Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Slaap] Intiem zijn terwijl ze nog slaapt  (gelezen 3019 keer)

Nastylolly

• Gast

Gepost op: 12-01-2011 15:57:22
't is een tijdje geleden per toeval begonnen dat ik mijn vriendin in haar slaap eens wou plagen.
Ze slaapt héél erg vast en dat merkte ik toen ik haar wou kietelen aan haar voeten.
Aangezien ze niet reageerde deed ik gewoon verder en toen ik ze een muts, handschoenen en bergbotten aangedaan had... toen sliep ze nog steeds lekker door.  :D

Toen ze wakker werd sliep ik ook reeds en de ochtend daarna hebben we dubbel gelegen van het lachen.
Na't lachen waren we nog wat aan't fantaseren en ik zei: "wat als ik nu eens 'naughty' dingen zou doen terwijl je slaapt?"  :-[
"Jij mag dat!" was haar eenvoudige maar verbazende antwoord.

Tot nu toe heb ik niets mispeuterd tijdens haar slaap, maar ik moet toegeven dat het me soms toch nieuwsgierig maakt om te zien wanneer ze juist zou wakker worden bij welke aanraking.

Hoe denken jullie erover? Zou ik het eens doen om een stapje verder te gaan en te zien wanneer ze zou wakker worden?
Ik heb het over strelen, zoenen ed op intieme plaatsen. (geen penetratie of dergelijke)
« Laatst bewerkt op: 12-01-2011 16:17:08 door Wasp »

Offline Smile

• Forumfossiel

Gepost op: 12-01-2011 16:00:01
Als het wil, dat moet je het doen. Hup, die nasty lolly er in.
Different strokes, for different folks.
And so on and so on and scooby dooby dooby.

Fraps

• Gast

Gepost op: 12-01-2011 16:00:57
:') Ahahahaha.

Ja, als ze zelf al goedkeuring heeft gegeven en jij er nieuwsgierig naar bent, waarom niet?

Offline L0LA

• Erelid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-01-2011 16:01:06
Ze zei dat ze het niet erg zou vinden. Dus misschien eens proberen. Maar ik zou haar niet echt neuken als ze nog slaapt eerder gewoon met bepaalde aanrakingen proberen.
Hokus Pokus Pats!
Never regret something that made you smile

Offline Smile

• Forumfossiel

Gepost op: 12-01-2011 16:02:04

Eh. Als ze het wil, bedoel ik. En als het wil, natuurlijk..

Nastylolly

• Gast

Gepost op: 12-01-2011 16:07:44
Neenee, zoals ik al zei zou er geen penetratie aan te pas komen... lijkt me ook maar niets, dan zou ik evengoed een... nou... je weet wat ik bedoel!! DAT dus niet!!

Offline Smile

• Forumfossiel

Gepost op: 12-01-2011 16:08:12
Ja..  iemand die met toestemming seks met haar heeft. Bah!

Offline Derrek

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 23
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-01-2011 16:10:22
Ja..  iemand die met toestemming seks met haar heeft. Bah!

Ik doe een erg grote gok en denk dat het slaap-element er iets mee te maken heeft...

:P
The Good, the Bad & the Modly.

Offline Smile

• Forumfossiel

Gepost op: 12-01-2011 16:11:52
Met dat ze toestemming geeft? Of dat hij zichzelf vergelijkt met een..  nou..  je weet wat hij bedoelt.

Offline L0LA

• Erelid

Gepost op: 12-01-2011 16:12:54
Uiteindelijk weet je niet zeker dat ze op dat moment seks wil als ze slaapt. Dus je neemt een bepaald risico..
Hokus Pokus Pats!

Offline Dreten

• Actief Lid
  • Land: be

Gepost op: 12-01-2011 16:13:18
Ik zou zeggen: Give it a try
It's gonna be legen... wait for it... dary !

Offline Derrek

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 23
  • Land: nl

Gepost op: 12-01-2011 16:14:02
Met dat ze toestemming geeft? Of dat hij zichzelf vergelijkt met een..  nou..  je weet wat hij bedoelt.

Ook al geeft ze toestemming dat TS niet... DAT DUS... met haar wil doen omdat ie zich dan tikje vies/smerig/raar voelt
The Good, the Bad & the Modly.

Nastylolly

• Gast

Gepost op: 12-01-2011 16:16:21
Ook al geeft ze toestemming dat TS niet... DAT DUS... met haar wil doen omdat ie zich dan tikje vies/smerig/raar voelt

Exact... het laatste wat ik wil is haar 'gebruiken'!

En wat ik bedoelde was... een POP!!

Offline Smile

• Forumfossiel

Gepost op: 12-01-2011 16:18:23
Uiteindelijk weet je niet zeker dat ze op dat moment seks wil als ze slaapt. Dus je neemt een bepaald risico..

Hmm. Het is wel een debat waard. Welke vriend vraagt werkelijk elke keer of hij z'n vriendin mag penetreren? Ik bedoel, na veel intiem contact, zeker als geslachtsorganen er aan te pas komen mag hij het toch wel gaan insinueren, neem ik aan? Dan wordt er ook geen toestemming gevraagd. Niet voor de penetratie zelf.

Offline L0LA

• Erelid

Gepost op: 12-01-2011 16:19:57
Hmm. Het is wel een debat waard. Welke vriend vraagt werkelijk elke keer of hij z'n vriendin mag penetreren? Ik bedoel, na veel intiem contact, zeker als geslachtsorganen er aan te pas komen mag hij het toch wel gaan insinueren, neem ik aan? Dan wordt er ook geen toestemming gevraagd. Niet voor de penetratie zelf.
Ik kan dan zelf aangeven als ik het niet wil. Of als mijn vriend twijfelt omdat ik er precies niet zo happig op lijk, zal hij het vragen. Als je vast slaapt kan dat dus niet. Daarom dat ik het persoonlijk helemaal niet zou willen..
Hokus Pokus Pats!

Topic-labels: Geen