Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Vibrator] Advies voor de eerste keer  (gelezen 6178 keer)

Offline mr.fetish

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-04-2011 18:12:03
Vind je Christine Le Duc ook vrouw onvriendelijk? dacht dat die wel meeviel...
bij de Christine Le Duc in mijn buurt zit een dame van rond de eind 20jr, ben dan wel geen vrouw maar zij was inderdaad erg vriendelijk, helpte me nog zelfs met het uitzoeken voor een geschikte dildo. ook bij een ander filiaal van deze winkel in de stad werdt ik erg vriendelijk geholpen door een dame.
voetfetisjist.   // biseksueel

ilse1978

• Gast

Gepost op: 15-04-2011 15:18:53
niemand een vibo in de kast liggen die goed bevalt en weinig herrie maakt? heb nog niet echt antwoorden gezien op haar vraag

Ralphdordt

• Gast

Gepost op: 15-04-2011 15:44:21
bij de Christine Le Duc in mijn buurt zit een dame van rond de eind 20jr, ben dan wel geen vrouw maar zij was inderdaad erg vriendelijk, helpte me nog zelfs met het uitzoeken voor een geschikte dildo. ook bij een ander filiaal van deze winkel in de stad werdt ik erg vriendelijk geholpen door een dame.

stelt me een standaard verkooppraatje voor en moet toch lachen..... "en deze heb ik zelf ook":P

@ilse, nee sorry, heb aan mn eigen lid voldoende.

mousegirl

• Gast

Gepost op: 15-04-2011 17:31:58
niemand een vibo in de kast liggen die goed bevalt en weinig herrie maakt? heb nog niet echt antwoorden gezien op haar vraag
Ja, die heb ik!  :)

duracelletje

• Gast

Gepost op: 15-04-2011 22:19:36
Ja, die heb ik!  :)

Vertel ons welke!  :wh

Lalie

• Gast

Gepost op: 16-04-2011 00:23:03
Ik ben erg van mening dat wanneer je er niet open over durft te zijn of niet bij een seks shop naar binnen durft te lopen ofsow dat je er gewoon nog niet klaar voor bent. En het dus ook niet moet doen.
Echt wel onzin.. Als je 14 jaar bent hoeft echt niet iedereen te weten dat je masturbeert. Masturberen is sowieso een klein taboe dus zo vanzelfsprekend is het echt niet.

Dat is omdat het iets persoonlijk is. Prijs, clitoraal/vaginaal enzovoort. Ik denk dat je er gewoon een goed gevoel bij moet hebben als je het ziet liggen. Sommige vibrators hebben echt zo'n agressieve indruk met al die toeters en bellen vind ik.. Of sommige kleuren staan mij echt gewoon niet aan.  8) Bovendien maakt mijn vibrator verdacht veel lawaai (Als je stil wilt zijn lijkt alles enorm veel lawaai te maken maar oké. :+) Zoals gezegd lijken de revieuws mij wel handig voor jou. Al zou ik precies eerder iets kiezen dat enkel clitoraal stimuleert doordat twee vingers inbrengen soms al pijnlijk kan zijn. Ik vind persoonlijk dat door de structuur van een vibrator het soms toch wel stroever kan gaan dan bijvoorbeeld een vinger.

mousegirl

• Gast

Gepost op: 16-04-2011 00:26:43
Vertel ons welke!  :wh
die ik heb is uit de "dolphin" serie!

