Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Relatie] Seksuele sms'jes naar iemand anders gestuurd  (gelezen 3402 keer)

Offline gekmeisjeTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 19-01-2011 18:47:21
Hoi,

mijn vriend heeft examens en daardoor sta ik al 1,5 maand 'droog'. Ik zie hem ook amper en ben redelijk geil. (zacht uitgedrukt)
Nu had ik een jongen leren kennen op een feestje, hij bleef mijn nummer maar vragen en heb hem uiteindelijk gegeven.
Nu hebben we redelijk seksueel getinte sms'jes naar elkaar gestuurd, en ik schaam me nu erg.
We hebben niet afgesproken, gewoon wat fantasie'tjes gedeeld.
Vinden jullie dit heel erg grof tegenover mijn vriend, want hij laat me een beetje stikken vind ik. Ik weet dat dat geen goede verklaring is, en ik voel me nu eigenlijk best wel rot.
Vinden jullie me een slet? :(

Sorry voor de domme vragen, maar ik voel me echt slecht erover. Het is nu te laat dat weet ik:(

Gekmeisje
« Laatst bewerkt op: 19-01-2011 19:15:46 door gekmeisje »

Offline Bliss

• Moderator
  • Forummeubel
  • Leeftijd: 23
  • Land: nl

Gepost op: 19-01-2011 19:16:32
Nja een slet...
Als ik dat had gedaan had ik me behoorlijk slecht gevoeld.
Ik vind het niet kunnen, of hij je nu 'droog laat staan' of niet.
I'm up with the kites and I dream so blue. I live in the sky, you come live here too.
I'm queen of the clouds, make my wish come true. I sing to the night, let me sing to you.

Offline Ondergronds

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Man

Gepost op: 19-01-2011 19:17:33
Hoe goed ben je in liegen?
I don't know if there's a reason I'm here, Yeah
I feel the only thing that's driving me is reason and fear, Yeah
And seeing death to me is conceivably near

Offline pheno92

• Lid
  • **

Gepost op: 19-01-2011 19:18:08
Ja ik vind het verkeerd. je heb een vriend! Dan ga je toch niet seksuele smsjes naar een ander sturen?

• Actief Lid

Gepost op: 19-01-2011 19:37:19
Ik heb het nog nooit eerder gedaan. Ik ben zo trouw als een hond, maar die jongen zei vanalles en op een of andere manier reageerde ik.
Ik voel me er erg slecht bij.

prosperke

• Gast

Gepost op: 19-01-2011 19:38:36
Stoppen en opbiechten...
Ik vind je geen slet, maar echt kosjer vind ik het ook niet.

Offline wallflower

• Erelid

Gepost op: 19-01-2011 19:41:26
Wauw. 1 maand en half sta je droog en je gaat al meteen seksueel getinte smsjes naar een andere jongen sturen? Hopelijk komt er nooit een sleur in jullie relatie, want dan heb je soms maanden geen seks meer. Wat ga je dan doen?

Nuja, het is gebeurd en hopelijk leer je eruit. Biecht het niet op, maar zorg dat zoiets nooit meer gebeurt. ;)
Your eyes were wide
Tired, fading, just like mine...

• Actief Lid

Gepost op: 19-01-2011 19:43:13
Het zal ook niet meer gebeuren. En ik zou het nooit in het echt doen. Ik zien mijn vriend doodgraag.

Offline wallflower

• Erelid

Gepost op: 19-01-2011 19:45:51
Het zal ook niet meer gebeuren. En ik zou het nooit in het echt doen. Ik zien mijn vriend doodgraag.
Als je jouw vriend dood graag ziet zou je niet eens je nummer gegeven hebben, laat staan dat je op zijn smsjes reageerde en laat al helemaal staan seksueel getinte smsjes. Maar goed, hopelijk gebeurt het niet opnieuw. Vind het gewoon een beetje onrustwekkend dat je meteen aandacht zoekt van een andere jongen en hier zegt dat hij je laat "stikken". Die jongen heeft examens, hij moet studeren. Ik denk dat hij het ook liever anders heeft en de hele dag met je zou willen vrijen ipv te leren hoor. :p
Your eyes were wide
Tired, fading, just like mine...

Offline Weirdow

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 19-01-2011 19:46:18
Lekker belangrijk wat een stel onbekenden op internet van je vinden. Het verbaast mij meer dat die vriend van je 1,5 maand met zijn tentamens bezig is. Ik vind dat wel een lange periode.

Echt fraai heb je niet gehandeld, maar hou het lekker voor je, tenzij het te zwaar op je geweten gaat drukken. Het is allemaal niet zo ernstig en maar hopen dat de kerel van dat feestje je vriend niet zal ontmoeten.
Handtekeningen staan uit.

• Actief Lid

Gepost op: 19-01-2011 20:01:47
Lekker belangrijk wat een stel onbekenden op internet van je vinden. Het verbaast mij meer dat die vriend van je 1,5 maand met zijn tentamens bezig is. Ik vind dat wel een lange periode.

Echt fraai heb je niet gehandeld, maar hou het lekker voor je, tenzij het te zwaar op je geweten gaat drukken. Het is allemaal niet zo ernstig en maar hopen dat de kerel van dat feestje je vriend niet zal ontmoeten.

Die jongen weet dat ik niet meer wil dan wat sms'jes sturen hoor, dat heb ik vaak gezegd. Hij is begonnen 1 week voor de kerstvakantie en in de kerstvakantie was het blok en nu zijn het zijn examens zelf. Ik wil echt niet zonder mijn vriend.

Offline Smile

• Forumfossiel

Gepost op: 19-01-2011 20:06:04
Verkeerd: Ja
Vreemdgaan: Nee
Slet: Nee
Vertellen: Nee
Stoppen: Ja

En je vriend laat je niet stikken, hij concentreert zich op z'n examens, als je je 1.5 maand niet in kunt houden, kun je overwegen om de relatie te verbreken.
Different strokes, for different folks.
And so on and so on and scooby dooby dooby.

Offline PyRo

• Erelid

Gepost op: 19-01-2011 20:17:58
Verkeerd: Ja
Vreemdgaan: Nee
Slet: Nee
Vertellen: Nee
Stoppen: Ja

En je vriend laat je niet stikken, hij concentreert zich op z'n examens, als je je 1.5 maand niet in kunt houden, kun je overwegen om de relatie te verbreken.
VOLLEDIG mee eens !

Ik snap de verleiding, maar 1.5 maand droog staan is absoluut geen excuus ;)
Men gaan niet vreemd..<br />Men gaat bij bekende die men sympathiek vindt..

Offline mr.fetish

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 19-01-2011 20:20:11
vindt het ook niet kunnen binnen een relatie.
voetfetisjist.   // biseksueel

Offline Desking

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 19-01-2011 23:03:54
Achja als mijn vriendin dit zou doen zou ik haar de deur wijzen, helaas hard..

Topic-labels: Geen