Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Naakt] Een stijve penis op het naaktstrand  (gelezen 8316 keer)

Offline Guido9090Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 31
  • Geslacht: Man

Gepost op: 05-07-2010 00:04:01
0
Hallo lieve mensen,

Heb de laatste tijd ontzettend veel zin om naar een naaktstrand te gaan, zeker met dit weer...

Maar ik weet niet of het aan mij ligt maar als ik mijn boxer/zwembroek uittrek duurt het niet lang
voordat ik met een bijna stijve piemel rondloop. Heb dit nl. in een prive zwembad een keer gedaan en
hij stond bijna helemaal stijf na enkele seconden terwijl er geen directe opwindingen waren ofzo
.. wat moet ik doen? ben nog nooit op een naaktstrand
geweest en zou graag eens in Bredene (B) er naar toe willen (alleen). Maar met een stijve piemel ga je
er natuurlijk niet rond lopen. Heeft iemand een tip? let me know...

Gr.
« Laatst bewerkt op: 05-07-2010 00:57:51 door Gaby »

Offline anny

• Actief Lid
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 05-07-2010 19:20:54
0
Gewoon een keer gaan en zien hoe het gaat. Als je een stije krijgt heb je toch een handdoek in de buurt of draai je je om of je gaat het water in. Maar ik denk dat het wel mee zal vallen ik zie nooit jongen die een stijve hebben.

Offline auto-focus

• Erelid
  • Leeftijd: 22
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 05-07-2010 19:21:39
0
even op je buik gaan liggen?

Offline lucje 48

• Actief Lid
  • Leeftijd: 52

Gepost op: 05-07-2010 19:29:37
0
dacht ook dat ik stijve ging krijgen op naaktstrand en inderdaad was ook zo maar na tijdje was dat over en heb er geen last meer van gehad daarna dus ik zopu zeggen gewoon doen en als je stijve krijgt even handdoek gebruiken of zo , gaat vanzelf weer over
if you resolve to give up smoking , drinking and loving you don't actually live longer , it just seems longer

Handal54

• Gast

Gepost op: 05-07-2010 19:34:29
0
Als je een stijve hebt/krijgt, die er gewoon een handdoek voor, dat ziet (bijna) niemand! Of hou voor zolang je zwembroek aan?

Dragonforce

• Gast

Gepost op: 05-07-2010 19:35:36
0
Ga naar de wc en trek eraan, goed voor zo'n 50 minuten.

michiellof13

• Gast

Gepost op: 05-07-2010 19:37:40
0
even op je buik gaan liggen?
Grapjas! :+

Oktober

• Gast

Gepost op: 05-07-2010 19:49:01
0
Zoiets zal tijd nodig hebben om te wennen, dan ga je gewoon even zitten of liggen (of zwemmen) en je zult keer na keer meer wennen aan het naakte gevoel.

Offline MrThomas

• Actief Lid

Gepost op: 05-07-2010 19:52:58
0
Lijkt me wel duidelijk dus  O:)

Wijzelf gaan ieder jaar naar naturistencampings en heb zelf nog nooit ergens last van gehad. Ik zit nu vol met hormoontjes en zelfs dan krijg ik nog geen stijve. En die ene enkele keer, dan ga ik maar direct het water in of ongelukkig op mijn buik liggen (dat ligt dus echt NIET fijn....)
PM mag altijd  ;)

Offline kanaerique

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 41

Gepost op: 06-07-2010 00:31:58
0
Ga al jaren naar het naaktstrand.Had het in het begin ook, maar dat went gewoon.Het is eigenlijk een beetje van de gekke dat je gekke capriolen moet gaan uithalen om een erectie te verbergen. :7
Op je buik gaan liggen met een harde ondergrond ligt echt niet fijn.

Offline Forum Anoniem

• Lid
  • **

Gepost op: 15-07-2010 21:07:12
0
Gat in het zand stop hem erin en lekker gaan liggen

debom95

• Gast

Gepost op: 16-07-2010 13:28:16
0
Jaa lekker, komt er allemaal zand tussen  :7

Offline Clownface

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 18-07-2010 20:00:49
0
Aftrekken voor je het strand opgaat, zorgt ervoor dat je voor een periode even niet meer opgewonden raakt

Offline Warme tong

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 20-07-2010 10:20:20
0
als je een stijve krijgt dan moet je je handdoek gewoon erop hangen.Zakt naar beneden en je hebt een ongekreukte handdoek erbij.

:w
Warme tongetjes en natte dijen

Offline S3RL

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 17

Gepost op: 20-07-2010 10:29:17
0
als je een stijve krijgt dan moet je je handdoek gewoon erop hangen.Zakt naar beneden en je hebt een ongekreukte handdoek erbij.

:w

AUW! Pijnlijk!

Aftrekken voor je het strand opgaat, zorgt ervoor dat je voor een periode even niet meer opgewonden raakt

Lijkt me toch niet op langere termijn, als je het vaak doet kan je masturberen met het naaktstrand gaan verbinden en dan elke keer als je naar het naaktstrand gaat krijg je weer een stijve om te masturberen... Het werkt volgens mij gewoon averechts
"The only way to predict the future, is to invent it." || Proud to be a Geek! || Computer gerelateerde PM's mag zeker! || deviantArt "Photoshop Addict"|| Talen: HTML, Batch, Visual Basic, Photoshop || "Oh, Foruna. Velut Luna. Statu Variabilis." || AL MIJN VERHALEN || "I want you to want me!" ||

Topic-labels: Geen