Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [schaamlip] hard bultje  (gelezen 13863 keer)

Offline noaatjeTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 28-09-2010 22:33:36
Hallo allemaal.

Ik lag net lekker in bad en voelde even aan mijn vagina met mijn hand. Ik voelde een hard bultje. Het doet een beetje pijn als ik erin knijp of erop duw. Het heeft de zelfde kleur als de rest van mijn schaamlip. Ik schrok toch wel een beetje. Ik heb egt geen idee wat het kan zijn namelijk. Ik heb wel onveilige seks gehad met mijn vriend en ex. Voor zowel mijn vriend als mijn ex was ik de eerste met wie ik het niet veilig (zonder condoom) deed.

Iemand enig idee?

x Noa

sloopkogel

• Gast

Gepost op: 28-09-2010 22:41:44
Zit het op je huid ( een puistje bv?)
Of onder je huid?
Het kan een ingekapseld kliertje zijn.
Edit:
Ben even aan het rondgooglen, en meestal is bij zoiets gewoon een talgkliertje dat vaag loopt te doen.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2010 22:46:59 door koekjestrommel »

Offline Pearl

• Forummeubel
  • *
  • Land: nl

Gepost op: 28-09-2010 22:43:13
Kan het niet een puistje zijn?

• Actief Lid

Gepost op: 28-09-2010 22:45:11
Zit het op je huid ( een puistje bv?)
Of onder je huid?
Het kan een ingekapseld kliertje zijn.

Het zit onder mijn huid.

Ik denk niet dat het een puistje is. Die heb ik vaker daar beneden en het voelt niet zoals een puistje normaal voelt. Er zit ook geen wit puntje op ofzo.

Offline Pearl

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 28-09-2010 22:46:29
Het zit onder mijn huid.

Ik denk niet dat het een puistje is. Die heb ik vaker daar beneden en het voelt niet zoals een puistje normaal voelt. Er zit ook geen wit puntje op ofzo.
Hoe ziet het er dan uit en hoe voelt het dan?

• Actief Lid

Gepost op: 28-09-2010 22:49:09
Hoe ziet het er dan uit en hoe voelt het dan?

staat in het beginbericht.. Herhaal het wel even. Zelfde kleur als mijn schaamlippen, jeukt/irriteert niet, doet een beetje pijn als ik erin knijp of erop druk, je moet egt even kijken voor je hem ziet, maar je voelt hem wel gelijk.

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 28-09-2010 22:51:11
Hebben je vriend en je ex voor jou al eerder seksueel contact gehad? Heb je enig idee hoe lang je dit al hebt?
This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Master Rechtsgeleerdheid Vrije Universiteit Amsterdam

Memories.

• Gast

Gepost op: 28-09-2010 22:51:27
Dat zal vast een ingegroeid haartje zijn ofzo.

• Actief Lid

Gepost op: 28-09-2010 22:53:38
Hebben je vriend en je ex voor jou al eerder seksueel contact gehad? Heb je enig idee hoe lang je dit al hebt?

geen idee, ik voelde het net in bad en ik wist niet wat het zou kunnen zijn.. Mijn vriend en ex ebben voor mij nooit eerder onveilig contact gehad. Mijn vriend heeft wel 2 andere meiden voor mij gehad maar dat was altijd veilig. Ex was maagd.

Offline Vonk

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 28-09-2010 23:07:06
Ik zou even een paar weken afwachten, is het dan niet weg of wordt het groter/gaat het meer irriteren, dan zou ik er even mee naar je huisarts gaan.
This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Master Rechtsgeleerdheid Vrije Universiteit Amsterdam

yeahme

• Gast

Gepost op: 01-10-2010 13:45:44
ingegroeid haarttje.

Offline Line

• Bekend Lid

Gepost op: 01-10-2010 13:48:00
Zit het op je binnenste of buitenste schaamlippen? Of zit het meer richting je lies?
<3 lieft

Online Cuz

• Erelid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 01-10-2010 13:52:26
verstpt talgkliertje, ingegroeid haartje, wildvlees, het kan van alles zijn.
Turn can'ts into cans and dreams into plans

Deusken

• Gast

Gepost op: 01-10-2010 14:13:33
Ik heb dat ook 2-3 x gehad.
Het verdween vanzelf. Ik gok ook op een talgkliertje. Het zat bij mij nooit langer dan een paar dagen. Wacht het af, en dan kan je altijd nog naar de dokter gaan :)

Soft

• Gast

Gepost op: 01-10-2010 14:26:00
Ik zou als ik jou was even afwachten of het verdwijnt of groter wordt.
Ik heb dat ook ooit gehad, maar iets naast mijn schaamlip. Het was een ontstoken haarzakje of talgkliertje.  Bleef tijdenlang een klein bultje, werd langzaam iets groter, maar werd toen ineens een grote ontsteking, dat was niet leuk (understatement). De dokter moest het openmaken en ik heb wekenlang moeten spoelen. Er zijn vrouwen die dat blijkbaar regelmatig krijgen. Ik heb er toen op internet over gelezen, en voorzorgsmaatregelen getroffen. Smeer het bultje 3x daags in met Chi teatree-olie (vermengd met een beejte neutrale olie), dan verdwijnt het op den duur.
Toen bij mij de tweede keer zo'n bultje opkwam, heb ik dat gedaan, en er daarna gelukkig nooit meer last van gehad.

Topic-labels: Geen