Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Kleedkamers] Naakt douchen of met onderbroek  (gelezen 33933 keer)

Opium Scumbag

• Gast

Gepost op: 02-12-2009 14:41:34
Ik vind dit eigenlijk de wereld op zijn kop.  Straks worden we allemaal nog met de nek aangekeken omdat we naakt durven douchen.  Diegene die daar een probleem van durft te maken geef ik zo'n harde wedgie dat z'n ballen naar binnen schieten en z'n aars bloedt, en ik duw er mijn zeepje nog achteraan ook.
Kom maar op ***. Grote bek heb je wel.
« Laatst bewerkt op: 02-12-2009 14:45:22 door Gooische Piet »

Coolio

• Gast

Gepost op: 02-12-2009 14:48:59
wat een domme discussie is dit eigenlijk

laat iedereen in zijn waarde toch : als mensen nu liever een boxer aanhouden? toch hun zaak?
ik zie ook jongens op de sportschool die hun ondergoed uittrekken achter het gordijntje (waarvan er amper 2 zijn in de kleedkamer), dan een handdoek omdoen en zo naar de douches gaan
als zij zich daar beter bij voelen, wat is dan het probleem...

iedereen heeft hetzelfde ? hmm dan hebk toch liever dat een oudje met een uitgelekte kont of behaarde kont of een vies lijkend zaakje of wat dan ook zijn boxer wel aanhoudt, maar hoor je mij toch ook niets over zeggen... naakt zijn veel gasten en mannen zelfs focking lelijk haha :p dat is dan weer mijn mening
maar ik heb er geen probs mee dat mensen naakt douchen (vind het zelfs logisch), maar evenmin met het feit dat ze een boxer aanhouden (vind ik even logisch vanuit hun standpunt)
ik zie jongens die met boxer aan douchen vaak genoeg spoelen daarzo ;) en dat omwisselen van een boxer doen ze dan wel met behulp van een handdoek om... what's the big deal?

al die moraalridders hier... ga de Bijbel lezen of zo als je gelooft in de mooiheid en zelfzekerheid omtrent de naaktheid van de mens...
« Laatst bewerkt op: 02-12-2009 14:50:21 door Ondeugend Pietje »

koeskie

• Gast

Gepost op: 02-12-2009 14:53:12
[..]
Niet nodig is? :? Ik denk dat je gemakshalve ff vergeet dat je ook in je liezen zweet. Dus dat het hele zaakje in je zwembroek/onderbroek/boxer of wat je ook mocht dragen, bezweet raakt en dus niet meer fris is. Je kunt toch niet bewust zomaar een stukje lichaam overslaan met de gedachte dat het niet nodig is om dat OOK te wassen? Dat neem je toch in ťťn moeite mee door dat broekje gewoon uit te doen? Of zie ik dat verkeerd? :?
Die plekken kan je ook bereiken zonder je broekje/boxer/zwembroek uit te doen.

Maar goed, ik ben het met Briesje eens dat dit gewoon een domme discussie is...

Offline rikkie

• Erelid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 02-12-2009 15:02:31
[..]
Die plekken kan je ook bereiken zonder je broekje/boxer/zwembroek uit te doen.

Maar goed, ik ben het met Briesje eens dat dit gewoon een domme discussie is...
Ja, waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk kan? :7

Coolio

• Gast

Gepost op: 02-12-2009 15:07:08
[..]
waarom over discussiŽren als het niet hoeft... mensen moeten maar eens leren aanvaarden dat iedereen anders is op dergelijk vlak...
waarom mensen moeilijk makkelijk als ze zich makkelijker voelen met een boxer aan

Offline Smile

• Forumfossiel

Gepost op: 02-12-2009 15:07:58
[..]

Het gaat niet om wasgemak.
Different strokes, for different folks.
And so on and so on and scooby dooby dooby.

Domino

• Gast

Gepost op: 02-12-2009 15:18:28
[..]
Dus als het niet strookt met jouw gedachtengang is het maar een domme opmerking? Ik vind veel geslachtsdelen er gewoon smerig uitzien en in de meeste gevallen kijk je er niet zomaar omheen. Daarbij gaat het na het sporten vaak slechts om het afspoelen van het zweet, chloor of vuil van je lichaam. Ik neem aan dat je 's ochtends of 's avonds je kont en je lul/kut wel even goed wast. Dat is op dat moment helemaal niet nodig. Tenminste, ik weet niet wat jij allemaal in je broekje, zwembroek of boxer stopt...[..]
Kijk, dŠt vind Ūk dus een domme en respectloze opmerking.[..]
En dat snap ik dus ook niet. Ik dacht dat mensen met het PvdA-gedachtengoed wel iets vrijer waren in hun opvattingen en mensen gewoon in hun waarde laten wanneer zij er andere normen of waarden op nahouden. Dat valt me wel een beetje van je tegen, Petter.

Nou.. als er iets niet ranzig is is dat het menselijk/dieren lichaam, dus ik vind het vreemd dat je een geslachtsdeel ranzig vindt..

Het is voor mij niet alleen zweet eraf douchen, gewoon met zeep en alle delen van me lichaam worden gewoon gewassen, ja ook me lul..  ;)
Als ik daar heb gedouched ga ik thuis niet meer douchen, maar dat lijkt me wel duidelijk  :-\

Offline rikkie

• Erelid

Gepost op: 02-12-2009 15:50:47
[..]
waarom over discussiŽren als het niet hoeft... mensen moeten maar eens leren aanvaarden dat iedereen anders is op dergelijk vlak...
waarom mensen moeilijk makkelijk als ze zich makkelijker voelen met een boxer aan
Hoho, JIJ vindt dat het niet hoeft! Het staat iedereen vrij om een eigen mening te hebben. Als iemand niet wil meedoen aan een discussie, is dat prima! Meedoen HOEFT natuurlijk niet! Maar als iemand zich geroepen voelt om een topic te openen over of je naakt of met onderbroek aan doucht, moet dat ook kunnen. Degene die dat niet nodig vindt, reageert daar NIET op, degene die dat zinnig vindt, wťl. Zo simpel is het. :)

[..]

