Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Orgasme] Klaarkomen zonder penetratie  (gelezen 1002 keer)

Offline Juweeltje292Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 13-12-2010 20:04:56
Hallo!

Ik heb gezocht op mijn vraag, maar kom vaak uit bij vragen over vrouwen.

Nu is het zo dat mijn FB ( :+ ) niet kan klaarkomen zonder penetratie.

Als ik ongesteld ben, dan verwen ik hem graag, maar zonder penetratie gaat 't echt niet lukken.
Hij geniet van alles (aftrekken, oraal) en vindt het naar eigen zeggen lekker, maar na verloop van tijd wordt 'ie zacht en is het klaar  :K

Hij zegt dat hij hier altijd last van heeft, maar is er dan écht geen manier om hem zonder penetratie klaar te laten komen?

Oh ja, pijpen tot hij klaarkomt heb ik nog nooit gedaan (vind het niet prettig), maak 't graag af met 't handje  :^
We wish you a merry christmas...We wish you a merry christmas...We wish you a merry christmas
And a very hot guy!!!

Offline jaahoor

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 28
  • Geslacht: Man

Gepost op: 13-12-2010 22:14:11
Tja, iedereen is anders en heeft andere behoeften.
Dus het zou goed kunnen dat  hij inderdaad niet op een andere manier kan komen.

trekt hij zichzelf wel eens af?

chica92

• Gast

Gepost op: 13-12-2010 22:15:43
Doe je het ook precies zoals hij lekker vind? Of geeft hij geen aanwijzingen of iets?

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-12-2010 18:18:04
Bedankt voor de reacties!

Tja, iedereen is anders en heeft andere behoeften.
Dus het zou goed kunnen dat  hij inderdaad niet op een andere manier kan komen.

trekt hij zichzelf wel eens af?
Weet ik eigenlijk niet..
Ik ken hem wat dat betreft nog niet zo lang...

Ik weet zijn exacte woorden niet meer helaas, maar hij heeft gezegd dat hij niet/lastig klaarkomt zonder penetratie. Maar ik weet dus niet meer wel woord hij zei  :-[
Doe je het ook precies zoals hij lekker vind? Of geeft hij geen aanwijzingen of iets?
Nou, ik merk wel aan de reactie of iets lekker is of niet, maar er zijn geen directe aanwijzingen gegeven.

Conclusie is dus dat ik maar eens een sex-talk met hem moet hebben?

Houd ik persoonlijk niet zo van  :-[
Vind het juist leuk om elkaar te ontdekken, welke plekjes lekker en gevoelig zijn enzo...

We wish you a merry christmas...We wish you a merry christmas...We wish you a merry christmas
And a very hot guy!!!

Offline Meisje666

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22
  • Land: nl

Gepost op: 14-12-2010 23:11:29
Natuurlijk is het leuk om elkaar te ontdekken, maar dat gaat wel iets makkelijker als hij aangeeft wat hij lekker vind en wat niet! ;) Hoe lang ken je hem nu?
en hij wilt niet door de rode zee?
Dit vraag ik me dus ook af.
Niemand kan altijd gelukkig zijn in het leven ; Iemand met een slecht verleden kan heel gelukkig zijn in de toekomst ; Heb je een mooi verleden kan in de toekomst iets heel ergs meemaken.
Pm'en mag altijd! :) Msn krijg je niet! :(     ♥

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-12-2010 00:00:14
en hij wilt niet door de rode zee?
:+ mooie omschrijving
Weet ik niet, maar ik niet. Ondanks dat ik wel opgewonden raak, vind ik het niet prettig...

Natuurlijk is het leuk om elkaar te ontdekken, maar dat gaat wel iets makkelijker als hij aangeeft wat hij lekker vind en wat niet! ;) Hoe lang ken je hem nu?
Heb je inderdaad gelijk in!
Misschien toch maar eens een sex-talk aangaan  :-Y

Ik ken hem nu een aantal maanden (4) en zien elkaar 1 keer per week ongeveer.
Het is mijn vriend niet, maar we sluiten niet uit dat dat ooit kan komen...

And a very hot guy!!!

Offline Meisje666

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22
  • Land: nl

Gepost op: 15-12-2010 00:04:04
:+ mooie omschrijving
Weet ik niet, maar ik niet. Ondanks dat ik wel opgewonden raak, vind ik het niet prettig...
Heb je inderdaad gelijk in!
Misschien toch maar eens een sex-talk aangaan  :-Y

Ik ken hem nu een aantal maanden (4) en zien elkaar 1 keer per week ongeveer.
Het is mijn vriend niet, maar we sluiten niet uit dat dat ooit kan komen...

Hmm, kan begrijpen dat je het niet prettig vind. Maar opzich is er niks ergs aan, alleen moet je er wel even wat onder leggen of course!
Oke, meer een fuck buddy dus... ja, je kan het er direct met hem over hebben, of je doet iets en vraagt hem tijdens de seks of hij het lekker vind, dan zal hij vanzelf wel aankomen met suggesties of gewoon een volle "ja".
Niemand kan altijd gelukkig zijn in het leven ; Iemand met een slecht verleden kan heel gelukkig zijn in de toekomst ; Heb je een mooi verleden kan in de toekomst iets heel ergs meemaken.
Pm'en mag altijd! :) Msn krijg je niet! :(     ♥

Topic-labels: Geen