Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Verliefd] Hoe zet ik dit van me af, hoe vergeet ik haar!?  (gelezen 1003 keer)

Offline ZwaaivijfTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 22-12-2010 01:14:42
0
Hallo, zal mijn probleem in het kort uitleggen.

Een meisje van het werk, collega dus, geeft onverwachts( voor mij dan) mij leuk te vinden, ik wist niet wat ik er van moest vinden en door mijn verlegenheid niks meegedaan, maar ondertussen vond ik haar leuker en leuker. Zonder dat ik het wist/doorhad ontmoette zij een andere jongen, die vond haar wel leuk en deed tenminste wel wat hij moest doen, die stap zetten. Het werd wel minder, ik werd ontussen meer losser. Zij floot me toen een keer na in het magazijn, opnieuw deed ik niks. vraag hier was of ze nou wel of niet een relatie had, toen dit gebeurde was het ook de periode dat dit moest begonnen zijn (hun relatie).

Najah zoals gezegd heeft zij nu een relatie, ik wist dit lang niet en kreeg later ook echt het gevoel dat ze mij ook leuk vond, dat werd heel sterk, tot ik er dus achter kwam dat zij al een vriend had. Kleine schok toen. Nu zullen jullie zeggen, ze heeft een vriend vergeet haar etc. Hier hebben jullie helemaal gelijk in en dit probeer ik ook, maar dit lukt totaal NIET! Steeds weer krijg je op een gegeven moment hoop,waarom? Door haar gedrag, vaak is dit gewoon te makkelijk zeg maar. Zo is zij, ze is gewoon spontaan dan etc. Maarja als je dan weer op school loopt en zij ziet jou lopen en kijkt jou dan lange tijd aan de hele tijd aan, tot ik dan de andere kant uitga en er dus niet meer op lette(zat een meter of vijf tussen, met een hoop mensen ertussen die in een wirwar liepen zeg maar). Dan krijg je dus weer hoop, zo zijn er weer andere momenten bij etc. Steeds weer hoop hoop en hoop. Iets waar ik gewoon moe van wordt, ze heeft een vriend en wat moet ik daarmee, ga me daar niet mee bemoeien. Maar ik krijg het gewoon NIET uit mijn hoofd..

Help! :(

Nieuwe start

• Gast

Gepost op: 22-12-2010 01:39:26
0
Ik herken het van bij een vriendin ze had een lief en zat altijd met zijn broers op een hobby
Dus ze kon hem ook niet vergeten

Nu heeft ze er mee leren omgaan en zijn ze gewoon beste vrienden

Maar hoe zijn jullie nu tegen over elkaar gewoon vrienden ?

Boecklin

• Gast

Gepost op: 22-12-2010 08:09:31
0
Ik denk dat ze je nog steeds leuk vindt. Wachten totdat haar relatie stukloopt. En anders zeg je het tegen haar dat ze niet zo moet doen.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 22-12-2010 23:10:13
0
Ik herken het van bij een vriendin ze had een lief en zat altijd met zijn broers op een hobby
Dus ze kon hem ook niet vergeten

Nu heeft ze er mee leren omgaan en zijn ze gewoon beste vrienden

Maar hoe zijn jullie nu tegen over elkaar gewoon vrienden ?

Tja steeds als ik weer met haar gewerkt heb heb je weer zo'n gevoel van nou... Terwijl je gewoon beter zal moeten weten eigenlijk. Ze heeft een vriend klaar punt uit... Maarja was dat maar zo makkelijk..

We doen gewoon over het algemeen normaal tegen elkaar, we hebben ook nooit een relatie gehad, dus is dat ook weer anders. Soms is het nog wel is wat moeilijk voor mij, weet niet waarom eigenlijk.

Ik denk dat ze je nog steeds leuk vindt. Wachten totdat haar relatie stukloopt. En anders zeg je het tegen haar dat ze niet zo moet doen.

Ja soms heb ik dat gevoel ook, en dat andere moment weer niet. Je gaat echt werkelijk overal wat achter zoeken etc.. En dat wachten tot haar relatie stuk loopt, of dat ooit gaat gebeuren is punt één al natuurlijk, en dat ze daarna nog bij mij zal komen.. Tja...

