Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Ontmaagding] Met een oude vrouw  (gelezen 10308 keer)

Jennifer Leung

• Gast

Gepost op: 19-12-2010 20:49:45
Weet je wat jij moet doen als je zo graag sex wilt met een oude vrouw?

Eerst is vragen of zij dat ook zo een goed idee vinden:

Laat het ons even weten  ;)

Offline fred.farrel

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 23
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 19-12-2010 20:51:44
Weet je wat jij moet doen als je zo graag sex wilt met een oude vrouw?

Eerst is vragen of zij dat ook zo een goed idee vinden:

Laat het ons even weten  ;)

geniaal!

Jennifer Leung

• Gast

Gepost op: 19-12-2010 20:59:58

Offline Derrek

• Bekend Lid
  • Land: nl

Gepost op: 19-12-2010 21:11:02
Ik spoor niet, maar dat is een ander verhaal. En als we jouw redenering doortrekken dan moet seks dus verboden worden voor alle 14-jarigen, omdat er nog zo goed als geen verantwoordelijkheids gevoel hebben. DAT is wat jij zegt. Dat geldt voor oudere vrouwen, maar ook voor leeftijdsgenoten. Dat heeft niets met deze discussie te maken.

Uhm, eigenlijk is dat precies wat ik zeg. Ik vind dat je geen seks moet hebben als je daar niet verantwoordelijk voor kan zijn, en weinig 14-jarigen kunnen dat. Je zit in een stage van ontwikkeling waarin jaren ongelofelijk gelden. Veel meer dan op latere leeftijd. Je bent gewoon nog een kind. Volwassenen kunnen daar misbruik van maken die dus WEL weten hoe de wereld in elkaar steekt. Als je als 14-jarige dus wel je seksualiteit wil ontwikkelen moet je dat gewoon met leeftijdsgenoten doen, en anders wachten tot je wat ouder bent.

Alle wetten zijn algemene waarheden? Je mag ook niemand anders vermoorden, maar iedereen zou een terrorist vermoorden als hij daarmee een groter aantal mensenlevens zou kunnen redden.

Je mag ook niets stelen, maar als jouw auto gestolen wordt, en je hem drie dagen later in het centrum ziet staan dan neem jij 'm ook weer mee terug naar huis.

De functie van wetten is het voorkomen van schade aan personen of eigendommen. Als dit niet aan de orde is, dan is een wet ook niet van belang.

Je bent zeer arrogant als je denkt dat jij maar even kan beslissen welke wet en welke niet van toepassing is. Je voorbeelden zijn ook gewoon krom. De overheid gaat over anti-terrorismebeleid en als je je auto na 3 dagen weer vind, IS het nog steeds jouw auto. Dus steel je niets. Daarnaast wil ik gewoon zeggen dat de kans groot is dat het mis gaat als je als 14-jarige ontmaagd wordt door en je seksualiteit ontwikkeld en ontdekt met mensen die in een hele andere levensfase zitten als jezelf/
« Laatst bewerkt op: 19-12-2010 21:11:44 door Derrek »
The Good, the Bad & the Modly.

Offline glh5

• Lid
  • **

Gepost op: 19-12-2010 21:20:25
Je bent zeer arrogant als je denkt dat jij maar even kan beslissen welke wet en welke niet van toepassing is. Je voorbeelden zijn ook gewoon krom. De overheid gaat over anti-terrorismebeleid en als je je auto na 3 dagen weer vind, IS het nog steeds jouw auto. Dus steel je niets. Daarnaast wil ik gewoon zeggen dat de kans groot is dat het mis gaat als je als 14-jarige ontmaagd wordt door en je seksualiteit ontwikkeld en ontdekt met mensen die in een hele andere levensfase zitten als jezelf/

Jij bent dan evengoed arrogant als jij dat ook denkt te kunnen. Op de man spelen kan ik ook, prutser. xx(

Jennifer Leung

• Gast

Gepost op: 19-12-2010 21:26:38
Jij bent dan evengoed arrogant als jij dat ook denkt te kunnen. Op de man spelen kan ik ook, prutser. xx(

Oh wat doen we weer gezellig met elkaar zeg. Volgens mij zijn jullie echt nog maar 14 ofzo als jullie zo zitten te roepen naar elkaar. Grow up!

Offline Derrek

• Bekend Lid

Gepost op: 19-12-2010 21:59:45

Vertel dan hoe ik dat denk te kunnen? Ik vertel jou waarom ik dat vind, jij doet dat niet.

