Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Bestialiteit] Sex met een paard  (gelezen 16245 keer)

Offline TigerXtrm

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 26
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 14-01-2011 22:03:37
Waarom kunnen mensen hier elkaar niet gewoon in hun waarde laten? Zolang er niemand pijn wordt gedaan (en geloof me, de enige die potentieel pijn gaat lijden bij seks met een paard ben je zelf) is er toch niets aan de hand? Waarom wordt over dit onderwerp altijd zo closeminded gedaan hier?

Enige wat ik hier altijd hoor is 'HET IS VIES'. Ja dus? Ik vind homo seks vies, kijk ik absoluut niet graag naar en zou het zelf ook niet snel doen. Wil dat zeggen dat homo's dan maar geen seks mogen hebben omdat ik het vies vind?

Echt hoor, als alles wat je te zeggen hebt in dit soort topics is dat je het vies vind kun je net zo goed weg blijven, totaal niet nuttig  :-\

Offline Charl0tte.

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 14-01-2011 22:17:24
Waarom kunnen mensen hier elkaar niet gewoon in hun waarde laten? Zolang er niemand pijn wordt gedaan (en geloof me, de enige die potentieel pijn gaat lijden bij seks met een paard ben je zelf) is er toch niets aan de hand? Waarom wordt over dit onderwerp altijd zo closeminded gedaan hier?

Enige wat ik hier altijd hoor is 'HET IS VIES'. Ja dus? Ik vind homo seks vies, kijk ik absoluut niet graag naar en zou het zelf ook niet snel doen. Wil dat zeggen dat homo's dan maar geen seks mogen hebben omdat ik het vies vind?

Echt hoor, als alles wat je te zeggen hebt in dit soort topics is dat je het vies vind kun je net zo goed weg blijven, totaal niet nuttig  :-\

Ik vind homo seks wat anders dan seks met dieren. Dat is gewoon ziek.
Noëlle. 26-01-11

Offline TigerXtrm

• Lid
  • **

Gepost op: 14-01-2011 22:24:35
Ik vind homo seks wat anders dan seks met dieren. Dat is gewoon ziek.

Waarom ziek? Tis niet natuurlijk, nee. Het hoeft ook niet jouw ding te zijn, maar er even vanuit gaande dat mens en paard er allebei geen probleem mee hebben, waarom zou het dan niet mogen?

Zolang er geen dieren mishandeld worden mag je van mij doen wat je wil. In mijn boekje staat seks met een dier namelijk niet automatisch gelijk aan mishandeling.

Offline Charl0tte.

• Actief Lid

Gepost op: 15-01-2011 15:59:06
nou, in mijn ogen doe je zoiets niet.. ik vind dat gewoon gek, zoiets doe je een dier niet aan.
zorg er dan voor dat iemand als paard verkleed gaat, en dan zal je zeggen da's dom, maar ik vind het eerder dom als je en paard gaat nemen.
Noëlle. 26-01-11

Offline Suno

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 16-01-2011 14:12:37
nou, in mijn ogen doe je zoiets niet.. ik vind dat gewoon gek, zoiets doe je een dier niet aan.
zorg er dan voor dat iemand als paard verkleed gaat, en dan zal je zeggen da's dom, maar ik vind het eerder dom als je en paard gaat nemen.

En als je nu overal waar je paard hebt geschreven homo's invult, klopt je redenering dan nog steeds?

Zo niet dan geef je geen argumenten, dan geef je een niet onderbouwde mening ;)
I don't suffer from insanity, i'm loving every minute of it  >:D
heaven doesn't want me and hell's afraid i'll take over

Offline Aishiteru

• Bekend Lid
  • Land: be

Gepost op: 16-01-2011 18:48:57
Owke... maar vragen aan mij wat ik goed of niet goed vind...ik zei dat ik het idee kreeg dat je het goed probeerde te praten in verdediging van....zegt verder helemaal niks over mijn definitie van goed of niet goed.
Citaat
Dat iets in staat is aan te tonen dat iets kan of mag wil niet zeggen dat zo'n dier in staat is een goede beslissing te nemen
Het enige wat ik vraag is uitleggen wat je hiermee bedoelt, ik wist niet dat dat zo moeilijk was?

