Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Soa] Bult in schaamlip dichtbij vagina  (gelezen 6241 keer)

Mango.

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:35:34
Zaterdagnacht heb ik seks gehad. Nu heb ik echter bij de schaamlip die echt bij de opening van je vagina zit een dikke bult die brand en pijn doet. Is dit een soa of kan het komen van de seks?

« Laatst bewerkt op: 11-07-2011 11:39:32 door Annanas »

elinetje_x

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:38:28
Ik heb dit ook al een paar weken, het lijkt precies op een puist, maar het doet ongelofelijk veel pijn als je broek ertegen schuurt!
Hij is kleiner en kleiner geworden, maar ik ben er ook nog steeds niet vanaf...

Ik volg dit topic ook eventjes :)

Offline Lolita

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 23
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-07-2011 11:39:45
Heb ook zoiets gehad. Als je erin knijpt komt er pus en bloed uit. Waarschijnlijk is het een ingegroeid haartje want bij mij is het (toen ik het uitgeknepen had) binnen een paar dagen verdwenen

Mango.

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:40:07
Heel vervelend dit. Doet inderdaad veel pijn. Die van mij is echter wat groter en volgens mij kan je mijn ader er ook in zien. Zit namelijk een dikke blauwe lijn. Hij ziet er ook wat glimmend uit. Bah!

Mango.

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:42:02
Het is geen ingegroeid haartje. Dat weet ik bijna wel zeker. Zit namelijk echt bij mijn vagina. Het voelt bijna of deze er in zit.

elinetje_x

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:43:54
Ik had ook eventjes mijn tanden op elkaar gezet en die uitgeknepen, een paar dagen later was er een 2de bijgekomen!
Maar nu doen ze geen pijn meer, maar ze zijn er nog wel, maar heel klein allebei.
Ik denk dat ze wel vanzelf verdwijnen :)

Yuna

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:45:13
Het zou een steenpuist kunnen zijn. Dit is een hard bultje, maar ziet eruit als een puistje. Het voelt alsof er een knobbeltje in zit (vandaar de benaming steen). Als het openbarst komt er pus en bloed uit, maar zal het daarna moeten verdwijnen. Het is een heel pijnlijk iets.

Het enige wat je er tegen kunt doen is goed schoon houden, letten op hygiŽne en afwachten tot het open springt of vanzelf weg trekt.

Mango.

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:47:02
Oke, maar het is niet klein. Echt wel 1 centimeter..

Yuna

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:52:00
Oke, maar het is niet klein. Echt wel 1 centimeter..
Het kenmerk van een steenpuist is dat deze ook (veel) groter zijn dan een puistje. Een puistje zie je vaak ook buitenhuids zitten. Een steenpuist voelt als een bobbel, een steen zoals ik beschreef en begint voornamelijk onderhuids.. Wanneer hij dikker wordt dan zie je pas aan de buitenkant dat het ook echt een bult(je) is.

Hoe lang heb je dit al?

Mickytjuh

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:53:13
Zou het een soort van blauwe plek kunnen zijn? Ik heb iets soortgelijks ook wel gehad, ooit een onderhuidse ontsteking, niet het ingegroeide haarthe, maar gewoon echt een flinke bult die pijn deed, en ooit een blauwe plek, opgelopen tijdens de seks...

Mango.

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 11:54:43
Hmm.. dat zou misschien wel kunnen ja.
Ik heb dit sinds gister eigenlijk, maar heb het vanochtend pas echt even goed bekeken.

elinetje_x

• Gast

Gepost op: 11-07-2011 12:07:34
Ik heb even wikipedia geraadpleegd, en bij mij was het inderdaad een steenpuist. Ik had ze uitgeknepen, maar volgens wikipedia was dat geen goed idee... Nujaa, dat heb ik zelf ook wel gemerkt toen ik er ineens een 2de bij kreeg :p

Topic-labels: Geen