Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Verliefd] Verliefd op iemand. Maar ze is bezet  (gelezen 826 keer)

Offline capuchonmanTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 23
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-01-2011 20:01:27
Hallo,

Ik ben verliefd op iemand van me klas.
Het is een meisje van 18 jaar oud en met een prachtige glimlach en die mooie orchideeŰn ogen..  :)

Het feit is dat ze al meer dan een jaar bezet is.  Ik doe er alles aan , maar het maakt me serieus kapot vanbinnen. , Beste swb'ers het zou de mooiste dag zijn als ik met da meisje mijn leven mag delen.

Jullie zijn mijn laatste hoop, AUB zijn er nog TIPS?

Offline MJN

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 10-01-2011 20:41:57
je zult haar toch met rust moeten laten als het om de liefde gaat, ze is immers al bezet.
ze is niet voor niets al een jaar bezet, waarom zou je dat voor haar verpesten.
als ik in deze situatie zat zou ik gewoon afwachten tot ze vrijgezel is. ondertussen kan je misschien een beetje contact opbouwen, maar wel gewoon vriendschappelijk,

Offline Johannes VIII

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl

Gepost op: 10-01-2011 20:52:39
je zult haar toch met rust moeten laten als het om de liefde gaat, ze is immers al bezet.
ze is niet voor niets al een jaar bezet, waarom zou je dat voor haar verpesten.
als ik in deze situatie zat zou ik gewoon afwachten tot ze vrijgezel is. ondertussen kan je misschien een beetje contact opbouwen, maar wel gewoon vriendschappelijk,
Mee eens.

Of haar proberen te vergeten, wat misschien gemakkelijker voor jou is. Want je weet niet hoe lang ze nog een relatie blijft hebben. Misschien nog wel jarenlang. Ben je van plan zo lang op haar te blijven wachten?

Of zou je ergens die relatie kapot willen maken zodat jij een relatie met haar zou kunnen hebben? Hoewel het nog geen garantie is dat jij met haar krijgt als ze eenmaal weer vrijgezel is.
"Can you remain unmoving until the right action arises by itself?"

GeenAdvies

• Gast

Gepost op: 10-01-2011 20:54:51
Als jij degene bent die ervoor zorgt dat haar relatie kapot gaat zal ze niet naar je toekomen gok ik.
Ik denk dat het enige dat erop zit haar te vergeten is.

Colhao

• Gast

Gepost op: 11-01-2011 09:38:51
Zet haar uit je hoofd. Ze is toch bezet.

Offline Caesura

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-01-2011 09:42:17
Of zou je ergens die relatie kapot willen maken zodat jij een relatie met haar zou kunnen hebben? Hoewel het nog geen garantie is dat jij met haar krijgt als ze eenmaal weer vrijgezel is.
Daarnaast doet een verbroken relatie vaak veel pijn en ik denk niet dat TS haar pijn wilt doen.

ShebaaX

• Gast

Gepost op: 11-01-2011 10:31:30
Shit happens.
Is mij ook wel eens overkomen.
Het feit dat ze al een jaar verkering heeft, betekend dat ze veel om haar vriend geeft.
Dus zoek maar lekker naar een volgende chick :)

Offline Crovax

• Actief Lid
  • Land: nl

Gepost op: 11-01-2011 11:00:00
Ik vind dat je je nogal ego´stisch opstelt. Ze is duidelijk niet (genoeg) in je ge´nteresseerd. Vergeet haar.

Topic-labels: Geen