Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Panty's] Hold-up kousen  (gelezen 6038 keer)

x_doos_x

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 19:45:55
Hm, ik had de eerste bij Willie besteld en de tweede bij H&M. Ik zal het zien. Het was meer om uit te proberen hoe jarretels me stonden. En het werd bevallen :d
Ik vind met een gordel ook wel sexy staan, al zeg ik het zelf.
Wat is een gordel?

chica92

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 19:47:10
Wat is een gordel?
jarretelgordel

x_doos_x

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 19:48:37
jarretelgordel

Ja, dacht ik het toch goed. :P
Wat een on-charmante naam, vind ik.

Offline De nier

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-04-2011 19:51:25
Ik zou ze sowieso van een bekende winkelketen/lingeriemerk bestellen. Dan ben je wat duurder uit maar heb je ook goede kwaliteit. Blijft véél mooier, ook na -tig keer dragen en wassen.  :-Y
Doe normaal, draag een panty.

chica92

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 19:54:44
Ja, dacht ik het toch goed. :P
Wat een on-charmante naam, vind ik.
Vind ik ook :+ Maar sinds ik jarretels (en om het OT te houden; hold-ups) heb, ben ik er weg van :+

Esmeetje

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 22:31:37
Nouja, ik heb bij deze holdups geen siliconen rand aangetroffen, of hij is heel dun ofzo. Heb wel nieuwe besteld, die hebben wel een siliconen rand.

Eigenlijk is het nog best verwarrend wat de namen zijn.. Hoe het zoal wordt gebruikt:

Stay-ups : kousen met siliconen rand(en)
Hold-ups : Stay-ups/Jarretels
Jarretels : Kousen die je ophoudt met een jarretelgordel..

In mijn principe is een holdup dus een stay-up, omdat het 'omhoog wordt gehouden met siliconenrandjes', dus hold-up  :+.

Anyway.. Zonder siliconen rand kun je niet zonder gorder dragen idd, want die zakken als de tierelier af haha  :D

chica92

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 22:32:50
Eigenlijk is het nog best verwarrend wat de namen zijn.. Hoe het zoal wordt gebruikt:

Stay-ups : kousen met siliconen rand(en)
Hold-ups : Stay-ups/Jarretels
Jarretels : Kousen die je ophoudt met een jarretelgordel..

In mijn principe is een holdup dus een stay-up, omdat het 'omhoog wordt gehouden met siliconenrandjes', dus hold-up  :+.

Anyway.. Zonder siliconen rand kun je niet zonder gorder dragen idd, want die zakken als de tierelier af haha  :D
Oh bij mij zaten de holdups zonder siliconen randen juist goed met een jarretelgordel

Esmeetje

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 22:35:43
Oh bij mij zaten de holdups zonder siliconen randen juist goed met een jarretelgordel

Ja dus, een kous zonder siliconen rand, omhoog gehouden met een jarretel gordel.. Zo behoort het, want zo is het 'ontworpen' ;). Dus wat je zegt klopt :P

Al die termen.. verwarrend!  xx(

chica92

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 22:40:23
Ja dus, een kous zonder siliconen rand, omhoog gehouden met een jarretel gordel.. Zo behoort het, want zo is het 'ontworpen' ;). Dus wat je zegt klopt :P

Al die termen.. verwarrend!  xx(
Inderdaad, wat een termen. :+
maar ik denk dat ik hold-ups ook liever draag met een jarretelgordel. Mijn rokjes zijn veel te kort voor als ik buk ofzo, dan zie je mijn blote huid :p

Offline Bambi

• Bekend Lid

Gepost op: 12-04-2011 22:42:06
Jarretels zijn supersexy maar ik merk wel echt dat ik er heupvetjes in heb en dat verpest echt ALLES. :P
Dus fuck ik doe dat nooit meer aan hoor.

chica92

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 22:42:55
Jarretels zijn supersexy maar ik merk wel echt dat ik er heupvetjes in heb en dat verpest echt ALLES. :P
Vond degene waar je het voor aan deed ook niet geslaagd? Of had niemand het gezien :P?

Offline Bambi

• Bekend Lid

Gepost op: 12-04-2011 22:45:02
Vond degene waar je het voor aan deed ook niet geslaagd? Of had niemand het gezien :P?
Haha jawel, dat was voor een date. Maar ik voel me daar gewoon echt niet zo zeker in dan. :P

Esmeetje

• Gast

Gepost op: 12-04-2011 22:45:41

Dan corset aan, heb je geen last van die heupvetjes, en aan bepaalde corsetten kun je ook jarretels vast maken dus.. hoppaaaa  :9~  (wat goed werkt trouwens :))

Offline Bambi

• Bekend Lid

Gepost op: 12-04-2011 22:54:21
Ja maar dan vind ik mezelf wel echt een sextijger. Ik ben liever iets bescheidener. :P

Soft

• Gast

Gepost op: 14-04-2011 12:05:45

Er zijn ook jarretelgordels die tot de taille komen. En ook die kunnen érg sexy zijn, en handig om de vetrolletjes niet te accentueren.

Topic-labels: Geen