Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Erectie] Raarste plek waar je een stijve hebt gekregen  (gelezen 12098 keer)

CherryPhizz

• Gast

Gepost op: 14-05-2011 14:05:01
toen ik gefouilleerd werd door een hete dame op het vliegveld.
Dit mag toch helemaal niet? Volgens de wet is het toch verplicht dat je door je eigen sekse word gefouilleerd?

TjerkGerrit

• Gast

Gepost op: 14-05-2011 14:08:16
op een lanz bulldog.

Ik was ermee aan het rijden.

Hadden we even pauze en ik zat met korte broek erop.

Omdat het een 1 cilinder is gaat die lanz constant heen en weer.

Zat ik dus net wat te denken aan een mooie meid ja.Nou toen was het zomaar klaar hoor.

ben toen maar even blijven zitten
« Laatst bewerkt op: 14-05-2011 14:10:21 door TjerkGerrit »

Offline Agnew

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 14-05-2011 19:19:55
Op school  :P
Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead
~
Swb moet blijven!

Offline Peterb

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-05-2011 20:57:31
14 dagen geleden in de supermarkt...

Offline Peterb

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-05-2011 21:14:31
trouwens ook een keer op een picknick plaats in het bos en eens een keer tijdens het benzine tanken

Offline gabbertje3

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 18
  • Land: nl

Gepost op: 15-05-2011 13:39:47
In het bejaardentehuis  :7. Nee grapje, alleen in de klas, verdier niet op een bijzondere plek.

Offline petrolhead

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 18

Gepost op: 15-05-2011 14:05:31
ik denk dat de raarste plek toch wel de kermis was :7
Rock 'n Roll baby: Elvis Presley-Burning Love:d

To me, love is hearing a loud V8 engine scream, hoping you will really show him your guts. ROAAAR!!

Offline IBEK

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25
  • Land: be

Gepost op: 15-05-2011 17:21:49
In een viswinkel XD

En geen winkel om vis te kopen om op te eten he maar gewoon zo'n aquarium toestanden! Liep er daar een hete stoot rond in kort minirokje  :D

TjerkGerrit

• Gast

Gepost op: 15-05-2011 17:26:00
In een viswinkel XD

En geen winkel om vis te kopen om op te eten he maar gewoon zo'n aquarium toestanden! Liep er daar een hete stoot rond in kort minirokje  :D
oftewel een dierenspeciaal zaak ;)

Offline SliXen

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 15-05-2011 19:09:17
Ik heb echt werkelijk overal wel een erectie gehad.
Op... Mars na dan... en... Jupiter enzo...  :-\ lol, nee.
Maar ik vraag me af of het wel normaal is enzo... maar ik hoop het in ieder geval wel... toch?

jake_1992

• Gast

Gepost op: 15-05-2011 20:43:29
heb er overal wel eens een gehad ;)

November Rain

• Gast

Gepost op: 15-05-2011 20:48:38
Dit mag toch helemaal niet? Volgens de wet is het toch verplicht dat je door je eigen sekse word gefouilleerd?
Onzin.

Offline cestmoii

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 15-05-2011 20:53:25
Een keer op school met conditietest (ook bekend als piepjestest...). Da's NIET handig, hard rennen met zo'n ding in je broek  :-X
"Meneer, het is koud."
"Koud? Als de ijsberen je dekbed komen stelen, dan is het pas koud." - Yes, kan PM's sturen :)

degekste

• Gast

Gepost op: 15-05-2011 22:33:22
Ik werk zelf in het zwembad als badmeester, vind het altijd leuk om te zien wie er een stijve krijgt. Soms van die jochies van een jaar of 15 die met hun vriendinnetjes in het water beetje elkaar aanraken enzo en daarna het water uit lopen met nog een half stijve piemel in hun zwembroek.  :P

Ik heb zelf vaak last van een stijve op het moment dat de les bijna is afgelopen. ongeveer 5 minuten voordat de les klaar is begint hij een beetje wakker te worden en op het moment dat we mogen gaan is hij volop stijf. Gebeurt redelijk vaak en lijkt soms wel beetje op een odol.  :P

En gisteren was ik eindje wezen wielrennen. Ging ik even een pauze houden ergens waar een hete luchtballon werd opgeblazen. Kreeg ik in 1 keer een stijve. Ik zag een vrouw van een jaar of 30 redelijk vaak naar mij gluren. XD
hahahaha by dat eerste zie ik mezelf wel een beetje :$

Offline Heimpjuh

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 15-05-2011 22:44:42
De raarste plek waar ik hem kreeg... Hmm, ja in het zwembad en die broek zat ook niet echt lekker dus moest hem heel ver omhoog trekken zodat niemand het zou zien xD
En verder... tja... de raarste plek... kweenie, denk  toen ik een keer in de supermarkt liep toen ik geil was :P
~ Worrying doesn't take away tomorrow's troubles; it takes away today's peace. ~

Topic-labels: Geen