Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Anaal] Hoe voelt dit voor een jongen?  (gelezen 1504 keer)

Offline ExclusiveTopic starter

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 21-11-2009 00:49:10

Ik weet niet of er hier al topic over is, maar de laatste keer dat mijn vriend en ik het anaal deden, vroeg ik me daarna echt af hoe het voor hem nou voelde.

Vandaar de vraag aan alle jongens hier die het ooit anaal hebben gedaan, hoe voelt het en kan je het beschrijven?

Dreak

• Gast

Gepost op: 21-11-2009 20:54:37
alsof er een vinger in mijn reed zit
toevallig was het ook de mijne

er is echt geen verschil tussen vrouw en man

Offline Pumpkin Soup

• Bekend Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 21-11-2009 20:56:33
Er is zeker wel een verschil.
Mannen hebben immers een prostaat die gestimuleerd kan worden.
Dus mij lijkt het me voor een man prettiger.
<3

Offline Artis de Partis

• Bekend Lid
  • Land: nl

Gepost op: 21-11-2009 21:00:34
Ik geloof dat ze bedoeld hoe anaal is voor een jongen als hij het geeft en niet ontvangt.

Offline ExclusiveTopic starter

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 21-11-2009 21:00:57
Ik geloof dat ze bedoeld hoe anaal is voor een jongen als hij het geeft en niet ontvangt.

Juist!

Offline Pumpkin Soup

• Bekend Lid

Gepost op: 21-11-2009 21:02:37
Nouja, dat lijkt me strakker dan een vagina.
Dus misschien meer stimulatie?

Ik zou het niet weten  O:)
<3

Offline marwi

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 22-11-2009 16:09:25
Het penetreren is wat moeilijker meestal omdat de ingang (vaak) wat strakker is.
Ik vind dat je het wel een beetje kunt vergelijken met de ringgreep als je eenmaal goed erin bent. Plus natuurlijk het idee dat je haar anus neukt. :P
En er is de mogelijkheid dat je ondertussen haar kut kan stimuleren.
Het gevoel zelf is eigenlijk niet te omschrijven vind ik.
Reiki-master. En erkend Sensi-therapeut. :)
Masseren is meer dan alleen knijpen, het is geven. (Marwi geeft je vleugels en neemt je onder-handen.) ;) Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.

Offline Conejo

• Lid
  • **

Gepost op: 23-11-2009 08:47:31
[..]
Vandaar de vraag aan alle jongens hier die het ooit anaal hebben gedaan, hoe voelt het en kan je het beschrijven?
Het grote verschil tussen een kut neuken en anaal neuken is dat een kut zich helemaal sluit om je pik, ook om je eikel, en een kont niet. Anaal is wel véél strakker dan een kut, maar het is alleen een sooort gespierd kokertje waar je doorheen gaat, daarachter is niks te voelen. Dat betekent dat je eikel, als je tenminste diep genoeg gaat, nauwelijks gestimuleerd wordt. Wat je voelt is dus alsof je pik héél strak wordt vastgehouden, maar alleen onder je eikel.

Topic-labels: Geen