Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Fetisj] Lingerie dragen  (gelezen 2070 keer)

Offline mister-analTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-02-2011 15:22:00
Beste lezers,

Al vanaf dat ik 13 was had ik een zwak voor vrouwenlingerie. Inmiddels ben ik, een jongen van 19, er helemaal weg van.
Hoe het begon is eigenlijk best wel zielig als je het hoort. Wij gingen verhuizen en alles lag al in het nieuwe huis, het was mijn laatste nacht in het oude huis en ik sliep toen al zonder boxers, gewoon a la natuur. Maar die ochtend kwam ik er dus achter dat naast een set kleding voor die dag, er verder niets lag, alleen sokken. Helaas dus geen boxer. Mijn ma zij toen, trek gewoon eentje van mij aan, ziet niemand. Zo simpel uit noodweer zegmaar, helemaal niet onder dwang ofzo. Zij zou nooit kunnen weten dat dit de aanleiding zou worden voor mij om een hele fetisj voor vrouwen lingerie te ontwikkelen. Maar om eerlijk te zijn had ik wel eens, toen ik 8 was ofzo, een bh van mijn moeder aangedaan en ben daar in gaan slapen. Dat was, als ik eerlijk ben, mijn eerste onbewuste ervaring. Want waarom ik dat toen deed weet ik nogsteeds niet.

Hoe dan ook, inmiddels heb ik een groot aantal setjes en ben ik big fan van vrouwenlingerie en van vrouwen in lingerie. Ik ben gewoon heterosexueel, alleen heb ik een zwak voor anale sex en vrouwenlingerie.

Om dit topic te starten zou ik willen vragen of er meer mannen zijn die gek zijn van lingerie. Vrouwen zijn uiteraard ook helemaal welkom hier, en ik wens graag volwassen reacties. (positief, ik weet dat niet iedereen deze hobby heeft, maar dat is geen reden om rare posts te doen hier). Dit kan je doen door het helemaal onderaan staande vragenlijstje te kopiŽren en in te vullen en daarbij je verhaal te posten, of vertel gewoon wat je vindt, we zijn tenslotte in een vrije democratie.

Nogmaals, vrouwen vertel wat je er van vind, je mag ook een lijstje invullen en lekker mee doen. Ik ben in beide partijen geinteresseerd!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder het lege invoerveld, voel je niet verplicht natuurlijk!

Ben je M/V:
Leeftijd:
Geaardheid:

Ik vind lingerie:
Omdat:

Ik heb hetl liefst het merk:
Omdat:

Weten anderen het:
Zo ja, wie:

Ga je het iemand vertellen:
Zo ja, wie:

Voor mannen, de aanleiding tot jouw dragen van lingerie:

Jouw eigen verhaal:

Offline mister-analTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 12-02-2011 15:22:49
Laat ik als eerste maar beginnen om het eerlijk te houden

Ben je M/V: Man
Leeftijd: 19
Geaardheid: Hetero

Ik vind lingerie: Geil,mooi,prachtig,comfortabel,onbeschrijfelijk,kleurrijk
Omdat: Het is haast onbeschrijfelijk, het is zo lekker als ik het draag.

Ik heb het liefst het merk:Sapph
Omdat: Dit draagt voor mij het meest comfortabel. Het zit lekker en goed op zijn plek.

Weten anderen het: Nee
Zo ja, wie: N.v.t.

Ga je het iemand vertellen: Ja
Zo ja, wie: Zodra ik een hele open en eerlijke vriendin heb zal zij de eerste zijn die mijn grote meisjesgeheimje te horen krijgt

Jouw eigen verhaal:
Zie topicstart.

Leeds

• Gast

Gepost op: 12-02-2011 16:03:41
Ben je M/V: M
Leeftijd: 17
Geaardheid: Hetero

Ik vind lingerie: superlekker
Omdat: omdat het lekker zit, vrouwelijk is:D

Ik heb hetl liefst het merk: maakt niet uit
Omdat: ..

Weten anderen het: nee
Zo ja, wie: nvt

Ga je het iemand vertellen: misschien ooit
Zo ja, wie: mn vriendin

Voor mannen, de aanleiding tot jouw dragen van lingerie: ik vondhet vroeger leuk, en toen later bleek dat ik er eigenlijk wel geil van werd.

Jouw eigen verhaal: mijn verhaal kreeg je nog uitgebreid, maar daar heb ik nu even geen tijd voor!

