Sexwoordenboek forums Easy shop Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
10-09-2010 06:22:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Sekswoordenboek pagina Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Upgrade van het forum; ongeveer een week downtime vanaf 12-09-2010. Klik hier voor meer informatie
+  Sexwoordenboek forums
|-+  Welkom op de forums van Sexwoordenboek
| |-+  Mededelingen (Beheerders: Artemis, Amargedon)
| | |-+  [Waarschuwingen] Hoe zit het nou?!
Pagina's: [1] Print
Auteur Onderwerp: [Waarschuwingen] Hoe zit het nou?!  (gelezen 1332 keer)
Artemis
Hoofdmoderator
Forummeubel

Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 25

Omdat ik denk dat er toch wat onduidelijkheid bestaat en er in verband met pestgedrag wat aanpassingen zijn gemaakt, hier een overzicht van ons beleid Smiley

Algemeen:
2 waarschuwingen --> 3e = ban = 2 weken
1 waarschuwing --> 2e = ban = maand
1 waarschuwing --> 2e = ban = 6 maand
1 waarschuwing --> 2e = ban = 6 maand (tenzij het extreme gevallen betreft, dan perm ban)

Pesten:
1e keer: direct 2 weken ban
2e keer: direct 1 maand ban
3e keer: direct 6 maand ban

Als je een ban krijgt voor pesten, geldt dit direct ook als een waarschuwing in het algemene deel. Als je daarbij ook een ban zou krijgen, worden de twee periodes opgeteld.

Cammen/daten:
Eenmalige --> perm ban

Cammen/daten staat los van de algemene waarschuwingen.

Terugkomen tijdens een ban met een ander account
Wanneer je dit doet, zal je ban worden verlengd met de tijd die je al hebt gekregen. Kom je tijdens een maandban terug met een ander account, dan krijg je er dus nog een maand extra bij.
« Laatste verandering: 25-02-2010 17:29:16 door Artemis » Gelogd

Voor vragen/ opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Pagina's: [1] Print 
Ga naar:  

Sexwoordenboek forums | Powered by SMF 1.1 RC1.
© 2001-2005, Lewis Media. Alle rechten voorbehouden.
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.033 seconden met 13 queries.