Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Review] Bad Boy Prostaat Vibrator  (gelezen 2326 keer)

Offline Ano_JongenTopic starter

• Lid
  • **
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 27-06-2013 21:45:38
Allereerst de melding dat ik een jongen ben. Hetero, maar geniet enorm van anale seks. Wegens het ontbreken van goede reviews op het internet wil ik aan de hand van mijn reviews mijn ervaringen delen. Ik bezit een behoorlijk aantal speeltjes en breidt mijn assortiment met behoorlijke regelmaat uit. Ik zal van alle speeltjes een review schrijven. Tevens zal ik eventuele vragen beantwoorden.

Naam:
Bad Boy Prostate Vibrator

Categorie:
Prostaat-vibrator

Omschrijving:
Prostaat en perineum stimulator met de toegevoegde sensatie van de kogels.
Maten: 110mm x 125mm 40mm

Review:
Na een teleurstellende ervaring met zijn grotere broer (Big Boy, zie andere review) vol goede moed deze kleinere prostaat vibrator gekocht. Deze vibrator wordt geleverd in luxe bewaardoos. De vibraties worden veroorzaakt door een RO-80mm bullet vibrator die werkt op een LR1 batterij (nadeel!). De vibrator is waterdicht (voordeel!).

Vol goede moed deze vibrator getest... helaas... Zelfde als zijn grotere broer is het model van deze vibrators niet "lekker". Wanneer je de vibrator volledig inbrengt voelt het vreemd en verre van lekker. Wanneer je de vibrator niet geheel in brengt voelt hij prima. Vibreert hard en als je er op gaat zitten kun je naar voren en achter bewegen voor een heerlijk gevoel. Helaas is deze vibrator echter te duur (er zijn veel betere die tevens een stuk goedkoper zijn) en kan ik (wellicht ligt dit aan mij) niet volledig gebruiken omdat hij anatomisch gezien niet past.

Helaas is dit, wat mij betreft, dan ook een miskoop geweest (als ook zijn grotere broer)

Conclusie:
+ Mooie vormgeving
+ Mooie luxe bewaardoos
+ Sterk vibraties
+ Waterdicht
+ Reukloos

- Geen goede anatomische vormgeving
- Werkt op LR1 batterij
- Duur

Cijfer:
5-
« Laatst bewerkt op: 30-06-2013 21:41:03 door Ano_Jongen »

Online Incel

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 46

Gepost op: 28-06-2013 02:27:23
Welke raad je dan wel aan?
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!

Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

• Lid
  • **

Gepost op: 28-06-2013 07:43:23
Welke raad je dan wel aan?

Helaas nog geen positieve ervaringen met prostaat-vibrators. Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar dildo's.

Online Incel

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 46

Gepost op: 29-06-2013 01:59:35
Jammer.
Met dildo's heb ik niets. (heb eigenlijk nog helemaal niets met anaal)
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!

Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Agincourt

• Bekend Lid

Gepost op: 29-06-2013 07:18:22
Ik heb deze versie ook, maar dan in het zwart.
Was er ook niet tevreden over en sluit me aan bij het oordeel van Ano_Jongen.

Gelukkig maar, scheelt mij weer een review schrijven. ;)
bi en blij :)

Offline Pulp

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 05-07-2013 17:29:19
tnx voor de replies. :)

Offline Axler

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-07-2013 19:30:22
Hier ook,, heb ook slechte ervaringen met de Bad Boy,, krijg hem niet lekker in,,, ik heb al zoveel prostaat vibrators geprobeerd maar heb er nog geen een gevonden waarvan ik enthousiast werd,,

ik blijf maar bij mij nexus excell en aneros progasm,,,

grtz Axler

Offline Axler

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 17-07-2013 20:36:24
Hoe toevallig,, ook geprobeerd,,, geen succes,, anatomisch klopt het niet,,,,

Zit niet lekker,,,,

Offline Vivi

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 27-07-2013 00:02:44
Ik heb zelf een geen Bad Boy gehad maar een Rude Boy maar zoals ik de reacties lees is deze even slecht als de Bad Boy. Ik heb deze ondanks diverse keren geprobeerd maar het valt echt tegen dus uiteindelijk maar weggegooid.