Nieuwe start

• Gast

Gepost op: 22-12-2010 23:37:27
0
Weet ze dat je nog iets voor haar voelt
Of laat je niets blijken ?

Offline fainted

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 22-12-2010 23:43:21
0
Het mooiste lijkt mij als je een ander leuk meisje ziet om je op te focussen. maar in ieder geval moet je je ervan bewust worden en jezelf ook echt overtuigen dat er 0% kans is dat het iets tussen jullie wordt. je mag namelijk geen hoop meer hebben.

dan kan je je over haar heen zetten.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 23-12-2010 01:23:32
0
Het mooiste lijkt mij als je een ander leuk meisje ziet om je op te focussen. maar in ieder geval moet je je ervan bewust worden en jezelf ook echt overtuigen dat er 0% kans is dat het iets tussen jullie wordt. je mag namelijk geen hoop meer hebben.

dan kan je je over haar heen zetten.

Ja, heb ik eerder al wel gemerkt eigenlijk was hiervoor, vond ook iemand leuk maar die nam plots ontslag, ook meegezeten toendertijd maar die week daarna kwam plots zij met dit aanzetten.. Ben je het echt zo kwijt, maarja nu zit je weer met dit ;)..  Hoop mag ik idd. niet meer hebben, maar waarschijnlijk heb ik dat morgenavond vast en zeker weer omdat ik dan weer met haar gewerkt heb, of ik zit dan weer in zo'n dip..

Weet ze dat je nog iets voor haar voelt
Of laat je niets blijken ?

Vaak niet nee, in 98% van de gevallen laat ik niks blijken, soms heb ik wel is van die momenten gehad. Het is nu al iets langer dan een jaar bezig(toen zei ze dat ze me leuk vond) najah een keer zeg je dan vrolijk hoi naar haar, wat ik normaal niet doe, dan zeg ik gewoon droog gedag zeg maar, zij tegelijk de hele dag bij de kassa de hand opsteken naar je gedag zeggen en doen.  Iets wat ze anders ook niet meer gedaan heeft in deze mate, en sowieso niet naar andere doet, helemaal zo niet. Maar dat is al weer lang geleden en toen had ze die vriend ook al wel. Ook wel is het gevoel dat ze dat onderwerp vermijdt tegenover mij. In oktober was hij ergens jarig en die zaterdag ervoor vroeg ik zo wat zij ging doen, ze zei dat ze een verjaardag had. Ze moest daar zo en zo laat zijn etc. later kwam er een ander meisje erbij en die vroeg dit ook , zij vroeg dan ook waar en toen zij zei een bepaald dorp, en laat nou net die vriend van haar daar wonen, iets wat ik door een beetje onderzoek ben achter gekomen ;).

Nieuwe start

• Gast

Gepost op: 23-12-2010 01:29:25
0
Ja, heb ik eerder al wel gemerkt eigenlijk was hiervoor, vond ook iemand leuk maar die nam plots ontslag, ook meegezeten toendertijd maar die week daarna kwam plots zij met dit aanzetten.. Ben je het echt zo kwijt, maarja nu zit je weer met dit ;)..  Hoop mag ik idd. niet meer hebben, maar waarschijnlijk heb ik dat morgenavond vast en zeker weer omdat ik dan weer met haar gewerkt heb, of ik zit dan weer in zo'n dip..

Vaak niet nee, in 98% van de gevallen laat ik niks blijken, soms heb ik wel is van die momenten gehad. Het is nu al iets langer dan een jaar bezig(toen zei ze dat ze me leuk vond) najah een keer zeg je dan vrolijk hoi naar haar, wat ik normaal niet doe, dan zeg ik gewoon droog gedag zeg maar, zij tegelijk de hele dag bij de kassa de hand opsteken naar je gedag zeggen en doen.  Iets wat ze anders ook niet meer gedaan heeft in deze mate, en sowieso niet naar andere doet, helemaal zo niet. Maar dat is al weer lang geleden en toen had ze die vriend ook al wel. Ook wel is het gevoel dat ze dat onderwerp vermijdt tegenover mij. In oktober was hij ergens jarig en die zaterdag ervoor vroeg ik zo wat zij ging doen, ze zei dat ze een verjaardag had. Ze moest daar zo en zo laat zijn etc. later kwam er een ander meisje erbij en die vroeg dit ook , zij vroeg dan ook waar en toen zij zei een bepaald dorp, en laat nou net die vriend van haar daar wonen, iets wat ik door een beetje onderzoek ben achter gekomen ;).

