Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Bloot] Lekker om zo rond te lopen?  (gelezen 28763 keer)

no pants

• Gast

Gepost op: 22-09-2010 01:38:18
I love it!

ik doe het nu steeds vaker als ik thuis ben, geeft gewoon heerlijk gevoel :) het lekkerst in nog wel in mn blote kont op mn balkon huiswerk maken of gewoon gezellig internetten

ik ben jaloers dat het bij jou kan! ik zit zelf op de begane grond dus gaat dat wat lastig he :D

babe!

• Gast

Gepost op: 22-09-2010 02:32:43
ik ben jaloers dat het bij jou kan! ik zit zelf op de begane grond dus gaat dat wat lastig he :D

ja is idd wel relaxt :D
de begane grond is idd wat lastig. maar ik heb gelezen dat jij wel eens in je blote kont over straat loopt dus zo lastig vindt jij dat niet 8)

Badschuim

• Gast

Gepost op: 23-09-2010 13:12:06
Ik vind het wel prettig om af en toe eens naakt rond te lopen. vooral buiten maar dat is heel zelden vanwege de buren.
Binnen gebeurt dit wel vaker.

Offline satopex

• Actief Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 23-09-2010 13:41:59
thuis vind het ik niks om naakt rond te lopen,maar op het strand of de sauna vind ik het heerlijk.het geefd mij dan een bevrijdend gevoel. :yik ga ook regelmatig naakt zwemmen wat ik ook fijn vind om aan mijn blote kond te zwemmen :D
« Laatst bewerkt op: 23-09-2010 20:50:37 door satopex »

Offline JM_09

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 26-09-2010 08:43:13
Normaliter vind ik het helemaal niks om bloot rond te lopen. Het voelt dan zo koud (ik ben nogal een koukleun) en ik krijg toch het gevoel dat ik iets 'mis' haha. Alleen bij mijn vriend in de buurt heb ik dat gevoel helemaal niet  :d maar dan ook echt alleen dan !

Knuffelen zonder kleren en zonder seksuele bedoelingen kan trouwens ook echt heel fijn zijn indd ^^

Offline mauz14

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 27-09-2010 10:51:33
Ik vind het ook heerlijk om lekker naakt rond te lopen thuis... maar dan sluit ik de ramen ed wel af.. :P
Ga ook wel regelmatig naar de sauna.. heerlijk zo lekker naakt!

Offline WoWe

• Actief Lid

Gepost op: 29-09-2010 10:49:28
na het douchen wil ik weleens naakt rondlopen en opruimen bijvoorbeeld, gordijnen zijn dan nog wel dicht...
'A 'fetish' for facials...'

Offline Sylviana

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 29-09-2010 13:57:51
Woon op 7 hoog in een appartement en ik hou er ook zeker van om met zo min mogelijk kleren rond te lopen en te slapen. Draag dan  vaak een badjas als het wat kouder is..  8)
I Know U Like It...

"Wie het onderste uit de man wil, krijgt het lid op zijn neus." - Loesje

S__

• Gast

Gepost op: 29-09-2010 14:52:27
Ik in ieder geval al niet :-X Naakt slapen vind ik dan ook totaal niet fyn..

Offline gladje

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 29-09-2010 17:48:24
Ja is echt wel lekker om te doen, doe het dan ook regelmatig..

Koffiekatje

• Gast

Gepost op: 29-09-2010 17:49:20
Ik heb altijd wat aan.

Offline g-biker

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 43

Gepost op: 05-10-2010 00:01:07
Als de temperaturen het toelaten loop ik ook naakt rond thuis.
Heb geen buren naast mij enkel wat verderop;
Doe ook vaak klusje naakt buiten zoals auto poetsen,in tuin werken...
Als het kan ga ik ook naar de sauna lekker genieten.
Deze zomer ook naar een naturistencamping geweest , zeker voor herhaling vatbaar,enkel het weer liet het afweten die periode dat ik er was.
 Voor diegene die onzeker zijn om naakt rond te lopen toch eens proberen, al is het voor korte tijd maar zorg dat je alleen bent in het begin.
Naarmate dat je je meer op gemak bent kun je steeds verder gaan,zo ging het toch bij mij.                         

Madelon96

• Gast

Gepost op: 06-10-2010 13:50:04
Meestal heb ik wel wat aan maar ik vind et zeker fijn om te doen wanneer het kan :)

Super Eric

• Gast

Gepost op: 06-10-2010 14:32:16
vroeger zomers wel eens en op vakantie maar nu niet meer

WishingWishes

• Gast

Gepost op: 06-10-2010 17:32:06
ik loop graag naakt rond maar alleen als er niemand in de buurt is

Topic-labels: Geen