Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: lange voorhuid+condoom omdoen  (gelezen 16903 keer)

gielie

• Gast

Gepost op: 16-04-2005 00:53:45
0
ik heb een aantal keren met condoom geneukt. Maar twijfel wat nu het beste is bij het omdoen van condoom. Of de voorhuid geheel terugtrekken(eikel geheel ontbloot) voordat ik condooom omdoe. of voorhuid niet af nauwelijks terugtrekken voordat ik condoom omdoe. Dit omdat ik vrij lange voorhuid heb, en bij erectie de halve eikel ongeveer ontbloot is, en niet de gehele eikel ontbloot is bij erectie zoals normaal. heb weleens gehad dat condoom af wil glijden. kan me iemand tips geven? of eventuele oplossing geven.

bij voorbaat dank.

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 16-04-2005 01:07:52
0
Je voorhuid zal zo moeten zitten dat er plaats overblijft voor het sperma. De voorhuid moet dus niet terugschuiven over je eikel heen. Volgens mij maakt het dan niet uit hoever je de voorhuid terugtrekt, zolang deze maar niet terugschuift!
De voorhuid dus terugtrekken, dus de eerste optie die je noemt, waarbij je dus de hele eikel ontbloot.
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Lana

• Gast

Gepost op: 16-04-2005 01:10:40
0
voor de ervaringsdeskundige condoomgebruiker: maakt het wat uit?

gielie

• Gast

Gepost op: 16-04-2005 01:19:19
0
****Je voorhuid zal zo moeten zitten dat er plaats overblijft voor het sperma. De voorhuid moet dus niet terugschuiven over je eikel heen. Volgens mij maakt het dan niet uit hoever je de voorhuid terugtrekt, zolang deze maar niet terugschuift!
De voorhuid dus terugtrekken, dus de eerste optie die je noemt, waarbij je dus de hele eikel ontbloot.****

als ik eikel geheel ontbloot voor omdoen en doe condoom om. schuift de voorhuid logischer wijs weer stukje terug over eikel als ik condoom om heb. hierdoor schuift condoom ook mee stukje van penis af. als ik eikel niet geheel onbloot voor omdoen condoom, geeft dit problemen met omdoen.
« Laatst bewerkt op: 16-04-2005 01:20:16 door gielie »

Lana

• Gast

Gepost op: 16-04-2005 01:21:50
0
@ gielie: voorhuid helemaal afstropen voor de condoom omdoen  d:)b

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 16-04-2005 01:23:26
0
Wat Lana zegt, ben ik geen ervaringsdeskundige :P, maar dat lijkt mij ook het meest logisch

gielie

• Gast

Gepost op: 16-04-2005 01:25:46
0
overigens. ik open dit topic omdat ik vrij lange voorhuid heb. en dit weleens problemen geeft bij het neuken met condoom vandaar. dus geen standaard situatie bij mij in geval van neuken en omdoen condoom

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 16-04-2005 01:27:37
0
dat heb ik gelezen ja ;) Maar verandert eigenlijk weinig aan mn antwoord. Zolang je je voorhuid goed terug kan trekken, en de condoom om kan doen en er ruimte blijft voor het sperma, is het toch goed?

Lana

• Gast

Gepost op: 16-04-2005 01:29:58
0
overigens. ik open dit topic omdat ik vrij lange voorhuid heb. en dit weleens problemen geeft bij het neuken met condoom vandaar. dus geen standaard situatie bij mij in geval van neuken en omdoen condoom

Fijn voor jou. Maar je zei niet dat het problemen gaf. Alleen twijfel...

Wat wil je nu dat hier gezegd wordt; djeesus jij hebt grote voorhuid zeg...zal wel moeilijk zijn...

Je kunt ook knoop erin leggen; heb je geen condoom nodig.

gielie

• Gast

Gepost op: 16-04-2005 01:33:23
0
liefst zonder condoom natuurlijk. nu ik op moment geen vaste vriendin heb helaas met condoom. is niet anders

Lana

• Gast

Gepost op: 16-04-2005 01:35:55
0
liefst zonder condoom natuurlijk. nu ik op moment geen vaste vriendin heb helaas met condoom. is niet anders

Koop je toch een condoom speciaal voor jou...

Er zijn er voor verschillende lengtes en diktes en rare vormen  :7

Offline senior

• Erelid

Gepost op: 16-04-2005 02:57:19
0
[..]Koop je toch een condoom speciaal voor jou...

Er zijn er voor verschillende lengtes en diktes en rare vormen  :7
@ Gielie: wat er gezegd wordt: je voorhuid zo ver mogelijk terugstropen. Bij het condoom het reservoir op het topje van het condoom tussen duim en vinger dichtknijpen en op de top van de penis leggen. Met de andere hand het condoom zover mogelijk afrollen. Meestal komt dat tot bij de buik. Nu kan je voorhuid iets terug komen en neemt het condoom dan mee. Bij het neuken schuift het condoom en je voorhuid langs je schacht en geeft wat je ervan verwacht.
« Laatst bewerkt op: 16-04-2005 02:57:48 door senior »
ik mag op straat wel honger krijgen, als ik maar thuis kom eten.
(foto van toen ik nog junior was)

gielie

• Gast

Gepost op: 16-04-2005 12:44:55
0
@ senior: dank je voor je reactie. voorhuid geheel afstropen is wat ik laatse keren ook deed voor omdoen condoom. condoom glijdt inderdaad iets af, doordat voorhuid weer stukje over eikel terug wil na omdoen.als condoom maar niet teveel afglijd is het ok. ik twijfelde zelf nog wat nu het beste was voor het omdoen van condoom. mede omdat ik niet zo gek vaak met condoom heb liggen neuken.

overigens hoe bedoel je dat laatste precies? condoom en voorhuid glijdt over je schacht, het is wat je verwacht.

greets
« Laatst bewerkt op: 16-04-2005 12:46:56 door gielie »

Offline senior

• Erelid

Gepost op: 16-04-2005 19:14:09
0
overigens hoe bedoel je dat laatste precies? condoom en voorhuid glijdt over je schacht, het is wat je verwacht.
Als je jezelf aftrekt doe je dat door met je vingers de huid van de penis over de schacht van de penis heen en weer te schuiven. Bij het neuken zonder condoom schuift de eikel gedeeltelijk langs de vaginawand. Bij aftrekken of neuken met een condoom schuift de eikel langs de binnenkant van het condoom, wat hetzelfde effect als neuken zonder condoom heeft.
ik mag op straat wel honger krijgen, als ik maar thuis kom eten.
(foto van toen ik nog junior was)

Offline arjen

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 17-04-2005 09:26:33
0
mijn voorhuid is zo lang dat als ik een stijve heb de eikel helemaal nog onder de voorhuid zit. doe zelf altijd het condoom erom met de voorhuid om de eikel. als ik namelijk eerst de voorhuid naar achteren doe en dan het condoom erom dan rolt de voorhuid weer over de eikel en zit het condoom dus tussen de eikel en de voorhuid en dat voelt niet lekker.

Topic-labels: Geen