Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Seks] ik 14 jaar te jong?  (gelezen 1609 keer)

Gepost op: 01-04-2011 15:02:37
ik ben nu 2 maand met mijn vriendje, alles gaat super goed en we willen het misschien doen, maar is 14 jaar niet een beetje jong voor sex? O:)
hij is wel 17.

Offline Raw85

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 19
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 01-04-2011 15:27:42
Dat is pedofilie heb ik pas ontdekt :R
Ik zou wachten, en dan niet zo zeer om de leeftijd, maar ook omdat je nog niet zo lang met hem hebt. 14 is wel jong ja.
"Oh Jack, I beseech you!"
In the end, it was an ordinary heart.

Lalie

• Gast

Gepost op: 01-04-2011 15:29:12
Het 14 jaar zijn en seksueel actief is tegenwoordig niet meer wereldschokkend, maar 2 maanden relatie vind ik persoonlijk te vroeg voor een eerste keer.

Online O Rly?

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 01-04-2011 15:30:39
Doe waar je je goed bij voelt.

Maar vaak is twijfel al een teken dat je het niet moet doen.

What screws us up most in life is the picture in our head how it is supposed to be.              

Offline mit1mit2

• Erelid
  • Leeftijd: 18

Gepost op: 01-04-2011 15:30:41
Als je zo'n topic plaatst is het voor jouw te jong. Ik ben ook 14 en heb al seks gehad. Maar er moet echt 0 twijfel zijn niet van te voren niet na en niet tijdens de seks. Alleen als dat het geval is ben je niet te jong zijn er wel twijfels ben je te jong. Of je leeftijd dan 12 of 19 is maakt helemaal niets uit. Het gaat erom dat je verantwoordelijk bent en er als persoon klaar voor bent. Daar spreekt leeftijd geen rol. Daarnaast is het nog maar 2 maanden, hoe ver zijn jullie al gegaan?
« Laatst bewerkt op: 01-04-2011 15:31:22 door mit1mit2 »

Offline smausmaus

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 30
  • Land: be

Gepost op: 01-04-2011 15:35:54
Je hebt het over misschien doen. Als je er zo overd enkt zeg ik gelijk: niet doen. Wacht rustig je momemt af. Er is niets mis mee om een paar jaar te wachten. Als hij niet kan wachten, omdat hij AL 17 is, dan is hij het niet waard en respecteerd hij jou niet. Ben je zelf al je lichaam gaan verkennen? Als je pas 2 maanden in je relatie zit en je bent 14, zou ik het persoonlijk ook al afraden. Dat hij 17 jaar is, heeft niets te maken met het feit of jij dan al sex moet hebben. Heb je het er al eens met hem over gehad? Wat zijn de dingen die jullie nu doen?

Jennifer Leung

• Gast

Gepost op: 01-04-2011 15:39:19
Voor een meid van 14 vind ik met een jongen vaqn 17 het leeftijdsverschil persoonlijk te groot. En 2 maanden is wel erg snel ja.

Offline Raw85

• Bekend Lid

Gepost op: 01-04-2011 15:51:21
Als je zo'n topic plaatst is het voor jouw te jong. Ik ben ook 14 en heb al seks gehad. Maar er moet echt 0 twijfel zijn niet van te voren niet na en niet tijdens de seks. Alleen als dat het geval is ben je niet te jong zijn er wel twijfels ben je te jong. Of je leeftijd dan 12 of 19 is maakt helemaal niets uit. Het gaat erom dat je verantwoordelijk bent en er als persoon klaar voor bent. Daar spreekt leeftijd geen rol. Daarnaast is het nog maar 2 maanden, hoe ver zijn jullie al gegaan?

Hij heeft een heel slim punt...

Voor een meid van 14 vind ik met een jongen vaqn 17 het leeftijdsverschil persoonlijk te groot. En 2 maanden is wel erg snel ja.

"Oh Jack, I beseech you!"
In the end, it was an ordinary heart.

Offline mit1mit2

• Erelid

Gepost op: 01-04-2011 15:53:43
Hij heeft een heel slim punt...
Nah, geen punt. Je kan wel zoeken naar punten maar uiteindelijk zijn ze toch niets waard. Gewoon advies dat gebaseerd is op ervaring :)

Offline Sonata2

• Actief Lid

Gepost op: 01-04-2011 19:11:07
14 jaar? Goh, ik ben zelf 14 jaar en moet er niet eens aan denken...heb dan ook nog geen relatie, maar ach.
Doe gewoon wat je zelf wil, maar als je het niet zeker weet, niet doen. Gewoon doen als je er 100% zeker van bent dat je het ook echt zelf wil. Hij zal je wel begrijpen als je nee zegt denk ik.
Leave with the first light, go when you still see the moon.
Run for the sunlight, gate is now open for you.

Offline SliXen

• Bekend Lid

Gepost op: 01-04-2011 19:12:33
Ik zeg altijd dat als je sowieso vraagt of dat te jong is... dan, ja! dan is het te jong.
Want als je zelf er al bezorgd om hebt denk ik dat het te jong is voor je.

Topic-labels: Geen