Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Vinger] Gekneusd of gebroken?  (gelezen 16005 keer)

Offline Forrest GumpTopic starter

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Man

Gepost op: 14-03-2010 14:32:19
0
Hoe weet je of je vinger gebroken of gekneusd is zonder dat ej al naar de dokter, gaat want als ie gekneusd is hoef ik niet
« Laatst bewerkt op: 14-03-2010 14:40:33 door Marco »
Nobody drives ma bed but me!

Offline Pumpkin Soup

• Bekend Lid

Gepost op: 14-03-2010 14:34:13
0
Ik heb meestal als mijn vinger gekneusd is (wat nogal vaak gebeurt bij korfbal), dat ik hem gewoon kan buigen, tot op een bepaald punt, waar dan een soort van blokkade komt.

<3

BackInTown

• Gast

Gepost op: 14-03-2010 14:35:03
0
kan je vinger nog bewegen?
Is je vinger scheef?
Steekt er bot uit?

• Bekend Lid

Gepost op: 14-03-2010 14:35:45
0
Ik kan me v inger wel wel bewegen maar dat doet wel pijn hij lijkt ook een beetje scheef te staan

Offline Pumpkin Soup

• Bekend Lid

Gepost op: 14-03-2010 14:36:55
0
Nouja, je kan altijd even voor de zekerheid naar de dokter gaan.
<3

BackInTown

• Gast

Gepost op: 14-03-2010 14:37:02
0
Tsjaa, ik kan niet oordelen van afstand :P

• Bekend Lid

Gepost op: 14-03-2010 14:37:30
0
Uhuh maar ik ga morgen naar de dokter, maar ik vroeg me af wat er aan de hand is xd

Offline Marco

• Moderator
  • Forummeubel

Gepost op: 14-03-2010 14:42:30
0
M'n moeder is een paar weken geleden gevallen en heeft een week met een wat pijnlijke vinger rondgelopen. Uiteindelijk bij dokter geweest, was gebroken. Zoiets hoef je dus niet altijd duidelijk te merken, maar wat zekerheid is dan wel prettig.
The future started yesterday and we're already late ~ Lid van WWS!

Offline SPfan

• Erelid
  • Leeftijd: 20
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 14-03-2010 14:44:56
0
zoals marco al zei, als iets gebroken is merk je het niet altijd zo duidelijk als de meesten beweren.
Als ik iets zeg dat je kwetst, zeg het gewoon op een normale manier, ik bedoel het meestal niet verkeerd.
boe

Offline Stampertje

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 14-03-2010 15:50:52
0
Ik ken ook iemand die een tijd lang met een gebroken vinger heeft rondgelopen. Ze kon er nog alles mee doen, maar had ietwat pijn. Bleek utieindelijk toch gebroken te zijn.
Dus ik zou langs de arts gaan, die kan je best zeggen wat er aan de hand is :)
In New York, concrete jungle where dreams are made of, there's nothing you can't do, now you're in New York. These streets will make you feel brand new, the lights will inspire you, let's hear it for New York!        ~ Lid van WWS!

Keypad

• Gast

Gepost op: 14-03-2010 16:18:57
0
Als je, je vinger 'in' je hand drukt en dat pijn doet, dan is er kans op een breuk. Dus zeg maar aan de bovenkant van je vinger richting je hand drukken. Wikipedia zegt er dit over;

Asdrukpijn (ook wel axiale pijn genoemd) is de pijn die ontstaat als er kracht wordt uitgeoefend in de richting van de lengte-as van een bot bij een botbreuk. Bij verdenking op een botbreuk zal men altijd de aan- of afwezigheid van asdrukpijn controleren. Asdrukpijn is een zeer sterke aanwijzing voor de aanwezigheid van een botbreuk.

• Bekend Lid

Gepost op: 15-03-2010 14:51:48
0
Hij is gekneusd :P

Offline Dln

• Actief Lid
  • Land: nl

Gepost op: 15-03-2010 18:30:14
0
Als je op het bovenste kootje druk uitoefent en je zakt niet door de grond van de pijn issie gekneusd :)
Het leven is kort.. Dus leef je leven met de mensen waarvan je houdt!

Offline Bi_me

• Bekend Lid

Gepost op: 17-03-2010 17:23:15
0
heb met de volleybal een block gedaan en die bal met mijn duim omhoog geduwd
was gekneusd maar speelde verder
kon enkel geen krachtzetten en bij elke beweging dat ik deed maakte dat een knak
naar dokter gegaan en zei dat ie niet gebroken was maar hij zag een putje in mijn duim
moest naar ziekenhuis en ze zagen dat het idd een putje was
maar blijkbaar al een oud litteken
maar zag niet in dat ie geopereerd moest worden
maar als je je duim nog een beetje kan gebruiken heb je veeeel kans dat ie enkel gekneusd is
you only know when someone really means it when he says sorry when he's getting tears in his eyes

Mosley

• Gast

Gepost op: 17-03-2010 17:25:20
0
Aan je vinger trekken en als het een helse pijn is dan weet je het.)volgens mij(

Topic-labels: Geen