Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Liefde] Vind zij me leuk?  (gelezen 741 keer)

Offline bob21Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 09-04-2011 20:47:54
Ik ken een meisje van mijn vorige bijbaantje. We hadden vrij goed contact en eigenlijk nog steeds wel, maar het is nu natuurlijk minder omdat ik weg ben bij mijn oude werk. Ik zie haar nu dus eigenlijk nooit meer, alleen nog contact via sms, en msn enzo af en toe. Ik vind haar best leuk en nu vraag ik me af of zij mij misschien ook leuk vind. We zijn pas een keer wezen winkelen in Eindhoven, dat was wel gezellig. (het initiatief kwam van ons beiden) Ze zei dat haar oudere broer allemaal flauwe opmerkingen over ons tweeen aan het maken was wat ze niet leuk vond. Dus ik denk dat het bij haar (thuis) wel duidelijk is dat ik haar wel leuk vind. Ik weet wel van haar vorige vriend dat ze verschrikkelijk onzeker is over of iemand haar leuk vind. Zelfs toen ze een strandwandeling hadden gemaakt samen dacht ze nog dat die jongen haar niet leuk vond maar het gewoon voor de gezelligheid deed, dit even als achtergrondinformatie.

Nu ben ik pas op reis geweest naar Afrika en heb daar veel foto's gemaakt.  Zij vond dit helemaal geweldig, dus ik zei toen kom je ze een keer  bekijken. Ze zij dat ze dat wel leuk vond, maar we hadden nog geen datum afgesproken het kwam alleen gewoon even langs in ons gesprek. Dus nu heb ik haar pas een sms gestuurd of ze ze een keer kwam kijken bij mij thuis en nu antwoordde ze na anderhalve dag: "Oke leuk,maar ik denk dat ik die avond wat anders te doen heb. sorry. Misschien tot snel. Leuke dag X" Ik weet gewoon dat ze die dag niks bijzonders te doen had. Nu vraag ik me af of ze er geen zin in heeft of dat er iets anders achter zit. Misschien vind ze het stom als wij samen bij ons thuis (ik woon helaas nog bij mijn ouders, zij trouwens ook) gaan zitten. Vind ik eigenlijk ook wel stom, maar mijn ouders zouden de hele avond weg zijn, maar dat weet zij niet, wel stom eigenlijk. Ik denk eigenlijk dat ze mij helemaal niet leuk vind, anders was ze wel gekomen, maar ja ik weet het niet zeker.

Ik vraag me af of ik nu moet vragen of ze een andere keer komt, ze smste namelijk wel :"misschien tot snel". Of zal ik dan haar te veel achterna zitten? Of zal ik vragen of ze een keer wat anders met me gaat doen, niet bij ons thuis en die foto's even laten zitten. Bijvoorbeeld met me een avondje een terrasje pakken ofzo?

Colhao

• Gast

Gepost op: 09-04-2011 20:56:29
Ik merk bij jullie beiden onzekerheid. Ze kan vanwege zoveel redenen, die ze dan inderdaad een beetje voor je achter heeft gehouden, af hebben gezegd. Hoe oud zijn jullie en hoe ver wonen jullie van elkaar dan? Hoe vaak 'vraag' je nu dingen aan haar of toon je intiatief? In verband met het 'achterna zitten'. Wees duidelijk en zet de flirtmeter bijzonder hoog wanneer je met haar in contact bent.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-04-2011 00:05:36
Ik ben 21 en zij is 19. Zij woont een dorp verderop, paar kilometer van me vandaan.  Hoe vaak ik dingen vraag is eigenlijk heel verschillend. Een beetje moeilijk antwoord op te geven. Soms heb ik wel eens een paar dagen dat ik haar iedere dag krabbel op hyves en een paar smsjes stuur. Dan weer een periode bijvoorbeeld 1 of 2 weken niks. Ik heb haar 3 weken geleden voor het laatst ontmoet.

Offline T.O.P

• Actief Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-04-2011 16:59:28
Nu ben ik pas op reis geweest naar Afrika en heb daar veel foto's gemaakt.  Zij vond dit helemaal geweldig, dus ik zei toen kom je ze een keer  bekijken. Ze zij dat ze dat wel leuk vond, maar we hadden nog geen datum afgesproken het kwam alleen gewoon even langs in ons gesprek.
De volgende keer dus meteen de datum regelen.

Dus nu heb ik haar pas een sms gestuurd of ze ze een keer kwam kijken bij mij thuis en nu antwoordde ze na anderhalve dag: "Oke leuk,maar ik denk dat ik die avond wat anders te doen heb. sorry. Misschien tot snel. Leuke dag X" Ik weet gewoon dat ze die dag niks bijzonders te doen had.
Bij het mee uitvragen moet je het altijd irl of via bellen doen, niet via sms. Dan is het risico te groot dat ze pas na een dag reageert en je kunt meestal niet echt horen wat de reden is waarom ze niet kan als je belt. Anyways, in het vervolg moet je bellen.

Nu vraag ik me af of ze er geen zin in heeft of dat er iets anders achter zit. Misschien vind ze het stom als wij samen bij ons thuis (ik woon helaas nog bij mijn ouders, zij trouwens ook) gaan zitten. Vind ik eigenlijk ook wel stom, maar mijn ouders zouden de hele avond weg zijn, maar dat weet zij niet, wel stom eigenlijk. Ik denk eigenlijk dat ze mij helemaal niet leuk vind, anders was ze wel gekomen, maar ja ik weet het niet zeker.
Je moet niet zoveel achter har acties zoeken, vrouwen zijn meesters in het versuren van mixed messages. En zelfs als ze je niet leuk vindt, dan kan dat nog steeds komen.

Ik vraag me af of ik nu moet vragen of ze een andere keer komt, ze smste namelijk wel :"misschien tot snel". Of zal ik dan haar te veel achterna zitten? Of zal ik vragen of ze een keer wat anders met me gaat doen, niet bij ons thuis en die foto's even laten zitten. Bijvoorbeeld met me een avondje een terrasje pakken ofzo?
Ik zou gewoon een paar dagen geen contact zoeken en haar dan een keertje bellen om het vetgedrukte ding te doen. En verder, zoals Colhao al zei, zet de flirtmeter hoog.
Sometimes, things aren't meant to be. No matter how hard we try to get them back...
B-B-B-B-Big Bang is Back!!!

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-04-2011 21:46:05
Bij het mee uitvragen moet je het altijd irl of via bellen doen, niet via sms. Dan is het risico te groot dat ze pas na een dag reageert en je kunt meestal niet echt horen wat de reden is waarom ze niet kan als je belt. Anyways, in het vervolg moet je bellen.
Ik kan haar wel bellen, maar dat doe ik normaal nooit. Is het dan niet raar om dat nu opeens wel te doen?

Colhao

• Gast

Gepost op: 10-04-2011 21:48:10
Ik kan haar wel bellen, maar dat doe ik normaal nooit. Is het dan niet raar om dat nu opeens wel te doen?

Ik vind van niet.

Offline T.O.P

• Actief Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-04-2011 21:49:10
Ik vind van niet.
I second this statement.
Sometimes, things aren't meant to be. No matter how hard we try to get them back...
B-B-B-B-Big Bang is Back!!!

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-04-2011 00:11:37
Bedankt voor de reacties. Zal nog even een paar dagen wachten en haar dan eens bellen (als ik durf :p)

Colhao

• Gast

Gepost op: 13-04-2011 00:15:46
Natuurlijk durf je dat  :P

Topic-labels: Geen