Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Seks algemeen > Algemene en overige vragen over seks

Hoe ontmaagd je een meisje?

<< < (2/5) > >>

DD4:
Hey

bedankt mensen. Ik zou nog wel wat meer tips willen. Maar dit was ook al handig om te weten. Mijn vorige vriendin was namelijk al geen maagd meer en heeft mij dus ontmaagd. En mijn huidige vriendinnetje is nog maagd. En ik wil haar natuurlijk zo weinig mogelijk pijn doen.

Alvast nog bedankt mensen!

marte:
Moest je bij mij de eerste keer binnendringen met de snelheid van een HST dan kreeg je een rode kaak als geschenk.  :D
Gewoon zorgen dat je vriendin goed opgewonden is,dat haar poesje nat sta en neem ook maar voor de eerste keer een glijmiddel bij de hand.
smeer je pik goed in (laat hem insmeren door je partner,en jij smeert haar poesje in).
Dring dan rustig,ja RUSTIG binnen tot je weerstand voelt en niet verder.
Beetje terugtrekken en weer herbeginnen,dus kleine niet al te diepe neukbewegingen uitvoeren en rustig (bijna milimeter per milimeter) verder proberen te dringen .
Op die manier gaat je vriendin vertrouwen in je hebben (omdat je haar niet pijn doet) en gaat ze ontspannen,iets dat weer in je voordeel werkt.
Gewoon rustig aan en weten wanneer je wat langere neukbewegingen mag maken en let vooral op haar reaktie die kunnen indicaties zijn of je iets goed of slecht doet.
Neuk rustig en observeer en vergeet ook niet te genieten van dit intiem moment.  ;)

kisssss marte

DeStijn:
Het is heel lief dat je je vriendin geen pijn wilt doen  d:)b

Maar als het te pijnlijk is voor je meisje, dan moet je wel stoppen eh!

There will be plenty of other times !  ;)

DD4:
Hey Marte,

Bedankt voor je reactie. Daar heb ik echt wat aan  :D Thnx  :y

marte:
Graag gedaan DD4.
Veel euh,neukgenot.  :D

kissss marte

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie