Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: geknepen in ballen  (gelezen 1055 keer)

Offline Björn TankeTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-04-2005 02:07:56
Ik heb mijn ex een keer gevingerd maar dat deed haar pijn. Vervolgens deed zij mij in de ballen knijpen vrij hard. Ik had daar toen niets van gezegd omdat ik haar ook pijn deed tijdens het vingeren. Maar sindsdien groeien mijn ballen niet meer als ik opgewonden ben en ze lijken kleiner. Kan er iets mis zijn??? Zo ja wat moet ik dan doen????

Groeten Björn
« Laatst bewerkt op: 11-04-2005 16:54:32 door Highwoodman »
Ben bereid op alle vragen te reageren. (als ik er iemand mee kan helpen)

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl

Gepost op: 11-04-2005 06:14:26
Lijkt me sterk dat door die keer knijpen er iets mis is gegaan. Volgens mij is alles nog zoals het zou moeten zijn en is er niks aan de hand :)
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline PyRo

• Erelid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-04-2005 07:06:36
Dan was je vriendin wel heeeel sterk :P

Waarom zei je er trouwens niets van? (toch niet omdat jij haar ook pijn deed, ik bedoel maar:dat deed je niet express he? :P)
Men gaan niet vreemd..<br />Men gaat bij bekende die men sympathiek vindt..

Offline BierBooster

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 11-04-2005 08:12:51
Volgens mij is er nix aan de hand, je vriendin moet al heel hard knijpen om iets kapot te maken... Maaruh, is het normaal dat ze dan meteen wraak neemt? :7
Mijn mening is natuurlijk geen gouden tip... Dus bij twijfel altijd een professional raadplegen :D

Offline chief officer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 11-04-2005 11:30:14
Volgens mij is er nix aan de hand, je vriendin moet al heel hard knijpen om iets kapot te maken... Maaruh, is het normaal dat ze dan meteen wraak neemt? :7

dus jij doet haar per ongeluk pijnen en zij pijnigt jou expres daarvoor terug en daar zeg je niks van :?

ander subforum mss :P

edit: maar wat heeft dit met je topictitel strelen te maken :s.
En als je het niet vertrouwt zou ik toch ff naar de huisarts gaan. Beter 10x te veel dan 1x te weinig en het is toch een belangrijk orgaan.:)
« Laatst bewerkt op: 11-04-2005 11:33:55 door chief officer »
If we embrace life like the mayfly, what a life that would be :)

Offline Highwoodman

• Erelid

Gepost op: 11-04-2005 16:55:53
Ik denk dat 't maar zo lijkt. Zowieso groeien ballen niet tijdens dat je bent opgewonden, ze bestaan niet uit zwellichamen zoals je penis ;)
Het enigste wat er gebeurd is dat je ballen dichter naar je lichaam toe trekken, meer niet.
Maargoed ik denk dat je je niet druk hoeft te maken en dat er gewoon niks aan de hand is :)
-It takes 43 muscles to frown and 17 to smile, but it doesn't take any to just sit there with a dumb look on your face-

Online Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-04-2005 18:27:00
Ik denk ook niet dat het kan hoor, dan moet ze wel heel erg hard geknepen hebben.
Maar ik vind wel dat je er wat van had moeten zeggen, dat jij haar ook pijn deed vind ik geen goede reden!
This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Master Rechtsgeleerdheid Vrije Universiteit Amsterdam

Offline Björn TankeTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-04-2005 21:07:59
Het voelde aan of zij het met een tang deed. Maar inderdaad zij ik er niets van want ik wou haar niet boos maken. P.S. Was wel een raar figuur.

Groeten Björn
Ben bereid op alle vragen te reageren. (als ik er iemand mee kan helpen)

Offline Thanatos

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 13-04-2005 01:09:58
Je ballen zwellen idd niet op tijdens het masturberen. Waar jij het over hebt is denk ik het "stijver" worden van je ballen als je erg opgewonden bent (weet er ook ff geen duidelijkere beschrijving voor... you know what I mean ;)). Maar het lijkt me idd sterk dat ze zo hard kneep dat ere nu iets stuk is gegaan... iedereen stoot wel eens ergens tegenaan met zijn ballen, en toch functioneren ze daarna nog steeds goed ;). Maar als je onzeker bent, ga dan ff langs je huisarts, zoals al gezegd: beter te vaak dan te weinig ;)
« Laatst bewerkt op: 13-04-2005 01:10:27 door Thanatos »

Offline senior

• Erelid

Gepost op: 13-04-2005 02:54:04
Zoals hierboven staat: je ballen kunnen tijdens een sexbeurt niet van grootte veranderen. Wat wel gebeurd: je balzak en je ballen worden vlak voor het klaarkomen strak tegen je lichaam aangetrokken.
ik mag op straat wel honger krijgen, als ik maar thuis kom eten.
(foto van toen ik nog junior was)

rose

• Gast

Gepost op: 14-04-2005 19:19:23
volgens mij kan er zo niks misgaan, want als ge iemand daar hard kickt dan is daar ook nog niks mis

LaRooy

• Gast

Gepost op: 14-04-2005 21:07:51
Ach niks aan de hand. Ben al zo vaak in dat zaakje daarzo beneden geknepen (sommige vrouwen zijn gemeen*() en alles werkt nog prima :)

Topic-labels: Geen