Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Prostaat] Masseren  (gelezen 3411 keer)

Offline MrBondTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-07-2013 02:57:41
Wie heeft ervaring?

Hoe heb je die ervaring opgedaan?

Wat is jouw techniek?

Dit had ik al gevonden over het onderwerp:
http://zowordjebeterinbed.nl/prostaat-massage-het-verwennen-van-de-mannelijke-g-spot/

De mannelijke G-spot vinden
De prostaat kun je vinden door een vinger in zijn anus te steken. Doe dit met veel glijmiddel! Het gaat het makkelijkst wanneer hij op zijn knieen ligt. In een soort foetushouding. Als je met je vinger in zijn anus zitm steek hem dn richting zijn piemel. Je zult dan als snel een bobbeltje voelen en dat is zijn prostaat!

Een prostaat massage geven
Net zoals vingeren en aftrekken vindt ook iedere man een ander soort prostaat massage lekker. De een wil het vlug de ander wil het langzaam. Begin met zachtjes over de prostaat te wrijven en kijk hoe hij reageert. Vraag hem wat hij lekker vindt en ontdek zo samen hoe jij hem het beste kunt verwennen. Vind je het een vies idee om je vinger in zijn kont te steken? Die dan een condoom om je vinger of ga samen eerst lekker douchen.

Klaarkomen door een prostaat massage
Iedere man reageert anders op een prostaat massage. De een vindt het helemaal niets, terwijl de ander er een geweldig orgasme van krijgt. Veel mannen geven wel aan dat een prostaat massage het orgasme lekkerder maakt, maar niet per se voor een orgasme zorgt
« Laatst bewerkt op: 07-07-2013 03:09:28 door Trekdrop »
Geloven in jezelf en jezelf leren kennen is iets dat niemand van je af kan pakken.

Offline Axler

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-07-2013 19:35:15
Het beste is om een speeltje te gebruiken,, mijn favoriete zijn de nexus excell en de aneros progasm,,

Voorzichtig inbrengen met glijmiddel,,, kwartiertje laten zitten en vervolgen de toys laten aanspannen door je pc spier en genieten,,
je komt 10x harder klaar,,,

Offline DumdieDum

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 24-07-2013 11:10:37
vooral veel glijmiddel gebruiken!!  O:) d:)b

Offline Pioneer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 24-07-2013 11:17:22
Het beste is om een speeltje te gebruiken,, mijn favoriete zijn de nexus excell en de aneros progasm,,

Voorzichtig inbrengen met glijmiddel,,, kwartiertje laten zitten en vervolgen de toys laten aanspannen door je pc spier en genieten,,
je komt 10x harder klaar,,,

Dat hoeft niet iedereen zo te ervaren
Ook dat hoeft niet iedereen zo te ervaren

Iedereen steekt anders in elkaar en vindt iets anders lekker. Persoonlijk werken vingers en speeltjes allebei prettig voor mij, het liefst als iemand anders die hanteert. Het onverwachte draagt altijd bij aan de intensiteit van een orgasme bij mij ;)
Dingen.

Offline O Rly?

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 24-07-2013 11:24:51
Ik doe het weleens. Is soms vet lekker. :-[
« Laatst bewerkt op: 24-07-2013 11:35:18 door O Rly? »

What screws us up most in life is the picture in our head how it is supposed to be.              

Offline Pioneer

• Bekend Lid

Gepost op: 24-07-2013 11:29:54
Ik die het weleens. Is soms vet lekker. :-[

O rly? :^
Dingen.

Offline O Rly?

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 24-07-2013 11:35:56
YaRly! :o

What screws us up most in life is the picture in our head how it is supposed to be.              

Offline Pioneer

• Bekend Lid
Dingen.

Offline Vivi

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 29-07-2013 01:18:28
Ik doe al een geruime tijd aan anale seks meestal met een speeltje en heel af en toe me vingers. Ik heb vorige week voor het eerst mijn prostaat gevonden tijdens het vingeren en aftrekken, het gevoel is echt lekker en de orgasme was echt heftig voelde het door me hele lichaam. Het nadeel is wel dat ik er moeilijk of onhandig bij kom maar hoop dat het een kwestie van oefenen is.

Offline Bryan16

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 18

Gepost op: 09-08-2013 23:29:58
oh ik doe dit ook en het is geweldig. :9~ voelt echt heel lekker en je komt ook drie keer zo hard klaar. ik heb ook twee speeltjes en ik geil mezelf dan helemaal op en ga dan rustig vingeren met glijmiddel. daarna pak ik m'n speeltje, doe ik daar lekker wat glijmiddel op en dan heel vooorzichtig inbrengen en dan daarna is het gewoon gaan. heerlijk. O:)
hey! ik ben nieuw en homo. :)

Offline Lolliebol

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 12-08-2013 23:34:07
Tijdens de seks met een vrouw wel een aantal keer meegemaakt dat ze mij daar masseerde. Zelf wel eens geprobeerd maar vind het niet fijn zelf te doen tenzij ik zin heb om klaar te komen maar het niet lukt, dan werkt het wel positief  :L.

Offline Debiann

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 18-08-2013 17:56:37
Doe ik soms wel eens met een speeltje. Voor mij werkt het beste om op me rug te liggen, en dildo erin te doen en deze heen en weer te bewegen. Heel soms lukt het me dan zelfs om zonder aanraking klaar te komen. Erg lekker!

Offline bertje2000

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 22-10-2013 18:02:05
Doe ik soms wel eens met een speeltje. Voor mij werkt het beste om op me rug te liggen, en dildo erin te doen en deze heen en weer te bewegen. Heel soms lukt het me dan zelfs om zonder aanraking klaar te komen. Erg lekker!
ik doe wel vaker aan prostaatmassage als ik in de mood ben ervoor
ben wel eens in de orgasmefase geraakt zonder aanraking van men pik
raar maar lekker

Topic-labels: Geen