Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Orgasme] Hij komt niet klaar als ik hem pijp  (gelezen 2370 keer)

Offline etosTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 07-08-2010 20:57:15
Hallo SWB'ers  :)

Mijn vriend komt niet klaar als ik hem pijp. En volgens mij is het niet omdat ik het belabberd doe, ik krijg er ook altijd complimenten over van hem. Hij komt in het algemeen niet snel klaar, behalve als hij zelf masturbeert kan het snel gaan. Ik zou het toch wel leuk vinden als ik hem een keer klaar zou kunnen pijpen, iemand tips?

ps: kan het zijn dat hij moeilijk er klaarkomt omdat hij veel masturbeert? Als het daaraan ligt, leg ik hem wel een verbod op ofzo, gnagna  :D :P
« Laatst bewerkt op: 08-08-2010 08:19:15 door Amargedon »
En nee, ik werk niet bij de etos.

(L) Prinsje

Offline Megakonijn

• Erelid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-08-2010 21:00:16
dat verschilt per persoon, de een komt heel makkelijk na een tijd niet te hebben gemasturbeert.

Maar ik kom gewoon per defenitie niet van pijpen of aftrekken. (tot nu toe tenminste)
Dat ligt niet aan de andere partij, maar gewoon aan de gevoeligheid.
Because fuck you, that's why.
You must be some special kind of stupid.
Nee.

Offline Mojo-jojo

• Adviseur
  • Expertise: ICT
  • Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 07-08-2010 21:03:44
Ik kwam ook nooit klaar van pijpen, terwijl het neukend nooit een probleem was. Dat heeft niet perse met jou te maken (zeker als het je andere keren wel lukt en er complimentjes over krijgt), meer dat hij er zich overheen moet zetten.

Misschien is ie nooit (klaar)gepijpt? Jij zal je ook niet makkelijk hebben gevoeld toen je voor het eerst klaarkwam met een gezicht bij/op/in je doos.

Offline Obviously

• Erelid

Gepost op: 07-08-2010 21:06:49
Miss komt het omdat het pijpen zelf een totaal andere stimulatie is dan hij gewend is van klaar te komen?
I'm not nice, feel lucky if I act so.
De laatste lach...
I'm nucking futs! :d

zowile

• Gast

Gepost op: 07-08-2010 21:15:51
Dat is niet abnormaal. Wel meer jongens komen moeilijk of niet klaar door pijpen, het is een heel andere stimulatie. Het kan zijn dat het wel lukt als hij daar meer aan gewend geraakt is. En ik weet niet of je dat al doet, maar hem tegelijk met je hand aftrekken kan helpen.

Offline zwaginees

• Bekend Lid

Gepost op: 07-08-2010 21:56:06
pijp hem pas als hij bijna klaar komt ?  :)
I am who I am, take it or leave it

Rienspy

• Gast

Gepost op: 07-08-2010 21:59:02
Leg hem maar sowieso dat verbod op :P

Offline Bufera

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 08-08-2010 02:53:15
Dat verschilt per persoon, de één kan er wel door klaarkomen en de ander niet. Hij zal het waarschijnlijk geen onprettig gevoel vinden. Maar kan er waarschijnlijk gewoon niet door klaar kunnen komen, het is niet iets dat je zou kunnen veranderen....Wel kan je proberen door heb al masturberend en je mond op zijn eikel klaar te laten komen
Make love not war! Make every smile count and make life worth it!
Pijn van vroeger, liefdes van nu

Offline Gfame

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 08-08-2010 03:32:05
IK snap ook niet , als je een vriendin hebt dat je jezelf nog aftrekt maar ok.
Daar heb je toch deels een vriendin voor..

:9~Verbod. :+
'Gangsters zijn zielig, ik represent alleen mezelf.'
'The key to a long relationship is having an awesum sex life'
-G-fame|

Offline Stifler.

• Bekend Lid

Gepost op: 08-08-2010 03:43:11
Schat bij mij kan je zuigen wat je wilt maar zal ik ook niet komen..
Dat neemt niet weg dat ik het niet goddelijk lekker vind.

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 08-08-2010 08:20:05
IK snap ook niet , als je een vriendin hebt dat je jezelf nog aftrekt maar ok.
Daar heb je toch deels een vriendin voor..

:9~Verbod. :+
Je kan niet altijd samen zijn of zin in seks hebben ;)

Misschien aftrekken onder het pijpen?
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline thisizme

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 08-08-2010 21:10:42
Misschien komt hij snel klaar met rukken als hij zich aanspant. Misschien moet hij zich wat meer aanspannen?
PM me maar als je iets wilt weten of vraagjes hebt :)

Offline Sn!ped

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 09-08-2010 00:46:15
Hallo SWB'ers  :)

Mijn vriend komt niet klaar als ik hem pijp. En volgens mij is het niet omdat ik het belabberd doe, ik krijg er ook altijd complimenten over van hem. Hij komt in het algemeen niet snel klaar, behalve als hij zelf masturbeert kan het snel gaan. Ik zou het toch wel leuk vinden als ik hem een keer klaar zou kunnen pijpen, iemand tips?

ps: kan het zijn dat hij moeilijk er klaarkomt omdat hij veel masturbeert? Als het daaraan ligt, leg ik hem wel een verbod op ofzo, gnagna  :D :P

Ik heb dit ook een tijd lang gehad met mijn vriendin, maar t grappige was dat zodra we 1x iets extra spannends probeerden, t meteen lukte :P Bijv aftrekken: eerste keer dat we glijmiddel gebruikten, en dat was natuurlijk spannend en een nieuw gevoel. Pijpen: een keer in t bos s avonds, tja dan kom je wel snel  O:) Dus misschien is t iets om zoiets te proberen? ;)
Vragen? Mun inbox staat voor je open ;)

Valde

• Gast

Gepost op: 09-08-2010 00:50:14
Er zijn nu eenmaal jongens die heel moeilijk klaarkomen van pijpen (of helemaal niet) wat je kunt proberen is (als je het echt graag wilt) een heel lang voorspel ervan te maken. Neem er uitgebreid de tijd voor (en dan bedoel ik niet 5 minuten en ook geen 10 minuten) en misschien dat het dan lukt.

Offline Addicted.

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 09-08-2010 01:02:07
Mijn vriend kwam eerst ook niet van pijpen.
Als ik mn hand gebruikte voelde hij alles wel beter.
Na een tijdje gebruikte hij zn eigen hand als ik m pijpte en toen kwam hij klaar en nu 2 maanden later komt hij ook klaar als ik mn ahnd gebruikt.

Topic-labels: Geen