Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Vingeren] Beste tactiek  (gelezen 2946 keer)

Offline PuinkabouterTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Man

Gepost op: 17-04-2011 12:22:12
Ik vroeg me af hoe ik het beste kan beginnen als ik mijn vriendin over een tijdje een keer zou vingeren.

Zelf heeft ze het nog nooit gedaan (zie mijn andere topic op dit subforum), en ik vroeg me af wat de beste ervaring voor haar oplevert.

Is het beter om tijdens het zoenen rustig mijn hand in haar broek te doen en dan te beginnen met strelen etc. of is het beter om haar broek
naar beneden te doen zodat ik kan zien wat ik doe en ik minder kans loop om vervelende bewegingen te maken?
« Laatst bewerkt op: 17-04-2011 12:27:11 door Puinkabouter »
De wereld is groot, het leven kort: Geniet ervan!

Offline mit1mit2

• Erelid
  • Leeftijd: 17
  • Land: nl

Gepost op: 17-04-2011 12:26:51
Denk er vooral niet over na en ga tijdens het zoenen gewoon verder met strelen.

Offline Dorpsgek

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 17-04-2011 15:48:00
Uhm verschilt.
Je kan beginnen met zoenen en je hand in der broek.
Als je dan wat verder gaat dan alleen strelen, is het wel handig om de broek uit te doen.

Offline Jkaa

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 17-04-2011 17:15:20
Ik verraste mijn vriendin er nog al mee. Ze had het idee dat het niet zou kunnen, maar ze wilde het wel. Dus zonder er van te voren iets van te zeggen, deed ik (dan wel uitermate rustig) mijn vinger naar binnen. Ze schrok er wel even van, maar was wel blij dat het toch wel kan. :)

Offline zand

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 17-04-2011 18:00:45
beginnen met over haar broek wrijven/strelen.
eerst haar benen, later tussen haar benen.
Als je merkt dat ze het lekker vind (ze doet bvb haar benen verder uit elkaar zodat je er goed bij kan) ga je in haar broek, of trek je dr broek gewoon uit :P
The artist formerly known as Zandsletje

Offline mit1mit2

• Erelid
  • Leeftijd: 17

Gepost op: 17-04-2011 18:20:46
beginnen met over haar broek wrijven/strelen.
eerst haar benen, later tussen haar benen.
Als je merkt dat ze het lekker vind (ze doet bvb haar benen verder uit elkaar zodat je er goed bij kan) ga je in haar broek, of trek je dr broek gewoon uit :P
Niet helemaal mee eens, wel dat je er niet gelijk voor moet gaan maar het strelen kan je naar mijn mening beter in die zone strelen onder de broek, daarna onder de onderbroek door de dijen strelen zodat ook dat meer vertrouwd wordt. En daarna rustig terwijl je de buik over de hele breedte streelt steeds iets verder naar beneden en dan langzaam ook onder de onderbroek totdat je daar komt en dan niet gelijk beginnen maar het meer als een extra stukje buik zien. Dat een paar keer achter elkaar en dan langzaam verder gaan. d:)b

Offline Montale

• Actief Lid
  • Land: be

Gepost op: 18-04-2011 12:20:50
elk meisje is anders, bij mij helpt het als ik bovenaan begin, boven de schaamstreek en dan naar haar knopje afdaal en pas als ze helemaal lustig is kan ik haar evt diep vingeren, maar dat hoeft zelfs niet om haar te doen klaarkomen. Gewoon op haar aanwijzigen afgaan zou ik dus zeggen
Take this walz

Offline Annyone

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 19-04-2011 10:21:28
De meeste meisjes hebben vooral de clitoris als gevoelig plekje.. ook als je hier omheen wrijft, als een spelletje om het spannender te maken, voelt dat heel fijn! Misschien vind ze het juist vooral fijn als je echt met je vinger in haar gaat, maar ik denk dat je dat wel hoort als je bezig bent  d:)b

Mscars

• Gast

Gepost op: 19-04-2011 10:27:30
Het verschilt echt per meid, ik zou gewoon tijdens het zoenen haar rustig strelen en steeds verder gaan je merkt vanzelf wel aan der of ze het fijn vind of niet.

