Sexwoordenboek forums Easy shop Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
07-09-2010 04:52:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Sekswoordenboek pagina Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Sexwoordenboek forums
|-+  Uiterlijk
| |-+  Lichaamsverzorging en lichamelijke problemen (Beheerders: Artemis, Angel Inside, Marco, Furyan)
| | |-+  [Pijn] Bij neuken na schimmelinfectie
Pagina's: [1] Print
Auteur Onderwerp: [Pijn] Bij neuken na schimmelinfectie  (gelezen 167 keer)
anne93
Nieuw Lid
*

Geslacht: Vrouw
Hey!

Een paar weken geleden heb ik een schimmelinfectie (candida) gehad. Ik ben hiervoor bij de dokter geweest en heb van hem een driedaagse kuur gekregen, van die capsules. Na de kuur was de jeuk en pijn over. Alleen als mijn vriend in me gaat doet het verschrikkelijke pijn, alsof er allemaal messen in gestoken worden, zelfs een week later nog! Iemand enig idee hoe dit kan en of dit nog bij de schimmelinfectie hoort?

Groetjes Anne
Briseis
Bekend Lid

Leeftijd: 21

Misschien is het nog niet helemaal weg?

Op de SWB-site staat alleszins:
Quote:
Het kan vanzelf overgaan. Maar als je er na een week of iets langer nog last van hebt dan is het raadzaam naar de huisarts te gaan. Het kan een zoektocht zijn om een middel te vinden dat werkt. Houd er dus rekening mee dat het niet in één keer over is.

Passion rules us all, and we obey. It hurts sometimes more than we can bear.
If we could live without passion, maybe we'd know some kind of peace.
But we would be hollow. Without passion, we'd be truly dead.
Claire-Obscuur
Actief Lid

Leeftijd: 17

Heb je seks met je vriend gehad toen je candida had?
Want misschien hebben jullie elkaar aangestoken.

LLove
Oktober
Lite mod
Forummeubel

Geslacht: Man
Leeftijd: 19

Gewoon nog even mee terug naar de dokter gaan. Wink

Levenswijsheid: Haar stijl van leven leeft haar eigen leven.
Dirty Dancing
Bekend Lid

Leeftijd: 20

Heb ik ook gehad.
Grote kans dat 't dan inderdaad nog niet helemaal weg is.
Eventjes teruggaan naar de dokter en eventueel kan je vriend zich ook laten behandelen, daarmee voorkom je dat jullie elkaar blijven "aansteken". Smiley

Let's run away and don't ever look back.
dirkje
Bekend Lid
Quote anne93 op 22-11-2009 21:21:35:
Hey!

Een paar weken geleden heb ik een schimmelinfectie (candida) gehad. Ik ben hiervoor bij de dokter geweest en heb van hem een driedaagse kuur gekregen, van die capsules. Na de kuur was de jeuk en pijn over. Alleen als mijn vriend in me gaat doet het verschrikkelijke pijn, alsof er allemaal messen in gestoken worden, zelfs een week later nog! Iemand enig idee hoe dit kan en of dit nog bij de schimmelinfectie hoort?

Groetjes Anne

Na de kuur en na de pijn - heb je best 3 weken geen penetratieve seks.
De slijmvliezen moeten zich immers nog herstellen.
Ook met condoom niet.

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
(A. Einstein)
"Wem die Scheiße bis zum Hals steht, sollte man den Kopf nicht hängen lassen!"
Vonk
Moderator
Forumfossiel

Waarschijnlijk is je schimmelinfectie nog niet goed genezen. Daarom zou ik sowieso even naar je huisarts gaan hiermee. Hebben jullie seks met condoom? Zo niet is er een kans dat je vriend ook een schimmelinfectie heeft en jou hier weer mee besmet (hij hoeft geen symptomen te hebben), dus daarom is het verstandig als hij ook even naar de huisarts gaat hiermee.

Als je geen klachten meer hebt na je medicatie nog even 7 dagen wachten met (onveilige) seks. Smiley

This won't do the trick honey!                                                                                                                                                                
Premaster rechten Vrije Universiteit Amsterdam
Dirty Dancing
Bekend Lid

Leeftijd: 20

Quote dirkje op 23-11-2009 11:12:30:
[..]
Na de kuur en na de pijn - heb je best 3 weken geen penetratieve seks.
De slijmvliezen moeten zich immers nog herstellen.
Ook met condoom niet.

3 weken??
Ik heb toen aan m'n huisarts gevraagd of ik weer gewoon geslachtsgemeenschap kon hebben, hij gaf aan dat dat in feite wel moest kunnen - als ik klachten zou houden, zou ik er beter aan doen een weekje rust te houden op dat gebied.

Let's run away and don't ever look back.
paaseitje
Actief Lid

ik heb dat ook gehad. een maand heb ik gesukkelt met die vaginale schimmelinfectie. Achteraf blijkt gewoon dat mijn vagina ontstoken was door al die troep die ik voorgeschreven kreeg. Penetratie was zo ongelooflijk pijnlijk en alles was opgezwollen. Dus denk goed na voordat je weer iets nieuws voorgeschreven krijgt. SOms is rust ook meer dan voldoende. Wat mij ook veel heeft geholpen is een vaginale douche. Dat kun je bij de kruidvat krijgen, het brengt je zuurtegraad in je vagina weer op het hoort te zijn.

Ik ga mijn eigen kasteeltje bouwen.. die richt ik naar mijn eigen wens in..

Pagina's: [1] Print 
Ga naar:  

Sexwoordenboek forums | Powered by SMF 1.1 RC1.
© 2001-2005, Lewis Media. Alle rechten voorbehouden.
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.107 seconden met 13 queries.