Offline Eppeduve86

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 27-07-2013 15:26:39
Ik heb ook de Rude Boy en ik was er ook niet bepaald enthousiast over. Het is overigens wel een kwestie van wennen. Het is mij na 4 jaar pas gelukt om (met behulp van wat handwerk) klaar te komen met de Rude Boy. Dat was dan overigens ook wel gelijk een heerlijk orgasme, maar het gaat zeker niet makkelijk en hij zit, zoals meerderen aangeven, gewoon niet echt fijn.

Overigens heb ik nu de Nexus Revo 2 aangeschaft en die is echt briljant! De Rude Boy is echt waardeloos vergeleken met dat ding. De Revo 2 past gewoon goed en stimuleert zoveel beter en intenser. In plaats van 4 jaar wachten kwam ik hiermee de 2e keer al klaar (zonder handwerk zelfs). Hij is ontzettend duur (120 euro), maar wat mij betreft is hij dat meer dan waard! Zeker het overwegen waard voor degenen die toch nog eens iets anders willen proberen.

• Lid
  • **

Gepost op: 28-07-2013 20:47:11
Ik heb ook de Rude Boy en ik was er ook niet bepaald enthousiast over. Het is overigens wel een kwestie van wennen. Het is mij na 4 jaar pas gelukt om (met behulp van wat handwerk) klaar te komen met de Rude Boy. Dat was dan overigens ook wel gelijk een heerlijk orgasme, maar het gaat zeker niet makkelijk en hij zit, zoals meerderen aangeven, gewoon niet echt fijn.

Overigens heb ik nu de Nexus Revo 2 aangeschaft en die is echt briljant! De Rude Boy is echt waardeloos vergeleken met dat ding. De Revo 2 past gewoon goed en stimuleert zoveel beter en intenser. In plaats van 4 jaar wachten kwam ik hiermee de 2e keer al klaar (zonder handwerk zelfs). Hij is ontzettend duur (120 euro), maar wat mij betreft is hij dat meer dan waard! Zeker het overwegen waard voor degenen die toch nog eens iets anders willen proberen.

Bedankt voor je reactie over de Bad-Boy. Toch al knap dat je het 4 jaar lang probeert met een speeltje welke niet bevalt of aan de verwachtingen voldoet. Ik had hem al lang weg gegooid (wat ik ook denk te gaan doen met de Bad-Boy en Big-Boy... 2 keer 50,00 in de prullenbak na 1x gebruiken)...

Helaas heb je gelijk mijn interesse laten wekken in de Nexus Revo 2... Hij is wel erg duur maar naar de omschrijving en wat reviews te hebben gelezen direct toegevoegd aan mijn verlanglijst op een bepaalde seksspeeltjes-website... Ik ben bang dat ik binnenkort een hoop geld kwijt ben aan nieuwe toy's!

Mocht je nog meer ervaringen hebben en deze willen delen hoor ik het graag (al dan niet via PM)!

« Laatst bewerkt op: 28-07-2013 20:47:55 door Ano_Jongen »

• Lid
  • **

Gepost op: 29-07-2013 16:56:03
[..]
[..]

Inderdaad, eeuwig zonde maar het is niet anders...

Tevens vandaag de Nexus Revo 2 en de Vac-u-Lock Stryker (9" dildo) besteld... De Revo 2 heeft mijn interesse toch echt gewekt...  :^ :-[

Offline Bryan16

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 18

Gepost op: 09-08-2013 23:23:25
ik heb ook zo'n soort prostaat vibrator en wauw. ik hou er zo van als mijn prostaat gestimuleert wordt pfff. ik wordt er echt mega geil van en kom ook hard klaar, dus dit soort speeltjes vindt ik echt het einde! :9~
« Laatst bewerkt op: 09-08-2013 23:24:44 door Bryan16 »
hey! ik ben nieuw en homo. :)

• Lid
  • **

Gepost op: 10-08-2013 07:54:48
ik heb ook zo'n soort prostaat vibrator en wauw. ik hou er zo van als mijn prostaat gestimuleert wordt pfff. ik wordt er echt mega geil van en kom ook hard klaar, dus dit soort speeltjes vindt ik echt het einde! :9~

Heb je zo'n sport of d precies dezelfde? Indien dit laatste ben je de eerste die hem goed vindt!

Topic-labels: Geen