Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Na hoe lang relatie neuken?  (gelezen 1317 keer)

gebrokenamulet

• Gast

Gepost op: 28-02-2005 21:36:20
0
hallo,
van je hoeveel is het normaal dat je neukt?
en moet je het dan al 2 jaar aanhebben, of is een week ook goed?
een nieuwschierige jongen

Edit: dus de vraag is: hoelang moet je een relatie hebben voor je normaa kan gaan neuken?

On-topic plz :P
« Laatst bewerkt op: 01-03-2005 00:22:07 door Artemis »

iRaTus

• Gast

Gepost op: 28-02-2005 22:35:35
0
volgens mij vraagt hij, wanneer het gepast is om over te gaan tot seks in een relatie.

Het antwoordt is waarschijnlijk volgens velen hier: Wanneer jullie er beiden (!) klaar voor zijn en er zin in hebben.
Dat kan een week zijn , een maand, een jaar.
Het belangrijkste is dat beide partners het willen en niet over twijfelen.

Bij twijfel ==> nog niet doen!

Offline AliceInWonderland

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 01-03-2005 07:15:01
0
ja, ik ben het met iRaTus eens. als jullie er beiden voor klaar zijn gewoon.. is dat zo moeilijk? ik had al een half jaar iets met mijn vriend, maar ik was nog geen 15 en ik was nog maagd en hij ook.. en toen deden we het voor het eerst. maar dat verschilt echt van persoon tot persoon.
AliceInWonderland en het verdriet van een tedere crimineel...

Offline Silly

• Actief Lid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 01-03-2005 13:01:36
0
Als jullie er beiden aan toe zijn, kan t naar mijn idee al na een week zijn. Als 1 van beiden er nog niet aan toe is, wachten!
Before you judge me take a look at you, can't you find something better to do...
What doesn't kill you makes you stronger...

Sint Marco

• Gast

Gepost op: 01-03-2005 14:46:50
0
Dat hangt puur van het gevoel af denk ik, als je beide weet dat je er klaar voor bent en wil dan kan het evengoed al na een week

Ivy

• Gast

Gepost op: 01-03-2005 17:41:19
0
nou, met mn vorige vriend duurde dat 3 maanden, bij mijn huidige schatje één dag...  :D

Dus, verschilt gewoon per persoon, als t maar goed aanvoelt :)

wat ik wil kan zeggen, is dat als je het heel snel al doet (zoals ik dus deze keer), dat je dan misschien toch in t begin n beetje onzeker bent of het wel goed was, omdat het misschien wel zo weer uit is, en dan heb je toch al weer met iemand geneukt... voel je je misschien een beetje gebruikt. Maar met een beetje mazzel houden jullie t wel tijdje uit dan, dus dan is er geen probleem :)

Offline BierBooster

• Actief Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 03-03-2005 08:47:55
0
Mijn vriendin en ik hadden ongeveer 3 maanden een relatie, maar die relatie is sowieso al vrij onstuimig begonnen. Zij begon mij al te zoenen, toen we elkaar nog bijna niet eens kenden, daarna ging alles heel snel... Alles geprobeerd, maar uiteindelijk na 3 maanden :D Vond het echt geweldig :y en dat is nu zo'n 1,5 bijna 2 jaar geleden
Mijn mening is natuurlijk geen gouden tip... Dus bij twijfel altijd een professional raadplegen :D

Offline muppedje

• Actief Lid
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl

Gepost op: 03-03-2005 11:53:06
0
uhm 8 weken ofzow, we waren bitsiej bezopen, melig, en weet ik veel wat allemaal en van ut een kwam ut ander  :7
het leven loopt nou eenmaal niet altijd zoals jij het wil...

Offline BierBooster

• Actief Lid

Gepost op: 03-03-2005 15:24:57
0
uhm 8 weken ofzow, we waren bitsiej bezopen, melig, en weet ik veel wat allemaal en van ut een kwam ut ander  :7

Heb je dan nooit het gevoel dat het je spijt? het moet toch wel een soort bijzonderheid zijn als je het voor het eerst gaat doen toch? Of zie ik dat nou verkeerd?  :?
Mijn mening is natuurlijk geen gouden tip... Dus bij twijfel altijd een professional raadplegen :D

Tring Deurbel

• Gast

Gepost op: 03-03-2005 15:26:03
0
mijn vriend en ik binnen de 24 uur...

Tah_b00nz0r

• Gast

Gepost op: 03-03-2005 16:38:54
0
2.5 maanden, was men eerste keer dus deed het rustig aan en heb me zeker er niet in opgejaagd tot ik der 100% klaar voor was

hangt ook vanaf of't je eerste keer is of ni denk ik. eerste keer ga je langer wachte voor het te doen

handwerk was al na 5 dagen dus jah  :7

Offline X-Schatje-X

• Actief Lid

Gepost op: 03-03-2005 17:13:34
0
Tja ik en mn vriend hadden eerst 5maanden.. en toen was het 2maanden uit...
maar toen gingen we seks hebben en sindsdien was het weer aan :P

Eigelijk dus na 7maanden..

Je moet gewoon doen als beide er klaar voor zijn en willen..
dat kan na 1uur na 1 dag, na 1 week, na 1 maand, na 1 jaar maar ook pas na jaren!!!

Het ging trouwen om mijn 1e keer, mn vriend was geen maagd meer... denk als het uit zou gaan en ik een nieuwe vriend zou krijgen het wel wat sneller zou gebeuren.
Nu vind ik seks bij een relatie horen..  :-\

« Laatst bewerkt op: 03-03-2005 17:14:57 door X-Schatje-X »

blackdragon

• Gast

Gepost op: 03-03-2005 17:20:10
0
bij ons was het na 4 weken, maar eigenlijk hebben we een valse start gehad omdat we mekaar nu al weer 5 jaar kennen

Offline Bardi85

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 03-03-2005 17:26:13
0
als je het allebij wil dan doe je het toch gewoon...

denk wel aan de mogelijke gevolgen jongens en meisjes!!  :w

ik doe het met mn huidige vriendin sinds de 5e dag
« Laatst bewerkt op: 03-03-2005 17:27:19 door Bardi85 »
...maar wees wel voorzichtig

Offline taz

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 03-03-2005 19:41:27
0
[..]Heb je dan nooit het gevoel dat het je spijt? het moet toch wel een soort bijzonderheid zijn als je het voor het eerst gaat doen toch? Of zie ik dat nou verkeerd?  :?

Met mijn ex heb ik het na 2,5 maand gedaan en we waren allebei straal bezopen :p Zou niet weten waarom het dan minder bijzonder was we genoten er allebei van en ook al ben je lam je weet echt nog wel wat je doet of niet enigszins. Je doet alleen sneller dingen. Maar goed ik ben misschien ook een slecht voorbeeld want we zijn elkaar ook tegen gekomen toen we lam waren:P (overgens enigste 2 keren dat we lam waren in elkaars bijzijn hoor hahaha ;))

Topic-labels: Geen