Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Masturberen] Samen aftrekken op kamp  (gelezen 5749 keer)

Offline schatkistTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 04-04-2012 09:20:35
Het Steunpunt Jeugd (Brussel)  verspreidt een folder waarin gesteld wordt dat het in groep masturberen op kamp niet gevaarlijk noch schadelijk is. Er wordt teveel paniekerig gereageerd, wordt er in die folder gezegd, terwijl het in feite een normaal voorkomend gebeuren is in een zoeken naar omgaan met seks.

Wie heeft ervaring met masturberen in groep, wanneer je op kamp was met een jeugd- of sportbeweging?

Mod-edit: meer is niet altijd beter. Één [tag] is wel voldoende.
« Laatst bewerkt op: 04-06-2012 16:33:59 door Kaelyn »

Offline --Klaas--

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl

Gepost op: 04-04-2012 09:56:09
Ja, ik.

Maar ik snap het probleem niet?
Biseksueel, relatie met Fondue

Offline schatkistTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 04-04-2012 12:23:35
Het probleem is dat onze huidige maatschappij moeilijk ( of zelfs niet) aanvaardt dat pubers - jongens en meisjes - hun sexualiteit beleven op hun manier en dat dit voor hun leeftijd nog voor het overgrote deel bestaat uit masturberen. Wanneer dit dan gebeurt tijdens een (jeugd)kamp en dat raakt bekend bij de 'volwassenen', dat die onmiddellijk in paniek slaan, en op zoek gaan wie de schuldige is en de leiders van het kamp bekritiseren. Zelfs het samen naakt douchen door pubers, wordt door bepaalde volwassenen als pervers gekatalogeerd. Steunpunt Jeugd wil dat het lichamelijke en de sexualiteit-in-ontplooiing kansen krijgt om op een natuurlijke wijze beleefd te worden.
« Laatst bewerkt op: 04-04-2012 12:24:57 door schatkist »

Offline kevin_kevin

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 16

Gepost op: 07-04-2012 10:26:13
Ik heb het samen met de andere vorige zomer gedaan in de tent, het was op scoutskamp met de jongverkenners.
Wel eens leuk om te beleven.

Als we ons wassen in de rivier en we kleden ons om dan doen we gewoon ons zwembroek uit.
We zijn alemaal jongens dus niemand die hem schaamt.
De leiding is er ook wel bij die dat zien maar dat boeit ons niet.

Little_Me

• Gast

Gepost op: 07-04-2012 10:28:54
Mja, kan wel begrijpen dat zo een folder raar zou overkomen.

Offline sneakerduude

• Lid
  • **

Gepost op: 07-04-2012 12:58:16
Der is toch nx mis mee, gebeurt wel vaker :)

Offline DSCMaarten

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 18

Gepost op: 09-04-2012 22:29:24
Hm.. ik zou toch raar opkijken als ik een folder kreeg waarin andere mensen tegen mij zeggen dat mijn (niet bestaande) zoon met andere mensen in een groep moet aftrekken. :p. Het is best normaal ja, maar een folder...?
« Laatst bewerkt op: 09-04-2012 22:30:31 door DSCMaarten »

Loortje

• Gast

Gepost op: 09-04-2012 22:35:03
Het Steunpunt Jeugd (Brussel)  verspreidt een folder waarin gesteld wordt dat het in groep masturberen op kamp niet gevaarlijk noch schadelijk is. Er wordt teveel paniekerig gereageerd, wordt er in die folder gezegd, terwijl het in feite een normaal voorkomend gebeuren is in een zoeken naar omgaan met seks.

Er zit wel een evaluatie achter. Hun oordeel is gebaseerd op basis van een checklist waarin de omstandigheden worden afgetoetst.

Offline ItzMisterY

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-04-2012 16:39:49
lijkt me leuk

Offline jongen-1995

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 07-05-2012 22:41:29
Ik nie. Wel beetje raar verhaal.
Je danst met degene die je gebracht heeft.

SWB_fan

• Gast

Gepost op: 08-05-2012 15:44:49
Heb af en toe ook zo'n dingen gehoord/gelezen, maar dat was dan enkel bij de jongens.
Meisjes doen dat minder of komen er minder voor uit.

Ik gok het laatste :)

Offline sneakerduude

• Lid
  • **

Gepost op: 08-05-2012 19:23:32
Tuurlijk gebeurt het wel es :)

Sennaa

• Gast

Gepost op: 19-05-2012 14:46:34
bij ons op zomerkamp is er vaak 1 van de tenten waar dit gebeurd. meestal niet de hele tent maar soms met zaklampen een beetje naar elkaars ding schijnen beetje stoer doen enzo maar nooit met grote groepen.

Offline MsnBabbellaar

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 20-05-2012 00:23:44
Nog nooit gedaan maar lijkt me zo lekker gepijpt en gerukt worden door allemaal kinderen van het kamp

Sennaa

• Gast

Gepost op: 20-05-2012 11:22:03
ik heb het een keer meegemaakt

ZOO LEKKER!!

we waren allemaal aan het trekken en dan begint iedereen iedereen te pijpen HEERLIJK!!!

Toen de meisjes kwamen kijken hebben we ze allemaal geneukt!!

Het was hemels

en toen kwam er een olifant met een hele grote snuit

Topic-labels: Geen