Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Spelletjes] In vriendenkring, mag seksueel getint.  (gelezen 6963 keer)

Offline PimpernelTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 29-08-2010 20:15:58
Wie weet er nog leuke spelletjes die je kan spelen in de vriendengroep ( boys & girls).

Mag sexueel getint zijn. Leuke manieren om vanalles over elkaar te weten te komen. Mag met drank, kaarten, ... zijn

Brand los!  :)
« Laatst bewerkt op: 30-08-2010 01:21:19 door Oktober »

Ahum.

• Gast

Gepost op: 29-08-2010 20:17:16
Heilig of geilig. :p

Beschrijving;
Citaat
Ben jij heilig of geilig? Kom er achter wie van jouw vrienden en vriendinnen het meest ondeugend is met dit grappige en tegelijk stoute spelletje!
Heilig of Geilig is een spelbord dat op iedere keukentafel past. Naast het speelbord zijn er pionnen (bierdoppen mogen ook) en 300 speelkaarten. Op ieder kaartje staan drie vage omschrijvingen van een onderwerp of voorwerp. Zoals: Het gaat bij mij in en uit - Ik ben wel eens tochtig - Soms heb ik ook een gleuf. Een goede verstaander weet dat het antwoord 'deur' is. Nog een voorbeeld: Ik ken maar drie standjes - Ik zit vaak bovenop een stevige paal. Het heilige antwoord is natuurlijk 'verkeerslicht'. Wie aan iets anders dacht, toont zijn ware gezicht; is niet heilig, maar geilig. Heilig of Geilig is voor spelers boven de 18 jaar. Bij het spel worden standaard 300 vragenkaartjes geleverd. Extra kaartjes zijn desgewenst na te bestellen.
« Laatst bewerkt op: 29-08-2010 20:18:35 door Ahum. »

Offline inflicted

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 29-08-2010 20:18:20
"I've never"

Ik blijf dat een grappig spel vinden
We've always been this to free all the pain
---------------------------------------------------
Beauty is only skin deep

Offline Nailpolish

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21
  • Land: nl

Gepost op: 29-08-2010 21:43:54
Er is ook zo'n drankspel en dan zeg je bijvoorbeeld: '' Ik tril met mijn benen als ik word gebeft'' En bij iedereen van wie dit zo is moet een slokje van zijn drankje nemen.. En dan moet de volgende in het rondje iets verzinnen
In the end we just regret the chances we didn't take.

Offline Salax

• Actief Lid

Gepost op: 29-08-2010 21:47:09
Er is ook zo'n drankspel en dan zeg je bijvoorbeeld: '' Ik tril met mijn benen als ik word gebeft'' En bij iedereen van wie dit zo is moet een slokje van zijn drankje nemen.. En dan moet de volgende in het rondje iets verzinnen

"I've never"

Ik blijf dat een grappig spel vinden

Dat is ongeveer hetzelfde maar dan net een andere versie :P

Verder is Toss een leuk spel.

Citaat
Hoe ver durf jij te gaan? Toss - Truth or Dare is een erotisch spel. Iedereen kent het, maar heb je het al eens gespeeld in deze erotische variant?

150 intieme vragen en verrassende uitdagingen zorgen voor een spel vol humor, spanning en onthullingen! De dobbelsteen bepaalt of je de waarheid moet vertellen of de uitdaging aan moet gaan. Gooi de dobbelsteen op en de kleur die bovenop ligt (rood of paars) bepaalt wat je te doen staat Thruth or Dare.

Hoe ver durf jij te gaan?

Aantal spelers: 2 tot 8.
Inhoud: 150 kaarten en 1 dobbelsteen.
Taal: Nederlands

<3

Weinig meer online, nogal druk... Ik zal dus ook niet vaak topics teruglezen waar ik in gereageerd heb.