Oke ik doe weer lief.

blablabla slecht plan, geen seks met oudere vrouwen, wel geil tog niet niet doen.
« Laatst bewerkt op: 19-12-2010 22:01:39 door Derrek »

Offline larsie1994

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 20-12-2010 14:13:19
op internet iemand zoeken die interesse heeft in jongere mensen maar ik denk niet dat er snel een oudere vrouw sex gaat hebben met een jongen van 14 waarvan waarschijnlijk(weetikdusniet) zn pik nog niet fantastisch groot is en nog helemaal geen ervaring heeft. maar ik wens je veel succes er zijn vast wel wat daitingsexsites te vinden:)

Offline Amersfoort

• Bekend Lid

Gepost op: 20-12-2010 16:30:41
Ik spoor niet, maar dat is een ander verhaal. En als we jouw redenering doortrekken dan moet seks dus verboden worden voor alle 14-jarigen, omdat er nog zo goed als geen verantwoordelijkheids gevoel hebben.
Dat is ook al het geval, in Nederland en BelgiŽ is seks verboden voor alle veertienjarigen.

Citaat
Je mag ook niets stelen, maar als jouw auto gestolen wordt, en je hem drie dagen later in het centrum ziet staan dan neem jij 'm ook weer mee terug naar huis.
Dat is ook niet stelen, die auto is dan nog steeds MIJN EIGENDOM. En wat van mijzelf is, zoals die auto, waar ik voor heb betaald en die ik heb laten verzekeren, kan ik simpelweg niet stelen...

Citaat
De functie van wetten is het voorkomen van schade aan personen of eigendommen. Als dit niet aan de orde is, dan is een wet ook niet van belang.
Er zijn tig wetten met andere doelen. Daarbij, bij veertienjarigen die seks hebben kun je wel degelijk denken aan bijvoorbeeld emotionele schade. Seks is een emotionele gebeurtenis en veel veertienjarigen zijn daar niet klaar voor en overschatten zichzelf. En krijgen er later spijt van.

Offline Derrek

• Bekend Lid

Gepost op: 20-12-2010 17:17:09
Rainier, wij begrijpen elkaar.

Offline liefkruimeltje

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 20-12-2010 20:50:11
Ik ben 22, maar sex met een mooie vrouw van 30+ is wel een fantasie van me

Offline Amersfoort

• Bekend Lid

Gepost op: 21-12-2010 08:11:10
Daar is ook niks mis mee, maar je als veertienjarige laten ontmaagden door een oude vrouw is toch net iets anders... ;)

Offline Meisje666

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 22-12-2010 01:09:09
op internet iemand zoeken die interesse heeft in jongere mensen maar ik denk niet dat er snel een oudere vrouw sex gaat hebben met een jongen van 14 waarvan waarschijnlijk(weetikdusniet) zn pik nog niet fantastisch groot is en nog helemaal geen ervaring heeft. maar ik wens je veel succes er zijn vast wel wat daitingsexsites te vinden:)
Daar is hij nog te jong voor :R Op die sites kan die nog niet komen joh! Ik stel voor om eens een cola'tje te gaan drinken :+ Of een fles kinder champagne open trekken ofzo...
Dat is ook al het geval, in Nederland en BelgiŽ is seks verboden voor alle veertienjarigen.
Dat is ook niet stelen, die auto is dan nog steeds MIJN EIGENDOM. En wat van mijzelf is, zoals die auto, waar ik voor heb betaald en die ik heb laten verzekeren, kan ik simpelweg niet stelen...
Er zijn tig wetten met andere doelen. Daarbij, bij veertienjarigen die seks hebben kun je wel degelijk denken aan bijvoorbeeld emotionele schade. Seks is een emotionele gebeurtenis en veel veertienjarigen zijn daar niet klaar voor en overschatten zichzelf. En krijgen er later spijt van.
Jij snapt hem volkomen! :y
Dat is inderdaad een heel ander verhaal, dan ben je beide volwassen en ben je ook volledig in staat om zelf te bepalen wat je doet. Een 14 jarige is echt niet in staat om te beredeneren wat wel en niet goed is, en zeker niet als je nog geen flauw benul hebt van wat seks eigenlijk is, hoe het werkt en wat voor gevoel daarbij komt kijken. Natuurlijk is het een mooie fantasie voor een jochie om zoiets een keer mee te maken, maar laten we het dan bij fantasieŽn houden en niet de realiteit erin mee laten spelen... Je bent op het forum om iemand te helpen, en ja, diegene kun je soms ook helpen door hem voor dergelijke fouten te behoeden in plaats van aan te sporen.. En ja, de wet is nu eenmaal de wet. Niemand bepaald hier wat de wet wel en niet verbied. Dus laten we hem in elk geval en de feiten meegeven voor hij aan zoiets begint. Het is geheel aan hem wat hij ermee doet, maar ik denk wel dat het verstandig is om hem niet aan te sporen om het te doen...? Of verwachtte de mensen hier reacties als "Ga ervoor jongen! Goedzo!!" Beeld je eens in dat je een kind hebt van 14 en die komt naar je toe met de mededeling dat hij of zij het voor de aller eerste keer met een ouder persoon wilt doen... Zou je dit dan goedkeuren? Lijkt me niet toch? Als ik fout zit zou ik dat graag horen met een goed argument ;)
Niemand kan altijd gelukkig zijn in het leven ; Iemand met een slecht verleden kan heel gelukkig zijn in de toekomst ; Heb je een mooi verleden kan in de toekomst iets heel ergs meemaken.
Pm'en mag altijd! :) Msn krijg je niet! :(     ♥

