Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [standje] tips voor meisje bovenop?  (gelezen 6829 keer)

redrosexx

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 21:21:26
hee iedereen,

ik zit met een probleem: mn vriend en ik hebben geregeld sex, maar zodra ik bovenop ga is het gewoon prut, verdwijnt de sfeer en voelen we ons beide klote.
heeft er iemand tips?
hoe krijg ik hem nou gek als ik bovenop zit?

HELP..

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-12-2009 21:28:09
Hoe doen jullie het nu dan?

Laat hem jou aanraken? Dirty talk ondertussen helpt misschien?
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

redrosexx

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 21:31:10
dirty talk zijn we beide niet zo van.

nee ik probeer te letten op zijn ademhaling, beweeg zeker in t begin langzaam op en neer. verder verschilt t van op hem liggen, naar helemaal rechtop zitten naar achterover leunen.
maar ik weet eigelijk verder niet zo goed wat ik zou moeten doen....hoe krijg ik m nou gek?
hij probeert t te vertellen, maar wil ng niet echt lukken><

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 07-12-2009 21:32:18
dirty talk zijn we beide niet zo van.

nee ik probeer te letten op zijn ademhaling, beweeg zeker in t begin langzaam op en neer. verder verschilt t van op hem liggen, naar helemaal rechtop zitten naar achterover leunen.
maar ik weet eigelijk verder niet zo goed wat ik zou moeten doen....hoe krijg ik m nou gek?
hij probeert t te vertellen, maar wil ng niet echt lukken><
Waarom let je op zijn ademhaling? In het begin sneller gaan?

Hoe is het dan als hij boven ligt (of jullie andere standjes doen) ? Is het puur het standje; niet alle standjes zijn voor iedereen weggelegd ;)
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

redrosexx

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 21:38:36
[..]
Waarom let je op zijn ademhaling? In het begin sneller gaan?

Hoe is het dan als hij boven ligt (of jullie andere standjes doen) ? Is het puur het standje; niet alle standjes zijn voor iedereen weggelegd ;)
hij gaf aan dat hij dat juist helemaal niks vind><
en nja de meeste standjes gaan goed, als ik maar niet teveel mee kan bewegen>< heel stom want vroeger was de sex echt geweldig...maar nu.....snap dr helemaal niks van ><  maarja. ik let op zijn ademhaling, zodat ik het tempo aan kan passen waar nodig (tis zegmaar niet echt mn favo standje><). en als hij bovenop gaat is hij vaak snel uitgeput...is wel heel lekker, maar hij houd t niet lang vol (niet kwa klaarkomen, kwa uithoudingsvermogen in zn spieren etc).

maar ik doe echt wel mn best als ik bovenop zit, ik snap gewoon niet wat voor n bewegingen ik moet maken of wat voor n truukjes ik kan gebruiken etc...

redrosexx

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 21:44:06
help?? :'(

redrosexx

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 21:50:39
someone? please help?
heb hard tips nodig!!!

Offline Onan

• Actief Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 07-12-2009 21:51:29
Als jongen voel je het vaak wat beter als je daadwerkelijk wat in en uit glijdt, dus dan kan je misschien horizontaal op hem liggen en heen en weer glijden over hem heen.
Legen...         wait for it...          dary!

roosie

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 21:51:41
Mja, ik denk dat je dat dus ook wel uit zult stralen. Als jij zo gefocust moet zijn tijdens dat standje en op alles moet letten en nadenken n het ook nog eens geen prettig standje vindt.... Ik denk niet dat dat het aanzienlijk beter zal maken zeg maar. :P

Even een vraag: Waarom ga je toch bovenop? Enkel en alleen om hem te plezieren? Wil hij dit standje zo graag dan?  

redrosexx

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 21:54:15
Als jongen voel je het vaak wat beter als je daadwerkelijk wat in en uit glijdt, dus dan kan je misschien horizontaal op hem liggen en heen en weer glijden over hem heen.

dat werkte niet echt>< maar kan t nog eens proberen thnx =)

Mja, ik denk dat je dat dus ook wel uit zult stralen. Als jij zo gefocust moet zijn tijdens dat standje en op alles moet letten en nadenken n het ook nog eens geen prettig standje vindt.... Ik denk niet dat dat het aanzienlijk beter zal maken zeg maar. :P

Even een vraag: Waarom ga je toch bovenop? Enkel en alleen om hem te plezieren? Wil hij dit standje zo graag dan?  

