Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Rode bultjes op eikel  (gelezen 24246 keer)

Offline ReactieTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-05-2005 16:49:01
Sinds een paar dagen heb ik rode bultjes op mijn eikel.
Het jeukt best erg vooral als mijn eikel ontbloot is.
Soms lijkt het minder te worden als de eikel weinig aangeraakt wordt maar als hij aangeraakt wordt wordt het weer erger.
Wat zou dit kunnen zijn?
Whatever...

Mathijs

• Gast

Gepost op: 06-05-2005 16:51:51
Heb je wel eens onbeschermde seks gehad en daarbij kans op een soa gehad? Dat wil zeggen: heeft 1 van jullie daarvoor al eerder onbeschermde seks gehad?

Zo ja, dan kun je je het beste laten testen bij een ggd of bij je huisarts.

Zo niet dan kan het nog heel veel andere dingen zijn zoals de veelvoorkomende schimmelinfectie. Ga er sowieso dan even mee naar de huisarts als het na een weekje niet weg is.

anna2

• Gast

Gepost op: 06-05-2005 23:40:31
Hier ook van dat.  Ik had na onze vrijpartij, dag derna,roodheid op mijn eikel, ik dacht wel dat het ging overgaan, maar vanmorgend, deed ik de huid naar beneden en alles zag kei rood en daarrond allemaal wit ....
Alles ervan gedaan maar nu heb ik het nog steeds, ga nog wachten na het weekend en dan eventjes imago aan de kant en toch naar de dokter  :s

Ik denk dat het er niet goed uitziet :'(

Probeer ik het extra te wassen  :? :? :?

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-05-2005 23:42:14
Hier ook van dat.  Ik had na onze vrijpartij, dag derna,roodheid op mijn eikel, ik dacht wel dat het ging overgaan, maar vanmorgend, deed ik de huid naar beneden en alles zag kei rood en daarrond allemaal wit ....
Alles ervan gedaan maar nu heb ik het nog steeds, ga nog wachten na het weekend en dan eventjes imago aan de kant en toch naar de dokter  :s

Ik denk dat het er niet goed uitziet :'(

Probeer ik het extra te wassen  :? :? :?
dan dezelfde vraag voor jou:
heb je afgelopen tijd onveilige seks gehad?
't klinkt iig niet helemaal goed. Heb je pijn bij het plassen? En is hetpijnlijk als je eraan zit? Misschien is het het beste om even een dag of 2 af te wachten, en anders idd even naar de huisarts toe!
This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Master Rechtsgeleerdheid Vrije Universiteit Amsterdam

anna2

• Gast

Gepost op: 07-05-2005 00:00:49
[..]dan dezelfde vraag voor jou:
heb je afgelopen tijd onveilige seks gehad?
't klinkt iig niet helemaal goed. Heb je pijn bij het plassen? En is hetpijnlijk als je eraan zit? Misschien is het het beste om even een dag of 2 af te wachten, en anders idd even naar de huisarts toe!

het jeukt maar niet altijd, en jah onveilige seks gehad, maar ik verkeer al 8 maanden ...
en daarvoor nooit gehad  :s

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 07-05-2005 00:18:20
http://www.sexwoordenboek.nl/geslachtsziekten.html
Er zijn ook soa's waar je na lange tijd pas last van krijgt. Ik stel voor dat je je laat testen.. Sowieso voor de zekerheid, en kan je dit meteen ook laten zien.

anna2

• Gast

Gepost op: 07-05-2005 00:31:24
http://www.sexwoordenboek.nl/geslachtsziekten.html
Er zijn ook soa's waar je na lange tijd pas last van krijgt. Ik stel voor dat je je laat testen.. Sowieso voor de zekerheid, en kan je dit meteen ook laten zien.

idd ik denk dat het beste is, na het weekend zal ik gaan, al schaam ik me er wel voor  :s
als deze topic blijft bestaan,laat ik wel iets weten hoe het afgelopen is
bedankt

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 07-05-2005 12:52:05
[..]idd ik denk dat het beste is, na het weekend zal ik gaan, al schaam ik me er wel voor  :s
als deze topic blijft bestaan,laat ik wel iets weten hoe het afgelopen is
bedankt
Niks om voor te schamen hoor, dokters zien dat soort dingen echt elke dag!

anna2

• Gast

Gepost op: 08-05-2005 23:38:35
na vandaag terug met jeuk te zitten, ga ik morgen echt wel gaan.
Het ziet ook nog altijd rood  :'(

Offline Cmdr_Keen

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 08-05-2005 23:40:49
Zo snel mogelijk gaan. Hoe eerder een SOA ontdekt wordt, hoe beter het te behandelen is...
Voor vragen/ opmerkingen mag je mij geen PM sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie uit Wikipedia. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Neem bij twijfel liefst contact op met je eigen medicijnman.

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 09-05-2005 13:49:19
idd, gewoon zo snel mogelijk naar de huisarts gaan, hoe eerder je erbij bent, hoe makkelijker het is te behandelen. Misschien ook verstandig om je te laten testen op HIV?
http://www.sexwoordenboek.nl/geslachtsz_onderzoek.html

Offline ReactieTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 09-05-2005 23:38:43
Nee mijn vriendin en ik waren allebij maagt de eerste keer en hebben sindsdien geen sex met andere mensen gehad..
Het is nu ook weer wat minder, maar ik heb gemerkt dat het terug komt bij sex.. Het lijkt wel op een soort huid iritatie?
Whatever...

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 09-05-2005 23:47:53
Dat zou kunnen, als je nog maagd bent kan het geen soa zijn..

Offline Cmdr_Keen

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 09-05-2005 23:53:42
Nee mijn vriendin en ik waren allebij maagt de eerste keer en hebben sindsdien geen sex met andere mensen gehad..
Het is nu ook weer wat minder, maar ik heb gemerkt dat het terug komt bij sex.. Het lijkt wel op een soort huid iritatie?

Een SOA is het dus niet. Gebruikte jullie een condoom? Het kan namelijk een latexallergie zijn. Ook andere vormen van huidirritatie is mogelijk. Dan is het misschien juist wel slim om een condoom te gebruiken...
Voor vragen/ opmerkingen mag je mij geen PM sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie uit Wikipedia. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Neem bij twijfel liefst contact op met je eigen medicijnman.

anna2

• Gast

Gepost op: 10-05-2005 21:47:53
het is dus gee soa  d:)b
eerder een schimmelinfectie,waaraan ik nu wat zeep enzo moet voor gebruiken en ook isobetadine, iets speciaals

me   d:)b oef 8)

Topic-labels: Geen