Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Ontmaagding] Spijt als ik het met een oudere vrouw doe?  (gelezen 1220 keer)

Offline anticohenTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 28-12-2010 20:47:36
hallo menseuh,

ik ben bijna 18 maar ik ben nog steeds maagd. ik durf niet zo tegen meisjes te praten. als meisjes tegen me praten weet ik niet wat ik terug moet zeggen en krijg ik gelijk een stijve.

ik heb 5 keer mee gemaakt dat oudere vrouwen proberen seks met me te hebben. 3 keer hier en 2 keer op vakantie. maar is dat verstandig voor een eerste keer? krijg ik daar later als ik ouder ben geen spijt van?

greetz
« Laatst bewerkt op: 29-12-2010 06:30:21 door Amargedon »

Offline Vision

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 28-12-2010 20:53:59
Ten eerste moet je je geen zorgen maken dat je 'oud' bent, er zijn zat jongens die later ontmaagd zijn! Bij mij was het op mijn 19e en veel anderen zitten zelfs nog later en dat zijn ook geen lelijke jongens ofzo.

Die onzekerheid gaat vanzelf over als je vaker met meisjes omgaat en je minder druk maakt... Dat van die stijve zou ik me al helemaal geen zorgen maken want dat betekend dat je een gezonde jongen bent, stuk lastiger als hij helemaal niet omhoog wil ;) :+

Verder is er geen regel wat voor iedereen geldt wat verstandig of leuk is voor een eerste keer! Dat moet je voor jezelf uitmaken! ╔Ún ding is zeker en dat is dat je het moet doen als je het echt zelf wil met iemand met wie je het wil en als je je er echt prettig bij voelt. Als je het alleen maar gaat doen "om maar ontmaagd te zijn" dan is de kans vrij groot dat het zwaar tegenvalt....

Doe gewoon rustig aan, zie wat op je afkomt en maak je niet te druk! Je zal zien dat het dan allemaal goedkomt ;)
"You don't need eyes to see, you need vision"

Offline SPfan

• Erelid
  • Leeftijd: 19
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 28-12-2010 20:57:02
Ik ken jongens van 18 die nog niet eens gezoend hebben. En die zijn echt niet lelijk ofzo, die wachten gewoon tot ze iemand tegenkomen waar ze dat mee willen doen.
Maar ik ken ook van die jochies die op hun 13e al seks hebben gehad, terwijl het enorme puistekoppen zijn.

In ieder geval, wacht gewoon tot je iemand treft die je echt leuk vind om wie ze is voor je ermee begint.
Als ik iets zeg dat je kwetst, zeg het gewoon op een normale manier, ik bedoel het meestal niet verkeerd.
boe

Offline Aulus Agerius

• Erelid
  • Leeftijd: 26
  • Land: be

Gepost op: 28-12-2010 21:00:10
Hoeveel ouder waren die vrouwen? Als ze niet zoveel ouder zijn en je hebt een vertrouwensband, waarom niet?
Ik ben een idealist, op de ego´stische manier (R.)
Elitair mannetje ben jij altijd zeg (Oant Moarn)
Als ik het woord elitair hoor, moet ik altijd aan jou denken trouwens (D&C)

Offline anticohenTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 28-12-2010 21:16:01
veel ouder dan mij. dus ik weet niet of ik het daarmee moet doen. ik ben nooit echt alleen in een ruimte met die vrouwen geweest. er waren altijd mensen om heen. dus het kwam er ook niet van. maar toen wouden ze me nummer weten enzo. dus heb ik maar valse 06 nummers gegeven. omdat ik er goed over na moet denken over veel oudere vrouwen dan mijn eigen leeftijd.

en op je 13de ontmaagd worden lijk me erg. daar krijg je echt spijt van. daarvoor hield ik me vroeger meer bezig met andere dingen dan jagen op seks.

aan lelijkheid ligt het niet. in tegen deel zelfs. vrouwen zeggen dat ik een knappe jongeman ben.
maar dan krijg ik weer zo'n kut gevoel van. dit klopt niet. dit is niet gezond. vrouwen 20 jaar ouder dan mij die me willen proberen.

ik heb liever dat een meisje van mijn eigen leeftijd dat soort dingen zegt. maar dan moet ik zelf ook eens een stap zetten. en dat durf ik maar niet.

ik zal wel rustig aan doen dan.

Offline keesvangang

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 28-12-2010 23:31:10
Ik denk dat voor alle situaties telt dat je seks moet hebben met iemand die je zelf kiest (die ander moet ook willen).
Dus niet met een vrouw naar bed gaan omdat ze toevallig zegt dat ze dat wil.
Ga dus maar snel proberen een relatie met iemand op te bouwen en schaam je niet voor je maagdelijkheid.
(Zelf ben ik op mijn 21ste ontmaagd.)

Offline nieuwlid

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 01-01-2011 23:52:21
sex draait niet om leeftijd maar het gaat erom of je van diegene houd en het graag wilt delen met haar je krijgt er eerder spijt van als je ouder bent als je het niet gedeeld hebt met een speciaal iemand die veel voor je betekend

Offline curiousD

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 05-01-2011 10:22:18
Als je zo'n oudere dame tegenkomt zou ik zeggen. Go for it! Kun je misschien nog wat van leren.  d:)b

joshua96

• Gast

Gepost op: 05-01-2011 17:16:47
Je moet het zeker niet doen om maar ontmaagd te zijn. Ik vind persoonlijk dat je van elkaar moeten houden als je die stap zet.

Topic-labels: Geen