Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [voorhuid] Voorhuid gaat niet over de eikel  (gelezen 8218 keer)

Miquell

• Gast

Gepost op: 04-01-2004 12:20:25
Ik ben nu 18 jaar en heb een penis van 9 cm ongeveer niet erg groot iig en niet erg dik heel dun opzich geen ramp want als die stijf word is hij groter 16/17 cm maar ik heb een nadeel mijn vel kan niet over mijn eikel heen geschoven worden. Kan mijn penis daardoor niet groeien of wat? en wat moet ik hier aan doen?

Topic titel change.. Verzin aub eens wat duidelijkers dan 'vraagje' :)
« Laatst bewerkt op: 05-01-2004 22:42:32 door Maarten »

Online Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 29
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 04-01-2004 12:24:25
Het feit dat je voorhuid niet over je penis kan heeft niks met de groei te maken. Je moet er wel mee naar de huisarts omdat je nu onder de huid niet kan wassen en daar zal zich smegma ophopen met ontstekingen etc (niet prettig) als gevolg.

Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Miquell

• Gast

Gepost op: 04-01-2004 12:27:46
ok ok maar hoe gaat dat in ze werk dan ?
watgaan ze doen etc..
Ik schaam me dar echt voor namelijk :(

Online Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 04-01-2004 12:30:57
en het komt bij ongelofelijk veel mannen/ jongens voor. Je hebt een te nauwe voorhuid en het kan dat het voldoende is om met een kleine ingreep een knipje te maken in het toompje waarna de voorhuid wel over de eikel kan, en anders zal je besneden moeten worden.

Even duidelijk: vervelend dat je je ervoor schaamt, maar ik denk dat je het met me eens bent dat je liever naar de huisarts gaat omdat de voorhuid te nauw is dan omdat je eikel en voorhuid ontstoken zijn (auw?), iets wat sowieso zal gebeuren als je niet gaat.

Kortom: gewoon naar de huisarts gaan die ziet dit zooo vaak
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Miquell

• Gast

Gepost op: 04-01-2004 12:41:30
oke moet maar dan.. maar hoe lang duurt zo' n ingreep dan ?
en bij mij kan die wel over die eikel maar hij zit wel vast :S en doen ze dat daar of in het ziekenhuis?

Offline Highwoodman

• Erelid
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Man

Gepost op: 04-01-2004 15:02:17
je kan ook nog proberen je voorhuid op te rekken
click
-It takes 43 muscles to frown and 17 to smile, but it doesn't take any to just sit there with a dumb look on your face-

Miquell

• Gast

Gepost op: 05-01-2004 16:12:41
hmm ik heb de voorhuid beetje uitgerekt maar ik keek dan en volgens mij is het al ontstoken.. weet nmiet zeker maar als het ontstoken  is doet het dan pijn?

Offline Flupke

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 35
  • Land: be

Gepost op: 05-01-2004 16:22:39
Een ontsteking doet zeker pijn en nog niet zo een klein beetje ook denk ik.

Wat je ziet is waarschijnlijk smegma.
WARNING! The SWB accountant is watching you

Miquell

• Gast

Gepost op: 05-01-2004 22:28:31
Ik heb de voorhuid opgerekt kan mijn eikel nu helemaal zien moet ik nou naar de dokter als nog om het te laten besnijden ?? ik zie me eikel iig helemaal nu ;)

Offline Flupke

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 35
  • Land: be

Gepost op: 05-01-2004 22:39:36
Als je verder nergens last van hebt hoef je niet naar de dokter :) :)
WARNING! The SWB accountant is watching you

Kedje

• Gast

Gepost op: 06-01-2004 12:32:23
« Laatst bewerkt op: 06-01-2004 12:35:56 door Kedje »

Topic-labels: Geen