Het gaat niet om wasgemak.
Maar wťl om hygiŽne! :)

Offline Smile

• Forumfossiel

Gepost op: 02-12-2009 17:01:34

Maar hij zei dat het nog wel te doen is, jezelf onder de boxer wassen. Het is alleen minder gemakkelijk.
Different strokes, for different folks.
And so on and so on and scooby dooby dooby.

Coolio

• Gast

Gepost op: 02-12-2009 17:04:50
[..]
Hoho, JIJ vindt dat het niet hoeft! Het staat iedereen vrij om een eigen mening te hebben. Als iemand niet wil meedoen aan een discussie, is dat prima! Meedoen HOEFT natuurlijk niet! Maar als iemand zich geroepen voelt om een topic te openen over of je naakt of met onderbroek aan doucht, moet dat ook kunnen. Degene die dat niet nodig vindt, reageert daar NIET op, degene die dat zinnig vindt, wťl. Zo simpel is het. :)
[..]
dan heb jij de clue van mijn antwoord aardig gemist
ik vroeg : waarom over discussiŽren als het niet hoeft... als antwoord op je vraag : waarom zou je makkelijk doen als je moeilijk kan?
met die bedoeling dus dat je dan ook niet hoeft te discussiŽren, want dat is ook makkelijker
snappie?

voorts vind ik het nogal sneu dat sommigen gooien met redenen als hygiŽne, terwijl dat bullshit is ;)
sorry maar de ervaring toont me iets anders : ik merk toch wel dat er genoeg verzorgde jongens hun boxer aanhouden :)... zijn ze dan plotsklaps zo onhygiŽnisch (of ze moeten op dat ene plekje, daarzo in hun broekje, een geheime fabriek aan bacteriŽn verzamelen en dat in tegenstelling tot een anders erg verzorgd lichaam / lijf)

'iedereen heeft hetzelfde' als reden geven is ook al even belachelijk... niet iedereen is hetzelfde... je hebt bijgehouden schaamhaar, je hebt bossen, je hebt lange en korte, dikke en dunne, verschrompelde en gave, lelijke en mooie piemels... noem maar op :p
dat dat wat onzekerheid kan in meespelen, lijkt me maar normaal... vind je dat sneu, dan ben je evengoed zelf debiel bezig als persoon... weet jij dan veel wat een ander persoon als reden heeft of hoe die zich voelt...
dan moeten mensen ook geen psychiater meer opzoeken, want dan kunnen we meteen alles van tafel vegen : iedereen is hetzelfde, leer er mee leven!

zo simpel is het... (wel leuk dat men in een discussie dergelijke uitdrukkingen gebruikt en tegelijk predikt dat iedereen een eigen mening heeft :p)

Coolio

• Gast

Gepost op: 02-12-2009 17:06:43
[..]

Maar hij zei dat het nog wel te doen is, jezelf onder de boxer wassen. Het is alleen minder gemakkelijk.

daar bovenop gaat het om die keren in groepsverband... alsof ze thuis ook met een onderbroek douchen... het zaakje zal wel verzorgd worden lijkt me... of hebben die gastjes die hun boxer allemaal aanhouden allen schimmel tussen hun benen :+

Offline The Frozen Unicorn

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 22
  • Land: nl

Gepost op: 02-12-2009 17:11:55
wat belachelijk dat het vreemd word gevonden als je met onderbroek aan dousht. Wat maakt dat uit, of vind je het niet eerlijk dat zij jouw lul wel kunnen zien en jij die van hun niet. :?

Als iemand zich schaamd ergens voor kan ik dat snappen hoor, als je een iets kleinere hebt dan ben je al snel het buitenbeentje. gaan ze je zitten pesten ermee enzo.

Ik doushe iniedergeval gewoon niet met andere mensen erbij. nooit gehoeven ook.

Offline satopex

• Actief Lid

Gepost op: 02-12-2009 17:54:44
waar dat op slaat weet ik niet.als je gedoucht heb moet je toch je broek van je kond trekken en dan staat je toch aan je blote kond.ik denk dat ze denken iets bizonders te zijn [besneden geen schaamhaar]zo ben ik ook ze kijken maar daar heb ik geen probleem mee :wh

Coolio

• Gast

Gepost op: 02-12-2009 18:08:25
waar dat op slaat weet ik niet.als je gedoucht heb moet je toch je broek van je kond trekken en dan staat je toch aan je blote kond.ik denk dat ze denken iets bizonders te zijn [besneden geen schaamhaar]zo ben ik ook ze kijken maar daar heb ik geen probleem mee :wh
dat doen ze heus wel met hun handdoek omgeslagen lijkt me ;)
en hoezo zouden ze zich bijzonder voelen of bijzonder zijn... niet iedereen loopt te popelen om in zijn piemelmans bij anderen te staan ;)
net zoals mijn neef bv. totaal niet plassen kan in openbaar toilet als er al iemand staat... ie neemt steevast een hokje ;) zelf als zijn lief in de badkamer staat kan ie het niet ;)

Opium Scumbag

• Gast

Gepost op: 02-12-2009 18:10:48
Ik kan ook niet pissen met iemand naast me haah.

Topic-labels: Geen