Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Zwangerschap] Nuvaring  (gelezen 321 keer)

Offline Anoniiem15Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 28-12-2012 01:54:59
hallo allemaal,

Ik zit me al een paar dagen van binnen op te eten omdat ik niet weet of het waar kan zijn, dus hier het verhaal.

Ik heb 5 weken terug mijn nuvaring ingebracht nadat ik hem een maand niet in heb gehad 7 dagen na ongesteldheid volgenmij, weet het niet meer precies.
nu heb 2 weken terug op zaterdag sex  met een jongen gehad ( dus in de 2/3de week van de nuvaring ), met condoom maar is wel gescheurd, maar daarna meteen een nieuwe in gedaan.
Daarna heb ik vorige week een nieuwe ring in gedaan omdat ik niet ongesteld wilde worden. Afgelopen zaterdag ben ik uit geweest en volgende dag uiteraard een kater en misselijkheid van de drank. Maar maandag was ik nog steeds misselijk en ging pas in de middag een keer weg. Toen zei ik collega ben je niet zwanger, dus ik uiteraard na denken en te ver na denken en raak uiteraard in paniek. Nu heb ik maandag maar de nuvaring eruit gehaald omdat ik niet nog 3 weken wil zitten met dit idee, dus hoop zo eerder ongesteld te worden.
Weet iemand hoelang dat dan duurt als je de nuvaring door gebruikt maar vroegtijdig weer eruit haalt ? Ik zit nu de heletijd te hopen dat ik ongesteld word.

Nu dus de vraag, omdat ik de nuvaring niet helemaaaal volgens het boekje heb gebruikt, is er een kans dat ik zwanger zou kunnen zijn ?

Iemand die mij gerust kan stellen of ongeruster kan maken ?

Offline Tringelwekker

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24
  • Land: nl

Gepost op: 28-12-2012 02:19:58
Je heb dus een langere stopweek gehouden en je bent niet begonnen op de eerste dag van je menstruatie? Volgens mij was je dan onveilig.

100% zeker weet ik het niet hoor.
More than words.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 28-12-2012 02:34:25
Ik heb de nuvaring idd gewoon een maand niet gebruikt, en na 'natuurlijke' menstruatie weer in gedaan. Condoom weten we niet zeker of het gescheurd was, maar wss wel maar is meteen gewisseld.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 28-12-2012 11:39:34
Bij deze een leuk verjaardags cadeautje gekregen, ben namelijk ongesteld  :D Alleen even een vraagje, er leek wel een heel vlies ofzo bij te zitten wat kan dit zijn ?

Offline Kaelyn

• Moderator
  • Erelid
  • Land: nl

Gepost op: 28-12-2012 12:08:42
Gewoon, stolsels. Niets om je druk over te maken, fijn dat je ongesteld geworden bent!

Topic-labels: Geen