Heidi

• Gast

Gepost op: 29-08-2010 21:50:02

Toss - Truth or Dare is een erotisch spel.
Iedereen kent het, maar heb je het al eens gespeeld in deze erotische variant?
150 intieme vragen en verrassende uitdagingen zorgen voor een spel vol humor, spanning en onthullingen!
De dobbelsteen bepaalt of je de waarheid moet vertellen of de uitdaging aan moet gaan.
Gooi de dobbelsteen op en de kleur die bovenop ligt (rood of paars) bepaalt wat je te doen staat Thruth or Dare.
Aantal spelers: 2 tot 8. Inhoud: 150 kaarten en 1 dobbelsteen.

Offline Salax

• Actief Lid

Gepost op: 29-08-2010 21:50:53
[Afbeelding]

150 intieme vragen en verrassende uitdagingen zorgen voor een spel vol humor, spanning en onthullingen!
De dobbelsteen bepaalt of je de waarheid moet vertellen of de uitdaging aan moet gaan.
Gooi de dobbelsteen op en de kleur die bovenop ligt (rood of paars) bepaalt wat je te doen staat Thruth or Dare.

Ha! Ik had dezelfde :P
<3

Weinig meer online, nogal druk... Ik zal dus ook niet vaak topics teruglezen waar ik in gereageerd heb.

Heidi

• Gast

Gepost op: 29-08-2010 21:52:45
[..]

Ha! Ik had dezelfde :P

tja, hijs gewoon leuk! :D

*|Eefje|*

• Gast

Gepost op: 29-08-2010 21:54:53
[Afbeelding]

Hahaha okee ik moest even lachen. :p
Dat is een leuk spel ja!

'Ik heb nog nooit..' is ook leuk om te doen, zo leer je elkaar ook wel kennen. :p

Offline iSimon

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 29-08-2010 21:59:15
Nog een tip om vanalles te weten te komen: het 10-vinger spel.
Je gaat met al je vrienden aan tafel zetten en iedereen legt zijn handen met vingers uitgestoken op tafel.
Dan zeg je om te beurten iets wat je nog niet gedaan hebt. Bijvoorbeeld: 'Ik heb nog nooit seks gehad'. En diegene die dat al wel heeft gedaan moet een vinger wegdoen.
Zo ga je verder tot iemand geen vingers meer heeft, die persoon moet dan een opdracht doen. Good luck!
Your smiling at me, and i'm in this twilight between love and hate.

Ahum.

• Gast

Gepost op: 29-08-2010 22:01:04
[Afbeelding]

Zitten daar kaartjes bij met opdrachten, of moet je die zelf bedenken?

Offline Salax

• Actief Lid

Gepost op: 29-08-2010 22:01:46
[..]
Zitten daar kaartjes bij met opdrachten, of moet je die zelf bedenken?

Er zitten kaartjes bij met opdrachten en vragen. En op sommige staat bijvoorbeeld: "Bedenk een vraag die begint met hoe..." Dus er zitten enkelen bij die je zelf moet bedenken.
<3

Heidi

• Gast

Gepost op: 29-08-2010 22:01:55
[..]
Hahaha okee ik moest even lachen. :p
Dat is een leuk spel ja!

'Ik heb nog nooit..' is ook leuk om te doen, zo leer je elkaar ook wel kennen. :p

waarom moest je lachen? ;)
ik heb nog nooit vind ik stom, want ik houd niet van spelletjes met drank...

Offline wallflower

• Erelid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 29-08-2010 22:02:05
Flesje draaien + Doen, durven of waarheid.
Your eyes were wide
Tired, fading, just like mine...

Ahum.

• Gast

Gepost op: 29-08-2010 22:02:16
[..]

Er zitten kaartjes bij met opdrachten en vragen. En op sommige staat bijvoorbeeld: "Bedenk een vraag die begint met hoe..." Dus er zitten enkelen bij die je zelf moet bedenken.
Ohh oke, klinkt als een leuk spel!
Hoe duur is die?

Topic-labels: Geen