Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Zwangerschap] Onveilige seks, hoe groot is de kans op zwangerschap?  (gelezen 752 keer)

Offline anoniem:)Topic starter

• Lid
  • **
  • Geslacht: Man

Gepost op: 24-02-2013 20:04:03
0
Hallo,

Ik heb gisteren 23 Februari onveilige seks gehad met een meisje, ben wel buiten haar klaar gekomen. Ze was voor het laatst ongesteld geworden op 4 Februari, en zegt dat haar cyclus normaal 3/4 weken duurt..
Nou is als ik op sensitest.nl 28 dagen cyclus invul zeggen ze 'de meest vruchtbare dag valt op of omstreeks: 19-feb-2013' maar ze zeggen niet vanaf wanneer het weer veilig was.

Ze denkt dat het veilig was, en ik ook aangezien:
-ik buiten haar ben klaargekomen
-ik uit ben gegaan hier van 28-dagen cyclus, en ze zei 21-28 dagen, eerder is een eerdere vruchtbare periode
-het 4 dagen na de vruchbaarste dag was

Denken jullie dat we beter de volgende menstruatie af kunnen wachten, of toch een morningafter pil?
« Laatst bewerkt op: 25-02-2013 13:25:00 door Roscoe »

Puck

• Gast

Gepost op: 24-02-2013 20:05:03
0
Morning after pil. Je weet niet wanneer haar eisprong is en onveilig seks is kans op zwangerschap.

Offline Shakie.

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 17
  • Land: nl

Gepost op: 24-02-2013 20:13:18
0
Morning After Pil.

Offline ukkie87

• Forumfossiel
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 24-02-2013 20:14:35
0
eisprong is niet te voorspellen. MAP dus
() ()     (*v*)   op 11-11-2012 mama van een prachtig prinsesje geworden <3
(   )       ( _.^._ )     
( O )

Puck

• Gast

Gepost op: 24-02-2013 20:27:35
0
Wel nu naar een noodapotheek dan. Hoe eerder je hem neemt Hoe groter de kans is dat ie werkt

Offline Artepiet

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 24-02-2013 20:37:21
0
Morning-afterpil. Je zit echt super dicht bij die "onveiligste dag".
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline anoniem:)Topic starter

• Lid
  • **

Gepost op: 25-02-2013 01:44:05
0
maar ze zou vanaf volgende menstruatie beginnen met de pil. Als ze nu een morning after pil neemt is de hele menstruatie toch ontregeld, en is het moment dat ze daarmee moet beginnen toch niet zeker, of in ieder geval onbetrouwbaar?
« Laatst bewerkt op: 25-02-2013 02:04:26 door anoniem:) »

Online Innocent!

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 25-02-2013 02:08:47
0
als ze zwanger is menstrueert ze ook niet. wat wil je. ga naar de apotheek. NU.

Offline Sinterkae

• Moderator
  • Erelid

Gepost op: 25-02-2013 05:48:03
0
Wat Innocent! zegt. Haal de MAP. Zodra ze met de pil begint is ze na 7 dagen slikken veilig.

Puck

• Gast

Gepost op: 25-02-2013 12:58:55
0
maar ze zou vanaf volgende menstruatie beginnen met de pil. Als ze nu een morning after pil neemt is de hele menstruatie toch ontregeld, en is het moment dat ze daarmee moet beginnen toch niet zeker, of in ieder geval onbetrouwbaar?
Haha sorry hoor maar wat een onzin. Als ze zwanger is wordt ze ook niet ongesteld. Kan je nog lekker 9 maanden wachten met de pil.

Haal de MAP, haal de pil en na 7 dagen slikken is ze veilig.

J. J. Mallory

• Gast

Gepost op: 25-02-2013 13:01:42
0
Ik zou de MAP halen, zekere voor het onzekere!

Topic-labels: Geen