Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Lekker trekken!!!  (gelezen 2067 keer)

stef72

• Gast

Gepost op: 03-02-2005 23:58:10
Hoi

Ik trek me 3 keer per dag af.
Op het werk thuis buiten bijna overal.
Ook heb ik bijna iedere dag sex met mijn vriend hij neukt me pijpt me klaar komen geen probleem!
ben ik nou sex verslaaft?

:s  

KiKiA

• Gast

Gepost op: 04-02-2005 00:00:14
Nee, maar ik denk wel dat je een puber bent met teveel hormoontjes in zjin lichaam :)

Offline dikkie

• Actief Lid
  • Leeftijd: 45
  • Geslacht: Man

Gepost op: 04-02-2005 00:32:17
Hoi

Ook heb ik bijna iedere dag sex met mijn vriend hij neukt me pijpt me klaar komen geen probleem!

nou het is wel veel maar die tijden heb ik ook gehad als het maar geen must wordt :^

Lana

• Gast

Gepost op: 04-02-2005 00:33:40
Hoi

Nope, ik deed dat minimaal 10x

greatcompanion

• Gast

Gepost op: 04-02-2005 00:36:05
ik ben jaloers. ik zit in mijn onthoudingsperiode door Ikk's initiatief (mijn eigen keuze, weet ik :P)... en mn vriend woont té ver weg

Ikk

• Gast

Gepost op: 04-02-2005 08:22:07
YEAHHHH goed zo  d:)b

you go girl!  :D

Offline Sobek

• Actief Lid

Gepost op: 04-02-2005 16:25:33
Nee, niet sex verslaafd, maar je hormonen gieren wel flink door je lijf. Geniet er van!!!
Admired and feared for his ferocity. At the command of Ra, He performed tasks such as catching with a net the four sons of Horus as they emerged from the waters in a lotus bloom.

Offline ispi

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 04-02-2005 22:30:24
True :), have fun
Dim ispi4ever as boolean = true

Offline Bidude

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 04-02-2005 23:23:09
woow 3x per dag?
ik maximaal 1 keer per dag...en mijn vriend zegt dat dat echt heeel vaak is hij zegt dat hij het 4 keer per week doet...

Kaneda

• Gast

Gepost op: 05-02-2005 23:35:39
2 keer per dag doe ik meestal, eigenljk 1.6 ofzo..mja als ik t vaker doe komt er geen sperma meer uit enzo, is mn lul niet egt optimaal stijf meer enzo...bovendien komt er dan bijna geen voorvocht en duurt t vrij lang om klaar te kome...

Offline sexexpert

• Actief Lid
  • Leeftijd: 43

Gepost op: 06-02-2005 00:11:06
Zolang het kan gewoon doen en als je het tegen staat stop je echt van zelf. Seksveslaafd ben je als je echt geen moment van de dag aan niet anders dan seks denkt. Dan moet je nodig met je huisarts gaan praten. Maar in jouw geval als je maar je eigen kan beheersen is er echt geen probleem.
THE EXPERT OF SEX!!!!!!

Topic-labels: Geen