Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Seks] Leuke ideetjes voor in bed/ uit bed ;)  (gelezen 1719 keer)

Offline moi111Topic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 16-01-2012 13:21:16
Ik hoop dat het hier juist staat.

Wel, ik ben 3 maanden samen met men vriend en men vriend komt meestal f met alle leuke ideeŽn in bed. Hij heeft me nu al enkele keren gevraagd om zelf eens met iets leuks te komen.
Ik voel me altijd een beetje dom dan want eerlijk gezegd weet ik het ťcht niet... :7
ik ben niet zo into handboeien en verkleden enzo van die dingen, dus dat liever niet. Ik ben zelf redelijk onderdanig in bed en ik zou liever iets in die richting willen.
Hebben jullie misschien leuke ideetjes die ik zelf aan hem eens kan voorstellen?

Bedankt!
;)

Offline xxLindaxx

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 20
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 16-01-2012 13:29:53
euhm op spannende plaatsen, met speeltjes, of bij elkaar masturberen zonder elkaar aan te mogen raken kan erg spannend zijn, zijn zoveel mogelijkheden laat je fantasie de vrije loop! ook eventueel seksuele lingerie kan leuk zijn

Erica

• Gast

Gepost op: 26-01-2012 11:14:27

Ga de volgende keer op hem zitten en ga hem zeer langzaam aftrekken, af en toe versnellen en dan weer langzaam, net zo lang tot hij er gek van wordt. Of ga met je vagina boven op zijn mond en laat hem lekker likken (kan beide kanten op, als jij gericht ben op zijn penis dan kan je die ook aftrekken.

Offline pragascot

• Actief Lid

Gepost op: 26-01-2012 23:31:43
Voor dat aftrekken zou ik hem nu wel in een paar handboeien steken. nuja enkele van mijn id'tjes:

1 van jullie die een blinddoek draagt (aangezien jij de onderdanige ben wss jij)

nuja zoek gewoon een leuk rollenspel op. Je kan hier echt zo gek in gaan alsof je zelf wil. Trek je meest sletterige kleren aan, bel bij hem thuis aan en zeg dat je een cadeautje bent van een vriend en dat die voor een uurtje betaalt heeft. rond het spel mooi af op het uur. (dus na het uur trek je je kleren weer aan en vertrek je)

euu speel zijn dienstmeid, seksuele intimidatie op de werkvloer is hier natuurlijk verplicht.

eu als je eens een naar een saai programma aan het kijken bent (tijdens de voetbal ofzo, ik zeg maar wat) zonder dat je het vraagt, op je knieŽn gaan zitten voor hem en hem pijpen.

laat je fantasie maar overuren draai meid!

(BTW, mijn vriendin heeft hierin ook niet veel fantasie :p)

Offline DoPMN

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 33
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 29-01-2012 19:34:57
Je kan ook een erotisch spel kopen ŗ la 'ultiem verlangen' ed.  Dit is niet zomaar wat standjes opvoeren maar het bowt echt op naar een hoogtepunt.  Hier kan je natuurlijk ook zelf bepalen wat kan en wat niet.  Succes!
Paradise Is A State Of Mind ...

Offline joanne12

• Actief Lid

Gepost op: 29-01-2012 23:57:54
of bij elkaar masturberen zonder elkaar aan te mogen raken

Hoe (be)doe(l) je dat?  :)
« Laatst bewerkt op: 29-01-2012 23:58:33 door joanne12 »
>>De ideale man is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt<<

SSeiya

• Gast

Gepost op: 31-01-2012 15:16:22
Naakt, blinddoeken, handen vast binden, helemaal overgeleverd zijn aan partner
Leg wat speeltjes klaar, ijsblokjes, fruit, slagroom, body chocolate, vibrator, erogene zones prikkelen met likken, etc etc :wh

Topic-labels: Geen