Offline Amersfoort

• Bekend Lid

Gepost op: 22-12-2010 13:12:50
Vandaag stond er overigens een bericht op internet over een vrouw van 26 in Groot-BrittaniŽ die was veroordeeld tot 3 jaar cel omdat ze een seksuele relatie had met een 14-jarige jongen. De wetgeving in Groot-BrittaniŽ is vergelijkbaar: ook daar is de legale leeftijd 16 jaar.

Ik kan me herinneren dat een tijdje terug geleden in Nederland ook zoiets gebeurde, maar daar was het een 27-jarige jongen die met een 14-jarig meisje een seksuele liefdesrelatie had. Ook daar was van dwang geen sprake, toch werd de jongen veroordeeld tot een voorwaardelijke werkstraf nadat de moeder van het meisje aangifte had gedaan. Dat was de minimale straf van 20 uur en de rechter en de officier van justitie vroegen zich openlijk af of de wet wel van deze tijd was, maar toch: ook met zo'n minimale straf geldt het als een veroordeling door de rechter en dus heb je dan een strafblad en dus kan dat problemen opleveren als je voor bepaalde functies bijvoorbeeld een verklaring omtrent het gedrag moet hebben. Wel iets om rekening mee te houden!

Offline liefkruimeltje

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 22-12-2010 17:44:10
Daar is hij nog te jong voor :R Op die sites kan die nog niet komen joh! Ik stel voor om eens een cola'tje te gaan drinken :+ Of een fles kinder champagne open trekken ofzo...Jij snapt hem volkomen! :yDat is inderdaad een heel ander verhaal, dan ben je beide volwassen en ben je ook volledig in staat om zelf te bepalen wat je doet. Een 14 jarige is echt niet in staat om te beredeneren wat wel en niet goed is, en zeker niet als je nog geen flauw benul hebt van wat seks eigenlijk is, hoe het werkt en wat voor gevoel daarbij komt kijken. Natuurlijk is het een mooie fantasie voor een jochie om zoiets een keer mee te maken, maar laten we het dan bij fantasieŽn houden en niet de realiteit erin mee laten spelen... Je bent op het forum om iemand te helpen, en ja, diegene kun je soms ook helpen door hem voor dergelijke fouten te behoeden in plaats van aan te sporen.. En ja, de wet is nu eenmaal de wet. Niemand bepaald hier wat de wet wel en niet verbied. Dus laten we hem in elk geval en de feiten meegeven voor hij aan zoiets begint. Het is geheel aan hem wat hij ermee doet, maar ik denk wel dat het verstandig is om hem niet aan te sporen om het te doen...? Of verwachtte de mensen hier reacties als "Ga ervoor jongen! Goedzo!!" Beeld je eens in dat je een kind hebt van 14 en die komt naar je toe met de mededeling dat hij of zij het voor de aller eerste keer met een ouder persoon wilt doen... Zou je dit dan goedkeuren? Lijkt me niet toch? Als ik fout zit zou ik dat graag horen met een goed argument ;)

Ik keur het zeker niet goed, en mijn bericht was ook niet gericht naar de topicstarter. Nu ik het teruglees denk ik ook van het voegt weinig waarde toe aan wat ik zelf vind of wat mijn fantasie is

Topic-labels: Geen