mja ik vond t altijd wel een leuk standje...tegenwoordig niet meer om de 1 of andere reden. en jahw ik doe t standje om hem blij te maken, en zo doet hij daartegen over weer wat standjes voor mij xD afwisseling:P en natuurlijk zijn dr ook nog de standjes die we beide leuk vinden xD

mja wil t ook gewoon graag goed doen en dt t voor mij ook weer wat lekkerder is....

roosie

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 21:57:40
[..]

dat werkte niet echt>< maar kan t nog eens proberen thnx =)
[..]

mja ik vond t altijd wel een leuk standje...tegenwoordig niet meer om de 1 of andere reden. en jahw ik doe t standje om hem blij te maken, en zo doet hij daartegen over weer wat standjes voor mij xD afwisseling:P en natuurlijk zijn dr ook nog de standjes die we beide leuk vinden xD

mja wil t ook gewoon graag goed doen en dt t voor mij ook weer wat lekkerder is....
Toch moet je proberen daar niet t veel druk op te leggen, want de seks moet wel leuk blijven natuurlijk. ;)

Wat ik persoonlijk erg leuk vind is een beetje plagen bijvoorbeeld. Dus ondertussen eens rechtop gaan zitten en met mijn hand achter me aan zijn ballen zitten, een beetje krabbelen ofzo. Verder tussendoor eens een kusje geven of in zijn hals bijten. Verder kun je zorgen voor afwisseling in snelheid, maar ook in hoe je zelf zit. Je kan achterstevoren zitten (alhoewel dat wel lastig is) of normaal, je kunt ver naar voren gebogen zitten of helemaal rechtop of misschien wel een beetje naar achteren hangen. Je kunt aan je eigen borsten zitten of hem daaraan laten zitten. Probeer ook eens te kijken naar wat Jij lekker vindt. Zo vind ik helemaal rechtop zitten bijvoorbeeld heel erg lekker, omdat dat erg diep gaat en mijn Gspott stimuleert. Of laat hem een beetje meebewegen? :)

redrosexx

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 22:01:00
[..]
Toch moet je proberen daar niet t veel druk op te leggen, want de seks moet wel leuk blijven natuurlijk. ;)

Wat ik persoonlijk erg leuk vind is een beetje plagen bijvoorbeeld. Dus ondertussen eens rechtop gaan zitten en met mijn hand achter me aan zijn ballen zitten, een beetje krabbelen ofzo. Verder tussendoor eens een kusje geven of in zijn hals bijten. Verder kun je zorgen voor afwisseling in snelheid, maar ook in hoe je zelf zit. Je kan achterstevoren zitten (alhoewel dat wel lastig is) of normaal, je kunt ver naar voren gebogen zitten of helemaal rechtop of misschien wel een beetje naar achteren hangen. Je kunt aan je eigen borsten zitten of hem daaraan laten zitten. Probeer ook eens te kijken naar wat Jij lekker vindt. Zo vind ik helemaal rechtop zitten bijvoorbeeld heel erg lekker, omdat dat erg diep gaat en mijn Gspott stimuleert. Of laat hem een beetje meebewegen? :)

thnx dat zijn goeie tips =D weet t moet er niet teveel druk op leggen, maar wil t gewoon graag goed doen xD

achterstevoren hebben we inderdaad geprobeerd, de eerste keer ging t geweldig, 2e keer kon ik amper bewegen xD heel vaag xD waarschijnelijk zat ik niet goed ofzo xD
maar hier heb ik echt wat aan thnx =D

redrosexx

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 22:33:29
mensen verder nog tips?
anders doe ik t met deze en ga ik die zo snel mogelijk proberen =D

Offline summer_you

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 07-12-2009 22:37:35
een variatie op het standje wat ik heel lekker vind is als mijn vriendin op haar voeten 'leunt' .

Ze gaat als het ware gewoon gehurkt in plaats van dat ze op d'r knien zit:)

als ik weet dat ze dat gaat doen wordt ik al veel geiler! het gevoel is fijner en zo kun je goed zien dat de penis naar binnen gaat. dit is ook iets wat veel mannen geil vinden!

redrosexx

• Gast

Gepost op: 07-12-2009 22:46:50
een variatie op het standje wat ik heel lekker vind is als mijn vriendin op haar voeten 'leunt' .

Ze gaat als het ware gewoon gehurkt in plaats van dat ze op d'r knien zit:)

als ik weet dat ze dat gaat doen wordt ik al veel geiler! het gevoel is fijner en zo kun je goed zien dat de penis naar binnen gaat. dit is ook iets wat veel mannen geil vinden!

OEH die ga ik zeker weten proberen =D thnqthnqthnqthnq :D

Topic-labels: Geen