Lalie

• Gast

Gepost op: 16-04-2011 00:30:28
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=226287.0

Deze lijkt me bijvoorbeeld wel geschikt om mee te beginnen. Danku Annanaz  :P

Offline MisterBadGuy

• Actief Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 16-04-2011 00:51:18
Volgens mij zijn ze verplicht 7 dagen RMA te geven  :-X
Gewoon even op google zoeken wat andere mensen ook aanraden of begin gewoon echt heel klein en voer het dan gewoon op :)

Citaat
Verder weet ik niet hoe ik het nou moet schoonmaken. Ik denk niet dat ik een of andere schoonmaak-kit goed zou kunnen verstoppen.
Verder ben ik van mening dat je het wel met water kan afspoelen na elke keer dat je het gebruik heb, doe ik ook met mijn `balgag´ :)
« Laatst bewerkt op: 16-04-2011 00:54:32 door CrazySwitch »

Offline muisje

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 16-04-2011 07:08:46
Ik heb een fijne vib gekocht bIj de drogist was net aan 10€ Kan je ook kijken , kan je zien of die er goed uit ziet

En ik ben ook een keertje bij Christine geweest en ik liep daar binnen kwam ik een collega binnen, elke keer als ik haar tegen kwam was het heb jij nog wat gekocht nee jij nee ook niet.. En we maakte zelfs grapjes over ( ik ga ergens anders wonen ) hèhè kunnen we eindelijk veiligshoppen ;) dus zo kan je ook om gaan als iemand tegen komt en ja het is een toeboe maar het is ook menselijk en er komen wel vaker mensen in sexs shops ;)

cleo94

• Gast

Gepost op: 16-04-2011 07:43:49
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=226287.0

Deze lijkt me bijvoorbeeld wel geschikt om mee te beginnen. Danku Annanaz  :P

Persoonlijk zou ik deze niet aanraden. Hij is wel klein, maar niet echt fijn.
Heb deze ooit kado gekregen bij een bestelling en is denk ik niet wat ze zoekt.

Hoeveel geld wil je uitgeven, want dat bepaald natuurlijk wel een beetje de mogelijkheden.

ilse1978

• Gast

Gepost op: 27-04-2011 14:24:19
ik heb 2 vibrators gehad die ik van mijn vriend had gekregen. deze heb ik direct na het aanzetten weggemikt omdat het zoveel geluid maakt dat de buren kwamen vragen of we snachts geen gras wilde maaien :R

maar serieus, we hebben wel eens de neiging om tijdens n potje wilde sex verder te gaan als normaal dus heb ik tijdens de sex vorige week een haarborstel gepakt. dit trilt niet en voelt ook niet echt geweldig. mijn vriend is daarom vorige week bij n le duc naar binnen gestapt en heeft daar eindelijk n goeie gekocht. de lelo gigi. hij is erg mooi en nog belangrijker hij is super stil. we hebben hem geprobeerd en het was echt super sexxen!!!

aanrader dus. hij is blijkbaar wel duur maar zijn geld echt waard.

bloempjuu

• Gast

Gepost op: 27-04-2011 19:17:48
Lelo heeft idd stille dingen die daarbij ook nog eens super leuk er uit zien.
Enkel het prijskaartje kan wel eens tegenvallen, zeker voor een 14-jarige

cleo94

• Gast

Gepost op: 27-04-2011 21:15:52
Lelo heeft idd stille dingen die daarbij ook nog eens super leuk er uit zien.
Enkel het prijskaartje kan wel eens tegenvallen, zeker voor een 14-jarige

Ik kan de lelo iedereen aanraden  :-Y, alleen het prijskaartje....  :-\
Zelf heb ik hem van mijn verjaardagsgeld gekocht verleden jaar en geen moment spijt van gehad  O:)
Maar er zijn ook fijne voor een stuk minder geld en voordat je nu een boel geld uitgeeft zonder te weten of je het echt fijn vind is ook zonde lijkt mij

Offline anonimia

• Nieuw Lid
  • *
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 02-05-2011 14:30:13
Ik ben ook 14, en ik wil er ook graag een kopen, maar weten jullie of ze je die dingen bij de Kruidvat of Etos wel zo meegeven...?
Ik zou me namelijk kapot schamen als die vrouw zou zeggen; 'nee, nee, wij verkopen geen vibrators onder de 18.'

Iemand ervaring?
Wat zullen er toch veel meer mensen naar NL in beweging kijken als het gedaan zou worden door Kim Holland XD

Topic-labels: Geen