Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Familie] Naaktfoto van zusje gevonden  (gelezen 6398 keer)

Offline L0LA

• Erelid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 05-08-2010 12:06:34
Ik heb zo ook eens heel toevallig naaktfoto's van mijn mijn broer gevonden. Van hem alleen maar ook met een vriend enzo.
Ik heb hem er nooit iets van gezegd.

Mijn broer was toen ook heel pak ouder (27 ofzo). Maar in jouw geval denk ik dat ik haar er toch eens over zou aanspreken..
Hokus Pokus Pats!
Never regret something that made you smile

Offline Suzy

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 05-08-2010 12:08:10
Gewoon haar vriendelijk erop wijzen dat het niet erg is dat je het tegen bent gekomen.. maar dat ze de volgende keer wat beter moet letten op foto's op de computer te zetten :) en dat ze moet oppassen aan wie ze het stuurt :)
tra la la la :D
Yours are the sweetest eyes I've ever seen 

Offline Music.

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 05-08-2010 12:14:43
[..]
[..]

Elk willekeurig model is vaak ook iemands zus. ;)

Hij had die foto ook weg kunnen zetten op een privé plekje en z'n zus kunnen zeggen er voortaan iets beter op te letten; niet zomaar andermans materiaal verwijderen. Is redelijk asociaal.

Ik ze ook 'je' zus, niet 'een' zus :P

Offline letters

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 05-08-2010 12:20:03

Hij had die foto ook weg kunnen zetten op een privé plekje en z'n zus kunnen zeggen er voortaan iets beter op te letten; niet zomaar andermans materiaal verwijderen. Is redelijk asociaal.

Dat vond ik dus ook.

Ik zou het gewoon hebben laten staan, zij gaat er slordig mee om, dus haar risico om betrapt te worden.

Offline mr.deed

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 05-08-2010 12:21:36
[..]

Dat vond ik dus ook.

Ik zou het gewoon hebben laten staan, zij gaat er slordig mee om, dus haar risico om betrapt te worden.
idd.. je kan haar ook gewoon droog recht in haar bek vertellen dat ze voortaan haar naaktfoto's even op een usb stick moet zetten en niet gewoon los op de computer waar iedereen op zit aangezien jij dus schijnbaar niet gediend bent van dit soort dingen.
If you find it hard to laugh at yourself, I would be happy to do it for you

Offline Gfame

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 05-08-2010 14:07:06
Heel veel meiden op die leeftijd en ook jongens worden op MSN en Chatrooms vaak verleid in kleine stappen naar naakt fotos en cammen.
Misschien kwam het daardoor.

Want daar doe ik zelf ook aan. Het is misschien niet leuk als het je zusje is maarjaa..
This is 2010.   :7

Dat moest ik eve kwijt.  :w
'Gangsters zijn zielig, ik represent alleen mezelf.'
'The key to a long relationship is having an awesum sex life'
-G-fame|

Offline Sheq

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 05-08-2010 16:04:09
Ik heb zo ook eens heel toevallig naaktfoto's van mijn mijn broer gevonden. Van hem alleen maar ook met een vriend enzo.
Ik heb hem er nooit iets van gezegd.

Mijn broer was toen ook heel pak ouder (27 ofzo). Maar in jouw geval denk ik dat ik haar er toch eens over zou aanspreken..

Dat lijkt me ook raar.

Ik zou niet eens weten wat ik dan zou moeten doen. Ik zou denk ik juist bang zijn dat die foto's per ongeluk op het internet komen.. en dat doe ik mn zusje dan niet aan. :P Dus dan zou ik haar er juist op aanspreken.. en er wel bij zeggen dat je ze per ongeluk had gezien. Weet niet hoe goed de band tussen jou en je zusje is..

Online Cool Breeze

• Erelid

Gepost op: 05-08-2010 16:10:27
Misschien wilde ze wel weten hoe haar rug eruit ziet :+

Offline hvpersoon

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 05-08-2010 17:27:04
Ik denk dat ik eerder zou zeggen dat het te begrijpen is (even vooropgesteld dat er dus geen chantage of wat dan ook voor dwang in het spel is) dat ze dergelijke foto's van zichzelf neemt, maar dat jij er niet zo'n behoefte aan hebt ze te zien, en of ze die op een plek wil zetten waar anderen er niet mee geconfronteerd kunnen worden.

renegade

• Gast

Gepost op: 05-08-2010 19:09:40
haar probleem, maar zolang ze het niet op internet heeft gezet is er geen probleem.

Offline Crucial

• Actief Lid
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 05-08-2010 20:17:06
Pics van je zusje? :9~ :9~ (of had iemand 'm al gemaakt?)

Nou ja... bedankt voor deze mededeling!
Once you know the way down
the path belongs to you

Offline Bufera

• Bekend Lid

Gepost op: 05-08-2010 20:58:23
ik zou toch stiekem eventjes tegen je zusje zeggen dat ze daar misschien een beetje mee moet oppassen...
Make love not war! Make every smile count and make life worth it!
Pijn van vroeger, liefdes van nu

Offline Coen

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 05-08-2010 21:00:10
Tja echt slim is het niet om te laten slingeren.
Maar aan de andere kant was het toch gewoon een computer thuis?
Jij als broer zal haar waarschijnlijk wel vaker naakt gezien hebben... dus boeiend?!
Hooguit ouders die niet snappen dat het op de pc staat.
Ik zou het wel tegen m'n zusje zeggen zodat ze zelf kan zorgen dat eventueel ouders het niet te zien krijgen als ze dat niet wil.
PM mag altijd....
Toevoegen op msn is prima....
(of ik accepteer dat merk je dan wel)

Offline Flowergirl89

• Lid
  • **

Gepost op: 05-08-2010 21:10:18
ik zou haar toch even waarschuwen!!!! straks word ze onder dwang gezet door iemand om die foto's van zichzelf te maken voor iemand en komen ze op internet. dus zeg het alleen haar en hou je ouders er buiten
wees trots op je lijf want jij bent uniek! hou van je zelf!

Offline Lain

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 32

Gepost op: 05-08-2010 22:28:06
Ik ging net een foto uitprinten. Toen ik dat deed kon je aanklikken welke foto's je allemaal kon afdrukken. Daar zat een naaktfoto van me jongere zusje tussen. Met haar  rug naar de foto toe in een string. Echt niet leuk om te zien als het je zusje is zeg :s Ik heb de foto's maar verwijderd en ik ga er niks van zeggen, maar voortaan moet ze wat beter omgaan met dat soort foto's op een gezamenlijke computer van iedereen in het huis :p. Ik moest dit even kwijt :P
Met een string aan is niet naakt.

Maar waarom vind jij het vervelend om je zus te zien? Of vind je het idee dat ze dit wellicht met iemand deelt een beetje eng?
« Laatst bewerkt op: 05-08-2010 22:28:59 door Lain »
Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is het waar.

Topic-labels: Geen