Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Zoenen] Hoe weet je dat een meisje met je wil zoenen?  (gelezen 6704 keer)

ikben15

• Gast

Gepost op: 15-12-2010 19:35:58
Hallo iedereen

Stel je voor dat je op een feestje bent. En je bent wat aan het praten met een meisje. Stel dat zij met je zou willen zoenen.
Is dat merkbaar? Dus hoe merk je dat zei zou willen zoenen, gaat ze dan aan me zitten, komt ze dichterbij? Gaat ze dan bepaald gedrag vertonen?
Alvast bedankt
« Laatst bewerkt op: 15-12-2010 19:41:08 door Pythagoras »

TheFilth

• Gast

Gepost op: 15-12-2010 19:39:02
Hallo iedereen

Stel je voor dat je op een feestje bent. En je bent wat aan het praten met een meisje. Stel dat zij met je zou willen zoenen.
Is dat merkbaar? Dus hoe merk je dat zei zou willen zoenen, gaat ze dan aan me zitten, komt ze dichterbij? Gaat ze dan bepaald gedrag vertonen?
Alvast bedankt
Als ze wat intiemer begint te doen en dichter bij je komt staan.

Offline O Rly?

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 20
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 15-12-2010 19:39:36
Vaak is het wel merkbaar dat het meisje als het meisje haar vertrouwt bij je voelt, spontaan moet lachen, het gesprek goed loopt. Jullie steeds dichter bij elkaar gaan staan.

Ik heb vaak gehad dat ik dan bij een meisje voor de deur sta 's nachts en dat ze eigelijk al een half uur binnen moest zijn. Toch blijft ze buiten wachten en soms slaat het onderwerp helemaal nergens meer op. Maar dat is jusit het teken dat ze nog graag bij je wilt zijn en dus waarschijnlijk ook zoenen.

What screws us up most in life is the picture in our head how it is supposed to be.              

Offline Mr Unknown

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 15-12-2010 19:42:16
of ze beginnen spontaan met je te dansen
dat was een teken voor mij  ;)

Colhao

• Gast

Gepost op: 15-12-2010 19:54:35
Yep, intiemer worden, dichter naar elkaar toe staan/kruipen, ( meer ) praten/dansen, met de mond dichtbij jouw mond ( praten/komen ), etc :)

Offline hookerwithapenis

• Actief Lid

Gepost op: 15-12-2010 19:55:12
Waterige oogjes. Lichaamshouding.

Offline Alcohollica

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 16-12-2010 00:02:52
Als ze met je vingers speelt.
Opposing your opinions since 1992!
Here's the thing... I don't give a ten-penny fuck about your moral conundrum, you meat-headed shit-sack... That's pretty much the thing.

Jeweetet

• Gast

Gepost op: 16-12-2010 00:04:22
Het klinkt obvious maar als ze je vastpakt tijdens t praten ofzo, als is het dat misschien meer bij uitgaan ofzo.

hmja

• Gast

Gepost op: 16-12-2010 00:08:23
Voordat ik iemand zoen, is er meestal 1 seconde die heel lang duurt waarin je allebei maar al te goed weet dat het gaat gebeuren. Dat moment creŽren is natuurlijk een tweede. Dat kun je zelf doen, onder andere door met haar te flirten, dicht bij haar te komen (als ze je leuk vindt, zal ze dit niet beschouwen als een schending van haar persoonlijke bubbel, maar als iets positiefs) en haar recht in de ogen aan te kijken.

Daan88

• Gast

Gepost op: 16-12-2010 04:29:30
Als ze dicht bij je komt En zo

Laast zat ik op de bank met een meid  ze zei je wil wel he? ik zei ja!! en boem hahah

Colhao

• Gast

Gepost op: 16-12-2010 07:03:23
dat gaat makkelijker bij jou daan

Daan88

• Gast

Gepost op: 19-12-2010 22:42:50
ehh ja nu helemaal he ;) :D

Colhao

• Gast

Gepost op: 19-12-2010 22:43:21
ja jij bent nu binnen

Daan88

• Gast

Gepost op: 19-12-2010 22:44:36
 :D :D :D :D :D

sanne007

• Gast

Gepost op: 20-12-2010 00:13:16
Voordat ik iemand zoen, is er meestal 1 seconde die heel lang duurt waarin je allebei maar al te goed weet dat het gaat gebeuren. Dat moment creŽren is natuurlijk een tweede. Dat kun je zelf doen, onder andere door met haar te flirten, dicht bij haar te komen (als ze je leuk vindt, zal ze dit niet beschouwen als een schending van haar persoonlijke bubbel, maar als iets positiefs) en haar recht in de ogen aan te kijken.

+1

Topic-labels: Geen