• Actief Lid

Gepost op: 19-04-2011 22:25:57
Bedankt voor de adviezen :)

Wat ik alleen nog niet weet is wat ik moet doen als ik dan iets probeer en ze zegt dat het niet mag, dan lijkt het me dat er echt zo'n 'oke wanneer dan wel'-gevoel ontstaat. Moet ik het dan over 2 weken oid nog een keer proberen? En wat als ze dan nog steeds terughoudend is, afwachten tot ze zelf initiatief neemt? :')

Offline Dorpsgek

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 19-04-2011 22:33:09
Bedankt voor de adviezen :)

Wat ik alleen nog niet weet is wat ik moet doen als ik dan iets probeer en ze zegt dat het niet mag, dan lijkt het me dat er echt zo'n 'oke wanneer dan wel'-gevoel ontstaat. Moet ik het dan over 2 weken oid nog een keer proberen? En wat als ze dan nog steeds terughoudend is, afwachten tot ze zelf initiatief neemt? :')

Is een goeie.
Ik zou zeggen rustig aan.
Probeer het over 2 weken nog een keer.
Geil der op als een malle, en probeer het.
Wie weet. Het komt vanzelf wel goed.

• Actief Lid

Gepost op: 19-04-2011 22:36:26
Geil der op als een malle, en probeer het.

Dat is dus ook een beetje het probleem :P ze vingert nooit/heeft nog nooit gevingerd, dus ik vraag me af of ze het gevoel van geilheid kent. Weet ook niet zo goed waar ik dan moet zoeken, haar borsten zijn ook niet supergevoelig, maar oke haar binnenbenen en schaamstreek misschien eens proberen dan.

Offline Silvestre

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 19-04-2011 22:38:30
Ik vroeg me af hoe ik het beste kan beginnen als ik mijn vriendin over een tijdje een keer zou vingeren.

Zelf heeft ze het nog nooit gedaan (zie mijn andere topic op dit subforum), en ik vroeg me af wat de beste ervaring voor haar oplevert.

Is het beter om tijdens het zoenen rustig mijn hand in haar broek te doen en dan te beginnen met strelen etc. of is het beter om haar broek
naar beneden te doen zodat ik kan zien wat ik doe en ik minder kans loop om vervelende bewegingen te maken?

:7

---
Tijdens het zoenen streel je de binnenkant van haar benen, steeds dichterbij richting haar funspot. Dan streel je de funspot vanaf de buitenkant (beetje druk zetten).
Vervolgens stop je je hand in haar broek en als dat niet gaat doe je haar knop los, uiteraard met 1 hand. en dan hopsakee!

Met 1 vinger streel je haar g-spot vervolgens met 2, als het goed is word ze dan nog natter en gebruik dat vocht om over haar clitje te bewegen  :d
« Laatst bewerkt op: 19-04-2011 22:40:56 door Silvestre »

• Actief Lid

Gepost op: 19-04-2011 22:41:42
:7

ik bedoel meer of het niet ten koste gaat van de sfeer die je hebt als je aan het zoenen bent :P

maar bedankt voor de techniek :D

Offline Silvestre

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 19-04-2011 22:46:11
ik bedoel meer of het niet ten koste gaat van de sfeer die je hebt als je aan het zoenen bent :P

maar bedankt voor de techniek :D
Stuur me maar een PM met je mail adres dan kan ik nog wel wat pdfjes sturen waar je uitgebreid de techiek kan leren :^ Als je wilt natuurlijk!

Heb er wel is vluchtig doorheen gekeken staan wel interessante dingen tussen

En over die sfeer gesproken, dat hoort juist bij het zoenen :) (niet dat het moet, maar het kan)
« Laatst bewerkt op: 19-04-2011 22:47:09 door Silvestre »

Topic-labels: Geen