Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penis] Staat recht omhoog  (gelezen 2528 keer)

Offline MikeM

• Bekend Lid

Gepost op: 25-09-2012 01:03:26
0
[..]

Nee, dat moet je niet doen. Iedere penis staat zoals hij staat, en het proberen te veranderen heeft geen zin. Bovendien als je echt extreem gaat doorbuigen als je penis stijf is heb je zelfs kans dat je dingen kapotmaakt.
Inderdaad. Ik zou je er niet druk om maken. Ik heb er ook geen last van.

joshua96

• Gast

Gepost op: 27-09-2012 19:17:01
0
ik heb een probleem,

ik ben 16, als ik een stijve heb, staat mijn penis niet naar voren zoals de meeste jongens dat hebben, maar staat mijn penis recht omhoog.
de top staat naar het plafond gericht, en hij raakt af en toe mijn buik aan.

ik weet dat een kromming normaal is, maar ik ben bang ik een te grote kromming heb, als ik mijn penis naar beneden duw doet dat pijn.
ik heb dingen gelezen over de band oprekken waar de penis aan vast zit omdat deze dan te strak zit en vandaar dat hij omhoog staat, maar ik kan er weinig over vinden, kan iemand mij verder helpen?

Groeten

Je mankeert niets

Offline krikkit

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 27-09-2012 20:15:23
0
De meeste mensen vinden het wel beter staan als de penis omhoog staat dan naar voren of zelfs naar beneden... Het is alleen voor sommige dingen wat minder praktisch (masturberen op de wc bijvoorbeeld...)

Er zijn best veel jongens die dit hebben, niks aan de hand. Met de jaren zakt hij zowiezo nog wat en als het toch een probleem is, dan kun je de pees een beetje proberen op te rekken.

Heb je dit altijd gehad, of is dit iets van sinds de puberteit?

Offline superBTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 28-09-2012 15:05:06
0
De meeste mensen vinden het wel beter staan als de penis omhoog staat dan naar voren of zelfs naar beneden... Het is alleen voor sommige dingen wat minder praktisch (masturberen op de wc bijvoorbeeld...)

Er zijn best veel jongens die dit hebben, niks aan de hand. Met de jaren zakt hij zowiezo nog wat en als het toch een probleem is, dan kun je de pees een beetje proberen op te rekken.

Heb je dit altijd gehad, of is dit iets van sinds de puberteit?

ik ken hem eigenlijk niet anders ;)
eigenlijk altijd zo geweest.  ben alleen in de loop der jaren gaan twijfelen of het wel de bedoeling was.

« Laatst bewerkt op: 28-09-2012 15:06:03 door superB »

- Henk -

• Gast

Gepost op: 28-09-2012 21:38:44
0
Ik vind het ook wel mooi staan. Alleen als ik moet plassen met een stijve dan is dat wel lastig omdat hij dan omhoog staat (krijg je zo'n fontein...).

Offline krikkit

• Bekend Lid

Gepost op: 29-09-2012 23:10:10
0
Haha, inderdaad. Als ik een ongewilde erectie heb 's-nachts, dan kan ik nog wel even gaan plassen. Het gaat wat moeilijk maar lukt wel en viol na het plassen is de erectie weg. Maar als het plasgaatje omhoog wijst is dat wat lastig ja :D Net als aftrekken op de wc, je moet altijd oppassen dat het niet in je gezicht komt, dat is bij mij ook wel wat praktischer. Maar ik vind 't eigenlijk ook beter staan hoor, omhoog. Is ook makkelijker met neuken met bepaalde standjes (met name staand).

@Henk staat hij bij jou stijf tegen je buik (drukt uit zichzelf tegen de buik) of valt het nog wel mee?
« Laatst bewerkt op: 29-09-2012 23:11:10 door krikkit »

- Henk -

• Gast

Gepost op: 02-10-2012 23:19:17
0
@Henk staat hij bij jou stijf tegen je buik (drukt uit zichzelf tegen de buik) of valt het nog wel mee?
Nee, dat niet, is ook nooit zo geweest. Maar staat wel gewoon omhoog, dus niet recht naar voren.
Als ik trouwens met een stijve moet plassen blijft hij daarna gewoon stijf...

Offline krikkit

• Bekend Lid

Gepost op: 03-10-2012 14:30:22
0
O apart, ik dacht dat dat bij iedereen wel hielp, dat is vervelend dan :(

Offline willem1978

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 04-10-2012 12:13:04
0
Bij mij staat hij stij ook in een kromming omhoog. Dit geeft weinig problelen.
Of het moet zijn dan bij sommige standje mijn penis omlaag gedrukt wordt. Dit kan dan wel eens even onprettig zijn.

Offline TwilightLover

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 04-10-2012 12:21:38
0
[..]

Heb je zeker een laag plafond :R

*ligt dubbel*

Topic-labels: Geen

anything