Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Condooms] Waar kan ik ze gratis krijgen?  (gelezen 3556 keer)

Offline Reco

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-03-2013 15:08:00
350 euro vind ik wel overdreven veel! en eerlijk gezegd geloof ik er ook geen hol van.
Ik ben 15 jaar en krijg 15 euro per week en dat is dan al veel voor mijn leeftijd.
en je broer is zeker bill gates, ja zo ken ik er nog wel paar....

Offline Ultimate Experience

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 24
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 13-03-2013 22:50:35
Als dat waar is dan hoef je echt niet die gratis kutdingen te bestellen met alle ellende die er bij komt. Koop dan gewoon goeie, je bent rijk zat.

Oh en ik moest meteen hier aan denken. :7

Klein | Groot
Als er één schaap over de dam is, dan stond het hek open.

PointerMitch

• Gast

Gepost op: 13-03-2013 22:54:46

Saartje!

• Gast

Gepost op: 14-03-2013 18:26:40
Ik zou geen gratis condoom nemen. Ik kocht altijd de condooms voor mijn ex-vriend want hij kwam met die goedkope rubbers aanzetten. Liever een paar euro armer dan zwanger!

@ Youtube filmpje: Hahaha!  :D
« Laatst bewerkt op: 14-03-2013 18:28:29 door Saartje! »

Puck

• Gast

Gepost op: 14-03-2013 18:54:31
Ik zou geen gratis condoom nemen. Ik kocht altijd de condooms voor mijn ex-vriend want hij kwam met die goedkope rubbers aanzetten. Liever een paar euro armer dan zwanger!

@ Youtube filmpje: Hahaha!  :D
Alle condooms die verkocht worden zijn veilig. Goedkoop was dus eigenlijk prima.

Offline PatrickZ

• Actief Lid
  • Leeftijd: 34

Gepost op: 14-03-2013 19:50:58
Ze zullen best werken, die goedkope condooms, maar of ze ook lekker zitten is een tweede. Ik heb er geen ervaring mee, maar verwacht er niet te veel van.

Overigens is het wel zo dat condooms wettelijk een bepaalde foutmarge mogen hebben. Ik meen 1 procent, maar dat weet ik niet uit m'n hoofd. Dit houdt dus in dat 1 op de 100 condooms een gebrek mag vertonen, anders mogen ze niet aangeboden worden. Bij betere kwaliteit (lees: betaald) is dit percentage vaak lager, daar heeft slechts 1 op de 200 of zelfs 1 op de 300 condooms een gebrek. Nogmaals, de cijfers weet ik niet dus die zijn fictief maar dan kun je je er ongeveer iets bij voorstellen. Geen enkele condoomfabrikant geeft 100 procent garantie, overal kan een keer een slecht exemplaar tussen zitten. Maar bij gratis condooms is de kans op slechte groter.
Kun je rekenen? Reken er maar niet op.
Kun je schrijven? Schrijf het maar op je buik.

Saartje!

• Gast

Gepost op: 14-03-2013 22:08:32
[..]
Alle condooms die verkocht worden zijn veilig. Goedkoop was dus eigenlijk prima.
.

Ik begrijp dat onveilige condooms niet verkocht mogen worden. Het is gewoon mijn gevoel dat bang is dat zo'n goedkoop kreng straks nog in mij blijft zitten of toch wat mankeert. Misschien prooien die dure merken wel op mensen zoals ik. Toch is de seks fijner als ik gerust ben dat de condoom in orde is. :) Merken met een goede naam gaan toch altijd net die ene stap verder om dubbel zeker te zijn hun product voldoet, om die naam te behouden.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2013 22:12:37 door Saartje! »

Offline Shakie.

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 17

Gepost op: 14-03-2013 22:10:01
Of de beste optie. Laat haar aan de pil gaan, en zoek gratis condooms, zodat als dat condoom kapot gaat, ze nogsteeds veilig is.

Rae

• Gast

Gepost op: 16-03-2013 13:44:25

Topic-labels: Geen