Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Teelbalkanker HELP  (gelezen 2885 keer)

DJD

• Gast

Gepost op: 07-06-2005 19:28:10
Ik heb sinds kort een klein bobbeltje aan de bovenbinnenkant op mijn rechterbal. Ik weet niet wat het is. Ik heb gekeken wat symptomen zijn van teelbalkanker en dat zijn moeheid, pijn in de onderbui, pijn in de ballen en een bobbelte of gezwel. Noujah moe ben ik niet, pijn in mijn onderbuik soms. Maar dat is meer omdat ik naar de wc moet. Pijn in mijn ballen alleen omdat ze waarschijnlijk niet lekker liggen. Als ik ga verzitten is het over. Ben bijna 16 jaar. Mijn ouders zijn huisarts dusjah. Ben er nog niet echt over uit of het een voordeel of nadeel is. Kan iemand mij misschien vertellen wat het is of misschien dat je het zel ook hebt gehad en bij de dokter bent geweest en er iets anders uitkreeg dan kanker.

PrinsesEngel

• Gast

Gepost op: 07-06-2005 19:31:02
bobbeltjes zijn sowieso niet goed, ga naar een dokter en stel het zeker niet  meer uit!(gemakkelijker is natuurlijk je ouders, maar ik kan begrijpen dat je daar niet zo happig op bent misschien)

DJD

• Gast

Gepost op: 07-06-2005 19:34:37
Jah ik las net iets over vochtopeenhoping. Dat het dat ook kan zijn ofzo. Ik ga wel naar mijn oduers denk ik. Hou niet van het gevoel dat anderen aan mij....geslachtsdelen zitten. Maar dan na mijn testweek. Misshcien moet ik zo'n scan maken. Zit ik helemaal te shaken. Noujah iig bedankt voor de advies.
« Laatst bewerkt op: 07-06-2005 19:35:42 door DJD »

Offline Dreamerr

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-06-2005 19:35:39
heb zelf ook keertje bobbel in me balzak gehad, hiermee naar dokter geweest die me daarop doorstuurde naar uroloog.... Die is gaan lopen kijken en voelen en concludeerde dat het me bijbal was die beetje verdwaalt was... Kon helemaal geen kwaad....
Je hoeft dus niet meteen van het ergste uit te gaan, maar dokterbezoekje kan zeker geen kwaad (al is het maar voor de zekerheid)

DJD

• Gast

Gepost op: 07-06-2005 19:36:33
Maar een verdwaalde bijbal is toch best groot. Tis echt een heel klein bobbeltezoals een erwt en zit vast op mijn bal.

Offline Dreamerr

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 07-06-2005 19:39:17
Maar een verdwaalde bijbal is toch best groot. Tis echt een heel klein bobbeltezoals een erwt en zit vast op mijn bal.

die bijbal was in mijn geval ter groote van een kleine knikker.... halve cm doorsnee denk ik, maar zit niet vast op mijn bal, zweefde echt zeg maar....

DJD

• Gast

Gepost op: 07-06-2005 19:39:52
vaag....

DJD

• Gast

Gepost op: 07-06-2005 19:41:54
Blijft dat trouwens ook zo die verdwaalde bijbal of komt/kwam dat weer goed?
« Laatst bewerkt op: 07-06-2005 19:45:05 door DJD »

Sint-r-klaas

• Gast

Gepost op: 07-06-2005 21:38:36
Even tussen haakjes, je hoeft niet perse naar je ouders als je dat niet wilt.. Je hebt recht, volgens mij is het zelfs verplicht sinds kort, dat je een andere huisarts hebt dan een familielid.. Heeft een vriendin van me sinds kort ook.. :)

DJD

• Gast

Gepost op: 07-06-2005 22:33:51
Jah dat weet ik. Ik heb ook een of andere huisarts. Kom daar nooit want mijn ouders hebben voor alles een mddel  :-Y En dan is er nog altijd zoeits als beroepsgeheim.

DJD

• Gast

Gepost op: 07-06-2005 22:59:37
Kwam net onder de douche vandaan en wat merkte ik.....Hij was kleiner geworden. Miscchien verdwijnt tie wel. Laten we het hopen.  :y

Offline Akroma

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 30

Gepost op: 07-06-2005 23:17:35
Ik heb ooit ook zoiets gehad maar dan zonder moe te worden. Dit bleek een vetbol te zijn. Naarmate de tijd verstrijkt verkleinert dit! Nu is dit helemaal weg van mij  :D
Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand

Topic-labels: Geen