Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Opwinding] Uitdagende kleding op straat  (gelezen 3344 keer)

Leonietjuh 12

• Gast

Gepost op: 18-09-2013 13:32:42
Ik denk dat we je het advies mee moeten geven dat je je niet moet laten beïnvloeden van die aandacht. Ik heb sommige meisjes gezien die zijn er wel door beïnvloed, Nou, het begrip breezersletje is nog te mild daarvoor.
maar dat doe ik ook helemaal niet! als het echt warm is draag ik weleeens een kort rokje of broekje, dat is alles.

Online O Rly?

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 18-09-2013 13:46:16
Ben benieuwd als je 14 bent dat het nog steeds zo is.  :+

What screws us up most in life is the picture in our head how it is supposed to be.              

Leonietjuh 12

• Gast

Gepost op: 18-09-2013 15:45:39
Ben benieuwd als je 14 bent dat het nog steeds zo is.  :+
een rokje of broekje dragen?

Online O Rly?

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 18-09-2013 15:47:21
Wat je doet met die aandacht.

What screws us up most in life is the picture in our head how it is supposed to be.              

Offline watlekker

• Actief Lid

Gepost op: 25-09-2013 17:18:02
Mijn vriendin draagt elke dag nylonkousen met jarretel of holdups.
Naar haar werk draagt ze een langere rok, waardoor je afhankelijk van de rok, alleen de jarretel clip bobbeltjes een beetje kan zien.
In haar vrije tijd doet heeft ze korte rokjes en strakkere rokken aan. waardoor de kanten bovenrand zichtbaar kan worden en
je de clip bobbeltjes meer ziet. Maar hier zit ze niet me.
Ze weet dat uitdagend kan zijn voor anderen, maar ze draagt het omdat ze zich hier heel sexy in voelt.

Offline Junia

• Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 25-09-2013 17:33:44
Ik zorg altijd dat als ik een panty aanheb met zo'n broekje erin dat die nooit onder mijn rokje/broekje uitkomt, ik vind dat zo lelijk! Vind er niets sexy aan. Op mij komt het meer over alsof ze hun panty niet zorgvuldig genoeg hebben uitgezocht. Hetzelfde heb ik met kousen die net zichtbaar zijn, ik vind het slordig staan en absoluut niet sexy.

Jarretels zijn voor mij puur en alleen voor in de slaapkamer. Als ik overdag jarretels zou dragen (onder bijvoorbeeld een lange kokerrok, zodat je ze niet ziet) zou ik me veel te sexy voelen en zou ik echt met iedereen gaan flirten. Hoe lelijker ik me voel hoe beter ik me kan gedragen :P

Ik draag ook bijna nooit géén bh omdat mijn tepels door het kleinste zuchtje wind al hard worden en het dus veel te opzichtig is. Het enige wat ik doe om er overdag sexy uit te zien is juist hele strakke kleding aandoen, waardoor je de contouren ziet. Maar wel alle huid bedekt. Zelf vind ik dat sexier dan veel huid later zien.
« Laatst bewerkt op: 25-09-2013 17:34:21 door Junia »

Offline said007

• Actief Lid

Gepost op: 25-09-2013 17:41:08
Ik zorg altijd dat als ik een panty aanheb met zo'n broekje erin dat die nooit onder mijn rokje/broekje uitkomt, ik vind dat zo lelijk! Vind er niets sexy aan. Op mij komt het meer over alsof ze hun panty niet zorgvuldig genoeg hebben uitgezocht. Hetzelfde heb ik met kousen die net zichtbaar zijn, ik vind het slordig staan en absoluut niet sexy.

Jarretels zijn voor mij puur en alleen voor in de slaapkamer. Als ik overdag jarretels zou dragen (onder bijvoorbeeld een lange kokerrok, zodat je ze niet ziet) zou ik me veel te sexy voelen en zou ik echt met iedereen gaan flirten. Hoe lelijker ik me voel hoe beter ik me kan gedragen :P

Ik draag ook bijna nooit géén bh omdat mijn tepels door het kleinste zuchtje wind al hard worden en het dus veel te opzichtig is. Het enige wat ik doe om er overdag sexy uit te zien is juist hele strakke kleding aandoen, waardoor je de contouren ziet. Maar wel alle huid bedekt. Zelf vind ik dat sexier dan veel huid later zien.

Dat klopt zeker, ik vind het persoonlijk ook sexier. Alle huid bedekt maar lekker strak gekleed. Beter dan teveel bloot...
Er was eens...

tamara17

• Gast

Gepost op: 25-09-2013 17:43:58
Wel eens een keertje een panty aan met een rokje, geen ondergoed verder.
Maar zelden dat ik dat doe.

Offline cherrymate

• Actief Lid
  • Land: be

Gepost op: 25-09-2013 19:53:04
Ik draag ook bijna nooit géén bh omdat mijn tepels door het kleinste zuchtje wind al hard worden en het dus veel te opzichtig is. Het enige wat ik doe om er overdag sexy uit te zien is juist hele strakke kleding aandoen, waardoor je de contouren ziet. 
Stijve tepels die door de stof heen priemen vind ik nochtans heel sexy.
Ooit word ik volwassen - meiden geven zin aan mijn leven

Offline Junia

• Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 26-09-2013 12:52:09
[..]
Ik vind het vragen om aandacht :P

Offline Smile

• Forumfossiel

Gepost op: 26-09-2013 12:53:52
Een t-shirt met een opgestoken middelvinger.  :-[
Different strokes, for different folks.
And so on and so on and scooby dooby dooby.

Offline Boogschutter

• Actief Lid

Gepost op: 26-09-2013 15:32:53
[..]
Dat is dus vrij persoonlijk, want ik vind het op straat eigenlijk niet zo heel sexy. Eerder een beetje gênant :d

Offline cherrymate

• Actief Lid

Gepost op: 26-09-2013 21:31:58
[..]
Dat is dus vrij persoonlijk, want ik vind het op straat eigenlijk niet zo heel sexy. Eerder een beetje gênant :d
Inderdaad persoonlijk: voor mij charmant/dartel en niet gênant.

Offline Bambi

• Bekend Lid

Gepost op: 26-09-2013 21:33:24
Volgens mij is het idee van stijve tepels spannender dan daadwerkelijk zonder bh over straat gaan hoor. :+

Offline cherrymate

• Actief Lid

Gepost op: 27-09-2013 10:27:13
Volgens mij is het idee van stijve tepels spannender dan daadwerkelijk zonder bh over straat gaan hoor. :+
Wil even toelichten, want ik meen dat je ook met BH (althans bij veel uitvoeringen) (al dan niet gewild) tepels kunt showen (bij koud weer bvb). Dit valt me af en toe op ook als het niet de bedoeling is om uit te dagen; veel meiden met stijve tepels merken het dan misschien ook zelf niet op dat ze "zichtbaar" zijn en kunnen ze niet verbergen.

Topic-labels: Geen