Je hebt het je wel ingewikkeld gemaakt ...
Ik weet het eigenlijk ook niet meer

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 23-12-2010 23:54:16
0
Ik zelf ook niet meer dat is het probleem een beetje.. Je blijft hangen tussen hoop en de waarheid zeg maar. Ze heeft een vriend, maarja ik had dus toendertijd echt het gevoel dat ze me nog leuk vond, ik wist toen NIET dat ze een vriend had, kreeg echt dat goede gevoel, maarja tot je dan hoort dat ze een vriend heeft, en dan het gevoel van dat je te laat was.. Had ik eerder kunnen/moetne weten, maarja dat heb ik zelf verpest.

Vandaag dan wel weer even samen gewerkt, en ja je deot gewoon tegen elkaar. Zijn zoveel dingen gebeurd waardoor ik die hoop soms nog heb, maarja ze heeft een vriend. Dat moet ik nou maar is in mijn kop rammen. Verwacht ook niet meer dat ze me nog uberhaupt leuk zou vinden, het is al eeen meer dan een jaar terug nu, of ze nog gevoelens voor me zal hebben nu... Zeker nadat ik helemaal niks,njet nothing gedaan heb..

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 24-12-2010 17:52:27
0
Jah, wordt er eigenlijk een beetje moedeloos van, vandaag dan weer gewerkt met haar( voor het laatst dit jaar). Tjah je maakt wel lol enzo en we kunnen wel lachen, praten over wel wat dingen(we moesten dan ook een werkzaamheid op het werk samen doen) maar ik moet het echt vergeten. Nu zit ik weer in een dip thuis, waarom? Wist ik het maar, de teleurstelling misschien, moet me er overheen zetten, maar dat probeer ik al heel lang. Ik heb nog gewoon teveel hoop gehad de afgeloepn maanden, ook nadat ik dus wist dat ze toen al een vriend had, diezelfde week gebeurt er weer iets waardoor die hoop weer is aangewakkerd, om vervolgens niet meer uit te doven.. Steeds weer terug in de tijd, van toen gebeurde dat, toen gebeurde dat. Heb je weer een goed gevoel.

Moedeloos, moedeloos.... :c

Offline Luro

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Man

Gepost op: 26-12-2010 00:29:47
0
aah man, ik vind dit zo erg voor je.

ik heb echt precies hetzelfde, en gelukkig begin ik er nu een beetje overheen te komen.
ik begrijp dat het echt heel moeilijk is, maar ik kan je als enige advies geven, probeer erachter  te komen wat ze voor je voelt.
misschien klinkt dit een beetje afgezaagd, maar geloof mij, het werkt echt. dan weet waar je aan toe bent, en hoe je verder moet.

ikzelf ken een meisje al heel lang, en ik doe vaak wat met haar (gewoon een bezigheid zoals filmpje kijken) en ik vind haar echt erg leuk, en zij ook mij het gevoel gaf, dat zij daar ook zo over dacht, maar tegelijkertijd, zei ze ook van die dingen, waardoor ik weer begon te twijfelen, en weer half depresief thuis zat dezelfde dag nog met wat ik er nou van moest denken.

totdat we het over 'relaties' kregen, en toen zei ze zoiets van, 'ja ik zie jou niet als iemand, waarmee ik later mee wat zou kunnen krijgen'
en al is het als een klap, recht in je gezicht, het werkte wel.
natuurlijk zal het niet direct opgelost zijn, maar zo ben ik wil uit mijn 'dip' gekomen, en beginnen te accepteren dat we alleen maar vrienden zouden blijven.

ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb.

MvG,
        Luro
« Laatst bewerkt op: 26-12-2010 00:34:07 door Luro »
Mislukte liefdes , ik zie ze liever als gelukte blauwtjes.

Topic-labels: Geen