Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Vagina] Verdikking  (gelezen 1141 keer)

Offline Margot97Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 03-06-2012 22:41:10
0
K'had nog even een klein vraagje. Ik was daarnet in de badkamer mij aan het wassen. Toen ik iets opmerkte. Als ik de lippen open hou merk ik bovenaan waar er een soort huidje is een kleine verdikking. ja ik weet niet exact hoe ik het moet uitleggen. Er hangt een soort velletje dat bovenenaan begint en dan heb je een soort verdikking en dan versmalt dit weer een beetje. had er tot nu toe niet zo opgelet. Mss is het een puistje ofzo. Hoe kan ik dit wegkrijgen?

Offline Levisaxos

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 03-06-2012 22:41:56
0
K'had nog even een klein vraagje. Ik was daarnet in de badkamer mij aan het wassen. Toen ik iets opmerkte. Als ik de lippen open hou merk ik bovenaan waar er een soort huidje is een kleine verdikking. ja ik weet niet exact hoe ik het moet uitleggen. Er hangt een soort velletje dat bovenenaan begint en dan heb je een soort verdikking en dan versmalt dit weer een beetje. had er tot nu toe niet zo opgelet. Mss is het een puistje ofzo. Hoe kan ik dit wegkrijgen?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij is dit je clitorus.
Alles wat ik zeg is gebaseerd op mijn eigen mening. Ik schrijf geen feiten tenzij ondersteunt met een bronvermelding!

WishingWishes

• Gast

Gepost op: 03-06-2012 22:41:58
0
Lijkt me gewoon de clitoris te zijn. Is het gevoelig? Zo ja, dan is het je clitoris. Zo niet, geen idee :)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 03-06-2012 22:50:10
0
dank om te antwoorden.

Is het huidje de clitoris niet? Ik dacht van wel

Ja eingelijk best wel gevoelig

Offline Bliss

• Moderator
  • Forummeubel
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 03-06-2012 22:51:30
0
Het bolletje is de clitoris, daaroverheen zit nog een velletje.
I'm up with the kites and I dream so blue. I live in the sky, you come live here too.
I'm queen of the clouds, make my wish come true. I sing to the night, let me sing to you.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 03-06-2012 23:14:24
0
Het bolletje is de clitoris, daaroverheen zit nog een velletje.

Als het bolletje de clitoris is,  hoe heet het velletje dan?

WishingWishes

• Gast

Gepost op: 03-06-2012 23:14:59
0
[..]

Als het bolletje de clitoris is,  hoe heet het velletje dan?
Clitoriskapje dacht ik :p

Offline Bliss

• Moderator
  • Forummeubel
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 03-06-2012 23:18:20
0
[..]
Clitoriskapje dacht ik :p

Zo wordt het vaak genoemd idd, clitorishoed en monnikskapje zijn ook termen.
I'm up with the kites and I dream so blue. I live in the sky, you come live here too.
I'm queen of the clouds, make my wish come true. I sing to the night, let me sing to you.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-06-2012 07:07:41
0
Ja ik denk dat het inderdaad dat bolletje zal zijn. Ik dacht dat het veel lager zat.

Als ik er aan kom is het gevoelig en na een tijdje zwelt die verdikking een beetje.  Is het normaal dat dat na een tijdje zwelt?

Soft

• Gast

Gepost op: 06-06-2012 07:27:26
0
Ja, dat is normaal. Doordat je de clitoris stimuleert stroomt er meer bloed toe, waardoor de clitoris opzwelt en nog gevoeliger wordt. Het werkt op dezelfde manier als een penis.( Of eigenlijk moet ik zeggen dat de penis op dezelfde manier als de clitoris werkt  ;))

SWB_fan

• Gast

Gepost op: 06-06-2012 08:47:37
0

Mmmh, wil geen eikel zijn, maar had je dit niet moeten leren bij seksuele opvoeding op school?
Als het niet gegeven is, is de school niet echt goed bezig :)

Online Annanas

• Erelid
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 06-06-2012 09:24:34
0
[..]

Mmmh, wil geen eikel zijn, maar had je dit niet moeten leren bij seksuele opvoeding op school?
Als het niet gegeven is, is de school niet echt goed bezig :)
Nou, seksuele voorlichting op school is nog op veel scholen giechelen met het omdoen van een condoom om een dildo. Even snel een paar voorbehoedsmiddelen op tafel zetten, laten zien hoe het lichaam verandert, en het liefst zo snel mogelijk weer door naar het volgende hoofdstuk.

Ik heb in ieder geval op school nooit geleerd waar mijn clitoris zit.
♥                                    
 Ik heb je liever dan brood, al zegt men dat het niet kan en al kan het ook niet. 
Liever dan vrolijkheid of regen, liever nog dan ik heb je lief.

SWB_fan

• Gast

Gepost op: 06-06-2012 09:28:45
0
[..]
Nou, seksuele voorlichting op school is nog op veel scholen giechelen met het omdoen van een condoom om een dildo. Even snel een paar voorbehoedsmiddelen op tafel zetten, laten zien hoe het lichaam verandert, en het liefst zo snel mogelijk weer door naar het volgende hoofdstuk.

Ik heb in ieder geval op school nooit geleerd waar mijn clitoris zit.

Bij ons was dat in de lessen biologie. De anatomie van man en vrouw.

Oktober

• Gast

Gepost op: 06-06-2012 12:59:49
0

Misschien heb je wat aan deze afbeelding. ;)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-06-2012 21:13:31
0

Misschien heb je wat aan deze afbeelding. ;)

Bedankt voor jullie reacties ;)

Ook leerrijke afbeelding. Maar ik denk niet dat het bij iedere meid van toepassing is.  Bij mij zie je het bolletje nooit, ook vandaar dat ik waarschijnlijking die verdikking heb omdat die onder het velletje zit. Ook niet als ik wat opgewonden ben, dan zie je het ook niet.

Topic-labels: Geen