Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Zwangerschap] Eerste kenmerken  (gelezen 670 keer)

AnoniempjexD

• Gast

Gepost op: 27-10-2010 19:10:03
Je denkt dat je zwanger bent, Wat zijn de eerste kenmerken de eerste week al dat je denkt ?
« Laatst bewerkt op: 27-10-2010 23:22:45 door Gaby »

Offline Obviously

• Erelid
  • Geslacht: Vrouw
I'm not nice, feel lucky if I act so.
De laatste lach...
I'm nucking futs! :d

Offline Salax

• Actief Lid
  • Land: nl

Gepost op: 27-10-2010 20:00:11
http://www.sexwoordenboek.nl/zwangerschapssymptomen.html

Dat inderdaad. Daarbij wil ik nog wel zeggen dat als je een of meerdere van die symptomen je hebt je niet meteen zwanger bent. Vermoeidheid of pijnlijke borsten zijn symptomen die echt honderden redenen kunnen hebben.
<3

Weinig meer online, nogal druk... Ik zal dus ook niet vaak topics teruglezen waar ik in gereageerd heb.

Offline Kaassouffle

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 27-10-2010 23:19:12
En dat niet bij iedereen de symptomen ook maar ooit komen.
"Extinction is the ultimate fate of all species"                      Biology, Campbell

Offline meiske_m

• Actief Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 28-10-2010 16:03:59
Volgens mij beginnen de symptonen ook pas na 6 week zwangerschap ofzo.

Maar idd iedereen heeft andere symptonen en sommige merken niet eens dat ze in verwachting zijn
In love (L) Mama geworden op 22 dec 2010

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 28-10-2010 16:05:08
Het eerste echte symptoom dat je meestal hebt is dat je menstruatie uitblijft. Daarna beginnen meestal pas de gevoelige borsten en eventuele ochtendmisselijkheid..
This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Master Rechtsgeleerdheid Vrije Universiteit Amsterdam

Offline SPfan

• Erelid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 31-10-2010 11:29:15
Behalve de uitblijvende menstuatie kunnen de symptome eigenlijk van alles zijn. Teminste, de meeste symptomen lijken ook wel ergens wat op een griepje (overgeven, vermoeidheid).
Als ik iets zeg dat je kwetst, zeg het gewoon op een normale manier, ik bedoel het meestal niet verkeerd.
boe

Offline Sylviana

• Actief Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 03-11-2010 10:00:16
Bij mij is het meest opvallende symptoom een constant borrelende maag.. pijnlijke tepels (ze lijken zelfs groter) misselijkheid en buikpijn na een orgasme.
« Laatst bewerkt op: 03-11-2010 10:01:14 door Sylviana »
I Know U Like It...

"Wie het onderste uit de man wil, krijgt het lid op zijn neus." - Loesje

Offline meiske_m

• Actief Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 03-11-2010 12:28:55
Het begon bij mij met pijnlijke borsten ( menstruatie was nog niet regelmatig na miskraam) maar dat kon ook door hormonen komen zij de huisarts dat ik rond me eisprong zat. Zo zie je maar dat sommige dingen ook iets anders kunnen zijn
In love (L) Mama geworden op 22 dec 2010

Topic-labels: Geen