lekker vind.....
En misschien word ik daar wel Beter door enzo.
« Laatst bewerkt op: 04-06-2006 18:43:51 door Vonk »

mens

• Gast

Gepost op: 04-06-2006 15:53:10
Je kan hoffelijk zijn voor de dame's zodat ze verliefd op je worden en jij dan op 1 van hen.
Wees dan zo lief mogelijk voor haar en verzorg ze goed, uit dankbaarheid zal je ze dan ook goed willen verzorgen en je dus ook oraal willen plezieren, omdat ze je dan puur uit liefde zal pijpen zal ze ontzettend opgewonden van deze verwenbeurt worden dat ze het hemels zal vinden smaken, mits je jezelf daar proper gewassen hebt.

Door het proces van elkaar gelukkig maken en elkaar te bevredigen gaan jullie dichter naar elkaar toegroeien en zal je een tijdje gelukkiger zijn en op wolkjes lopen.

Zo, nu ben je geholpen.

Offline jeffrey123Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 04-06-2006 15:57:42
heel erg bedankt..............
Ik wil echt gepijpt worden door een mooie dame:)

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 04-06-2006 18:43:16
Mja, ik zou er eerst eens even voor zorgen dat je een leuk vriendinnetje krijgt. De meeste mooie dames pijpen namelijk heus niet zomaar iemand!
This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Master Rechtsgeleerdheid Vrije Universiteit Amsterdam

Offline zeikerd

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Man

Gepost op: 05-06-2006 14:55:53

Je moet haar niet overhalen...

Overhalen is in mijn ogen net zo lang bepraten tot ze het wel wil doen...

Als iemand je wil pijpen dan zal je het wel horen... Je kan natuurlijk ook op zoek gaan naar een leuke vriendin die het wl wil doen zonder dat jij haar bepraat...

Jopiedopie

• Gast

Gepost op: 05-06-2006 19:38:34
Spaar even wat geld en zoek een hoer...

En anders maar zoals hierboven geschreven is. Gewoon wachten totdat je een leuk meisje tegenkomt en verliefd wordt... Dan komt de rest vanzelf...

Offline ganesha

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 05-06-2006 19:49:53
Spaar even wat geld en zoek een hoer...

En anders maar zoals hierboven geschreven is. Gewoon wachten totdat je een leuk meisje tegenkomt en verliefd wordt... Dan komt de rest vanzelf...
inderdaad.
er zullen heus niet honderden mooie dames op je af komen rennen die staan te springen om jou eens oraal te bevredigen, tenzij je een dikke portemonnee hebt en in het red light district loop.

eerst liefde, dan seks. (of one night stands natuurlijk - maar dat is ook iets dat je moeilijk planned)
Na ruim een jaar weer terug.

Offline trutje*86

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-06-2006 18:09:11
[..]
Je moet haar niet overhalen...

Overhalen is in mijn ogen net zo lang bepraten tot ze het wel wil doen...

Als iemand je wil pijpen dan zal je het wel horen... Je kan natuurlijk ook op zoek gaan naar een leuke vriendin die het wl wil doen zonder dat jij haar bepraat...

bah verschrikkelijk die mannen.. Net als die mannen die je hoofd naar beneden duwen zo van hallo pijp me ff.. Ut liefst zou ik hem er dan afbijten..
Kheb verder geen moeite met pijpen, maar ga me niet dwingen want geloof me dan wordt het ook geen prettige ervaring  >:(

Offline SoulTaker

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-06-2006 22:11:30
[..]

bah verschrikkelijk die mannen.. Net als die mannen die je hoofd naar beneden duwen zo van hallo pijp me ff.. Ut liefst zou ik hem er dan afbijten..
Kheb verder geen moeite met pijpen, maar ga me niet dwingen want geloof me dan wordt het ook geen prettige ervaring  >:(

achja, het kan natuurlijk ook onze versie van een subtiele hint zijn he :P maar dwingen is inderdaad niet goed!!

@ ts: als een vrouw bereid is jou te pijpen dan geeft ze dat zelf wel aan, jij niet!
laat me toch!!!!

Gepost op: 06-06-2006 23:59:31
Je kan hoffelijk zijn voor de dame's zodat ze verliefd op je worden en jij dan op 1 van hen.
Wees dan zo lief mogelijk voor haar en verzorg ze goed, uit dankbaarheid zal je ze dan ook goed willen verzorgen en je dus ook oraal willen plezieren, omdat ze je dan puur uit liefde zal pijpen zal ze ontzettend opgewonden van deze verwenbeurt worden dat ze het hemels zal vinden smaken, mits je jezelf daar proper gewassen hebt.

Door het proces van elkaar gelukkig maken en elkaar te bevredigen gaan jullie dichter naar elkaar toegroeien en zal je een tijdje gelukkiger zijn en op wolkjes lopen.

Zo, nu ben je geholpen.

hey hallo
ik wilde even reageren op de tekst: dat ze het hemels zal vinden smaken. dat je er opgewonden van wordt als meisje is waar, daarbij vindt ik het leik om te doen, maar hemels smaakt sprema niet hoor. er zit duidelijk verschil in smaak, maar het is wat mij betreft niet iets wat ik vol genot doorslik.

AbNoRmAl17

• Gast

Gepost op: 07-06-2006 11:21:30
[..]
 dat je er opgewonden van wordt als meisje is waar, daarbij vindt ik het leik om te doen, maar hemels smaakt sprema niet hoor. er zit duidelijk verschil in smaak, maar het is wat mij betreft niet iets wat ik vol genot doorslik.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je er niet over zult zeuren en het opwindend zult vinden om het door te slikken. Anders lekker dus.

Topic-labels: Geen