Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: vervellen op balzak  (gelezen 7070 keer)

Offline presidentevilTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 07-10-2005 15:59:21
ik ging vanochtend douchen en toen deed ik mijn boxer uit en toen zat ie helemaal vol met velletjes dus ik denk: wat krijgen we nou???!!! ik kijk naar m'n balzak is ie aan t vervellen als een m*therf*cker...hebben meer mensen dit wel eens???

nielsangenent

• Gast

Gepost op: 07-10-2005 15:59:57
nee, nooit last van gehad.

wouterman

• Gast

Offline presidentevilTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 07-10-2005 16:10:53
www.hildevanderploeg.nl/tinea%20cruris.html?

ik heb ff wat plaatjes opgezocht op google daarobver maar dat is het niet....het is gewoon vervelling...ik kan het er ook zo af vegen....zal wel niks zijn....k vind het alleen vreemd...

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-10-2005 16:19:00
Nog nooit gehad eigenlijk.
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Ruud1983

• Gast

Gepost op: 17-10-2005 20:21:07
Mijn eikel is ooit vervelt!!!

Offline 9spike9

• Actief Lid
  • Leeftijd: 36

Gepost op: 17-10-2005 20:22:02
goed vet houden met creme ofzo...komt het wel weer goed
i'm not a slave to a god that doesn't exist...

Offline pieces

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 19-10-2005 13:27:10
Toevallig (Goedkope) zeep / badschuim / doucheschuim gebruikt daar? Of onder de zonnebank gelegen? Zeepspul droogt uit. Zeker als je gevoelig huidje hebt. xx(

Insmeren met babyolie of zoiets. Zorg wel voor iets voor gevoelige huid en ga er niet zomaar wat rommel opsmeren, als je denkt dat 't van zeepproducten komt.

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 19-10-2005 13:39:24
Een beetje vervellen kan niet zo veel kwaad, mocht het over een week nou nog steeds zo zijn kan je er even mee naar de dokter gaan. Maar daar zit immers toch ook huid? Kan dus ook gewoon vervellen.
This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Master Rechtsgeleerdheid Vrije Universiteit Amsterdam

Offline BadEend

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 19-10-2005 20:29:35
Misschien te veel met zeep gewassen, dan droogt het uit!
als je je huid overwast ( waar dan ook) word het te droog, en gat het vervellen / los laten/ dood
of hoe je het ook wil noemen :7 Suc6 !! d:)b
Zonder vragen kom je nergens

Offline Corona

• Lid
  • **

Gepost op: 21-10-2005 22:15:40
ik ging vanochtend douchen en toen deed ik mijn boxer uit en toen zat ie helemaal vol met velletjes dus ik denk: wat krijgen we nou???!!! ik kijk naar m'n balzak is ie aan t vervellen als een m*therf*cker...hebben meer mensen dit wel eens???

Ik was afgelopen weekend naar center parcs met me vriendin nou volop veel sex gehad en ja hoor de volgende dag kom ik thuis en ik heb het ook.. echt me ballen waren aan het vervellen. dus ja gewoon goed gewassen en creme er op gesmeerd en het ging vanzelf over en nu is er nix meer van te zien vond het zo vreemd :S dus dacht ga eens kijken of er meerdere zijn die dat hebben, ben dus niet de enige..

Topic-labels: Geen