Edit: Jouw eigen verhaal: zoals ik al gezegd had, vroeger vond ik het gewoon leuk om een bh van mn zus aan te doen, voor de gein. dat is een beetje uit de hand gelopen,  en ik ging steeds meer aandoen, zoals ook rokjes en shirtjes. toen pakte ik zelfs dingen en bewaarde ze in mn eigen kamer, (voor de mensen die dat vies en blabla vinden, ik gooide ze wel in de was, of ik droeg het maar 5 minuutjes) nu heb ik zelf wat dingen en doe ik elke dag wel een bh, string, legging, shirtje oid aan. vind het heerlijk:D
« Laatst bewerkt op: 14-02-2011 14:11:27 door Leeds »

Offline Winterkrabbel

• Lid
  • **
  • Land: nl

Gepost op: 13-02-2011 22:03:46
Ben je M/V:
Leeftijd: 19
Geaardheid: Weet ik niet, ik geloof hetero

Ik vind lingerie: heel erg opwindend
Omdat: Eigenlijk weet ik het niet heel goed, volgens mij is het een combinatie van onderdanige gevoelens en nog iets anders wat ik niet kan beschrijven.

Weten anderen het: Ja, al ben ik erg discreet hiermee, het is niet erg sociaal geaccepteerd.
Zo ja, wie: ouders en wat mensen op het internet en jij nu ook  :P

Ga je het iemand vertellen: Uh nu? Nee

Voor mannen, de aanleiding tot jouw dragen van lingerie: Puur voor de opwinding, het heeft volgens mij wel verband met stress en tijd, om de zoveel tijd moet ik het echt even dragen.

Jouw eigen verhaal: Ik heb er al "last" van sinds m'n 9de ofzo, het was in iedergeval echt ergens op de middelbare school, voelde me echt aangetrokken tot meisjes ondergoed en toen gympakjes  :-0, het is nooit over gegaan.

Fijn dat ik niet de enige ben  :)

Offline Lingerie-man

• Nieuw Lid
  • *
  • Land: nl

Gepost op: 16-02-2011 22:20:02
Ben je M/V:Man
Leeftijd:53
Geaardheid:Heterosexueel

Ik vind lingerie:Heerlijk
Omdat:Ik er ontzettend geil van word door het te dragen.

Ik heb hetl liefst het merk:
Omdat:

Weten anderen het:Ja
Zo ja, wie:M'n ex

Ga je het iemand vertellen:Nee
Zo ja, wie:

Jouw eigen verhaal: Hoe het begon. Ik geilde altijd al op lingerie gedragen door vrouwen. Of dit nou in een blad was of op tv of in het eggie. Ik kreeg daar bijna altijd een stijve van of op z'n minst de kriebels. Totdat ik op een dag, zo'n vijf jaar geleden, weer eens behoorlijk geil werd toen ik een lekkere string van m'n ex tegen kwam. Aangezien ze toch niet thuis was heb ik de stoute schoenen aan getrokken en die gladde string van haar aan getrokken. Nou wat er toen gebeurde is met geen pen te beschrijven. Ik kreeg daar zo'n ongekend harde pik van, pfff. Ik heb me er een uurtje in vermaakt en me heerlijk afgetrokken in dat ding, zo heerlijk glad, wat een genot zeg. Tsja, toen was het hek van de dam. Ik wilde dat natuurlijk wel vaker. Ik heb m'n ex, toen nog vrouw, een keertje zo gek gekregen dat ik een string mocht dragen tijdens een stevige vrijpartij. Wat een genot was dat zeg. Het werd bijna een obsessie, ik wilde maar lingerie dragen. Op een dag ben ik gewoon een setje gaan kopen en dit stiekum gaan dragen, mmmm.  Als zij dan niet thuis was dan trok ik dat aan. Een doorzichtige string en een BHtje. Wat was dat lekker zeg. Totdat...... ze een string van me vond. Dat vond ze wat minder geslaagd, vandaar dat ze nu me ex is. Daar kon ze geen begrip voor opbrengen helaas.  Overigens zijn we nog steeds goede vrienden, maar dat ter zijde. Dus na de scheiding had ik het rijk alleen. Je begrijpt wel wat er toen gebeurde denk ik. Ik had toen ineens de vrijheid om te doen en laten wat ik wilde. Ben vanaf dat moment strings gaan bestellen op het internet, is intussen een hele verzameling  :P Vervolgens ben ik ook andere lingerie gaan bestellen, zoals slips, kousen en panty's. Mijn nieuwste "hobby" is het kopen van korsetten e.d.. Ik vind het heerlijk om s'avonds gekleed in een korset met daaronder een geile string en kousen in huis rond te lopen. Ik doe dat ongeveer vier per week. Oja, mister-anal, ik heb inmiddels een flink aantal anaal toys waarmee ik me ook nog verwen als ik in lingerie loop...  :-Y  Oja, nu ik er over nadenk, ik heb toen ik een jaar of twaalf was wel eens een onderbroek van me m'n moeder aan getrokken, haha. Zat er dus al eerder in dan ik in eerste instantie dacht..... P.s. mailen mag als je prive wilt kletsen, geen probleem
« Laatst bewerkt op: 16-02-2011 22:23:54 door Lingerie-man »
Sex is als zuurstof, je kunt niet zonder... Pm,altijd antwoord....

Topic-labels: Geen