Citaat
Verder is het net zo twijfelachtig om een oordeel te geven over het feit wat een paard wel of niet voelt of aan schade hieraan zou overhouden dan om dit niet te doen.
Heb jij ooit een paard verzorgd? En een getraumatiseerd paard? Ik wel, en ik kan je vertellen dat je het wel degelijk aan zo'n dier merkt als het ergens schade aan heeft overhouden. Als een dier zich helemaal normaal gedraagt, geen enkel afwijkend gedrag vertoont, geen vreemde/nerveuze reacties op bepaalde mensen/voorwerpen/geluiden geeft, dan vind ik dat er weinig tot geen reden is om aan te nemen dat het getraumatiseerd is.
For the record: dat paard (of beter, die pony) kwam van een manège die o.a. wegens dierenmishandeling moest sluiten, als niemand de dieren kocht moesten ze naar de slacht.
21-10-2009 <3

Offline Katje1

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 16-01-2011 22:07:12
Dat noemen ze ook wel "emmeren"....

Omdat je op een emmer moet staan =.=
2B or not 2B, that is the question

Offline TigerXtrm

• Lid
  • **

Gepost op: 17-01-2011 00:55:42
Het enige wat ik vraag is uitleggen wat je hiermee bedoelt, ik wist niet dat dat zo moeilijk was?

Denk dat hij/zij denkt dat dat paard op de één of andere manier moet weten dat seks tussen diersoorten niet echt kan volgens de menselijke moraal. Alsof dat paard daar een boodschap aan heeft.

Seks voor dieren is niet heel anders dan voor mensen, het voelt goed en dat is de enige reden dat ze het doen. Wij als mensen hebben daar dan weer het hele concept van liefde en kinderen plannen omheen gebouwd. Maar als je een paard of hond dat lekkere gevoel kan geven boeit dat dier het echt niet wie of wat het doet.

Offline Derrek

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 17-01-2011 15:14:11
Denk dat hij/zij denkt dat dat paard op de één of andere manier moet weten dat seks tussen diersoorten niet echt kan volgens de menselijke moraal. Alsof dat paard daar een boodschap aan heeft.

Seks voor dieren is niet heel anders dan voor mensen, het voelt goed en dat is de enige reden dat ze het doen. Wij als mensen hebben daar dan weer het hele concept van liefde en kinderen plannen omheen gebouwd. Maar als je een paard of hond dat lekkere gevoel kan geven boeit dat dier het echt niet wie of wat het doet.

Hoe weet jij nou weer of een paard het lekker vind om geneukt te worden?
The Good, the Bad & the Modly.

Offline larsie1994

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 17-01-2011 15:17:40

Of hij is een paardenfluisteraar
Of hij is een paard geweest
Of hij is een paard
Of hij denkt het:D

Offline Charl0tte.

• Actief Lid

Gepost op: 17-01-2011 15:29:19
@Tiger

Het is gewoon 'fout.' Een paard daar kom je niet aan net zo goed als elk ander dier. Wij mensen doet het met ons eigen soort, en net zo goed als een paard dat doet. Ik vind het écht ziek.
Noëlle. 26-01-11

Offline TigerXtrm

• Lid
  • **

Gepost op: 17-01-2011 19:44:42

Omdat als een paard het niet lekker zou vinden hij/zij je wel het ziekenhuis in zou trappen.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2011 19:45:04 door TigerXtrm »

Offline Clownface

• Actief Lid

Gepost op: 17-01-2011 19:45:56
Jaa, maar volgens de wet is het verboden.

Maar dan toch, er zijn zat mensen die het 'Wat niet weet wat niet deert' principe  naleven  ;)

Offline Clownface

• Actief Lid

Gepost op: 17-01-2011 19:48:56

Respect.

The Girl.

• Gast

Gepost op: 17-01-2011 21:01:26
Lijkt me niet echt fijn.

Topic-labels: Geen